Waarom appt ie je dan überhaupt? Als ik een nr in m’n telefoon zie dat ik niet ken dan ga ik daar niet echt iets mee doen ofzo haha. Hij zag het ineens staan echt dacht ik app haar ‘hee’? Dat is ook heel random toch of niet
Maar ik heb dan ook super veel vage contacten in mijn tel staan.
Haha ja gek toch? Ik heb het nu dus gevraagd ben heel benieuwd wat hier voor antwoord op komt
Ik heb ook echt veel vage contacten idd. Maar doe ik nooit iets mee. Alsof ik ineens na jaren m’n lijst zou doorlopen en random mensen ga appen? Je weet toch als je net een nummer met iemand hebt uitgewisseld van wie het is. En dat is hier niet het geval geweest. To be continued…
Ja misschien sta je er wel twee jaar in en dan denkt die vent dus hmm laat ik een appje sturen?
Ook dat ie dan alleen ‘hee’ zegt of van ‘hee jij staat in mijn telefoon maar ik ken je niet’ oké ja dus wtf moet jij daarmee 🥲
Maar ik snap wel dat je het nu ook wel wil weten! Ik kwam laatst ook in een groepschat waarin ik één iemand al als contact had maar ik kende diegene niet (naam kwam ook niet bekend voor), snap nog steeds niet hoe dat zit maar no way dat ik dat ga vragen
Ben wel nog steeds een klein beetje benieuwd.
Ja mijn nieuwsgierigheid is echt veel te groot voor dingen als dit hoop dat dit ooit opgehelderd wordt anders kan ik nooit meer slapen denk ik haha
Same! Trek dag in dag uit alleen echt niet meer, maar afspreken is dan weer een onderneming waar ik ook geen zin in heb. En dan raak ik gefrustreerd van mezelf. Ik gooi het er momenteel op dat ik me afgelopen tijd 0 heb hoeven aanpassen aan een ander en dat dat weer energie kost en dat het allemaal vast wel weer goed komt.
Ga zelf ook nu twee dagen in de week naar kantoor, en dat helpt wel echt.
En ook hetzelfde dat ik tegen thuiswerkdagen op kan zien!
Je mag altijd een PM sturen als je wel even van je af wilt praten!
Het vervelende moment is daar: ik moet mijn haar wassen. En ik kom ook niet meer weg met even snel uit spoelen, want het een vette boel op mijn kruin. Ugh.
Ik ben alleen thuis en ik heb lasagne en tiramisu besteld en ik heb wijn en bier en ohhhh ja weekend <3
Ik zou naar die verjaardag gaan.
Ik heb een kant en klaar lasagne gekocht maar bedenk me nu ik thuis ben pas dat ik helemaal geen werkende oven of magnetron heb?
Jeetje wat dom weer, ik ga het nu maar in een pan proberen te maken maar dat wordt vast ook geen succes
Ben zo blij dat ik vandaag even naar de winkels gegaan ben. Had het echt even nodig en het voelde ook gewoon zo goed om zo gemakkelijk een winkel binnen te lopen
Weer terug van de kapper (alleen knippen maar lol ze is bijna een uur bezig geweest) en omg ik voel me een filmster gewoon. Zo blij mee Meteen een nieuwe afspraak gemaakt voor het kleuren (eerste keer in mijn leven, omg). Ook gewoon de eerste keer dat ik bij een kapper kom en dat ze echt weten wat te doen met mijn haar.
Na ruzie met mn vriend maar sushi besteld en een slechte film aangezet.
Hahaha dit item over boeken schrijven en uitgeven bij eenvandaag.
Heb je een boek geschreven tijdens Corona en wil je het laten uitgeven bij een uitgever? Gaat m niet worden en wordt hoogstwaarschijnlijk ook niet gelezen door de uitgever
Was ook wel erg makkelijk geweest als je dat had gedacht haha
Hahaha. Ik heb laatst eens een artikel gelezen over een grote uitgever in Amsterdam en die kregen tientallen manuscripten per week binnen. Ze hadden in 20 jaar tijd maar één van die tientallen ook daadwerkelijk uitgegeven. Was wel meteen een bestseller maar alsnog, kans is zo goed als nihil.
Misschien moet je het als een vliegtuigje naar z’n mond laten vliegen. Het klinkt namelijk vrij kinderachtig van hem haha. Hopelijk geniet jij wel van je eten
Haha als je er eentje uitgeeft moet het een goeie zijn! Maar deze meneer zei ook inderdaad eentje per jaar en we gaan niet alles lezen want we worden echt overspoeld met manuscripten.
Deze mevrouw had super enthousiaste reacties gehad dus ze dacht ik ga het opsturen, maar helaas. Van pas op!! Het is een long shot!
Ja hehe. Maar de meeste mensen zullen denk ik wel minder verwachtingen hebben haha (hoop ik dan).
Misschien kun je het stomen in een grote pan?
@Dombo ja au bain marie misschien? Ik zag dat ooit op een verpakking staan en dacht van huh waarom zou je dat doen (want dan wordt de bovenkant niet knapperig), maar nu zou dat wel goed kunnen!
Een collega heeft vandaag super lief een stuk cheesecake voor me meegenomen, maar als ik 1 ding niet lust is dat cheesecake. Heb tegen heug en meug een stuk met een zure lach weg zitten eten. Bleh, helemaal misselijk van geworden
Ik had gesolliciteerd voor een stage en vanmiddag heb ik te horen gekregen dat ik ben aangenomen. Nu lekker een weekje vrij!