Wat je even kwijt wil #51

Beterschap! Ik denk aan je.

Ah heftig, beterschap!

In 2 weken van een nieuwe lege woning met betonnen vloer en behangklare muren, zonder keukenapparatuur, naar een super gezellig bewoonbaar huisje gegaan. Ben helemaal kapot. Op. Maar ook zooo dankbaar. Er hebben wel tien mensen geholpen en m’n ouders hebben ook echt bizar veel uren gemaakt.

Het is echt hoe ik het voor me zag dus ben helemaal happy. Nu eten.

68 likes

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Stoppen met de pil

Dus geen gevechten in de sportschool meer? :pleading_face:

Oh verkeerde getagt que hoe dan. Anyhow ik bedoelde @Karl_Lagerfeld

Ik zit bij oma en ze zit zo gefocust een tv programma te kijken dat ze echt de lucht in schoot van schrik toen ik mn keel schraapte. Ik huil echt van het lachen (oma moest er ook enorm om lachen) maar echt ik kan gewoon niet stoppen :joy:

22 likes

Het nieuwe album van London Grammar staat al de hele week op repeat, zo chill.

3 likes

@Lula on fire met het verplaatsen van posts :fire:

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Stel je persoonlijke vraag #27

Vanaf vandaag woon ik samen. Zo raar nog om te zeggen. De aanloopperiode is echt heel erg zwaar geweest en heeft me een hoop energie gekost maar vind het wel zo’n fijn idee dat m’n vriend zometeen naar bed komt en dat we nu gewoon elkaar veel meer zullen zien.
Morgen weer een nieuwe dag voor stress en verdriet maar voor nu is het goed zo!

35 likes

Mijn buren hadden gister een feestje en vanavond weer. Hallo het is nog steeds corona en deze oma wil vroeg gaan slapen vanavond :sob:

Tuurlijk wel! Hoe kom je daar bij?

Fjieuw. Ik dacht al anders word die reality serie 3x niks

1 like

Haha ik ging ff lezen en toen stond er “muzikale cabaretduo”. Dan haak ik al af

1 like

Ja het is éxact wat je denkt als je hoort kleinkunstacademie

4 likes

Ik ga verhuizen en sinds ik dat weet word ik op willekeurige overmand door opruimwoede… waardoor ik nu op de grond zit omringd door loonstrookjes uit 2011 en oude aantekeningen en heb ik geen zin meer. Zo jammer dit

18 likes

Eerlijk, iedere verhuisdoos met rotzooi die je jezelf nu bespaart is echt een winst op zich. Weggooien die hap

9 likes

Is zeker waar!

2 likes

Heb zo slecht geslapen. Als ik deze dag door kom zonder uit mn slof te schieten is dat een miracle.

3 likes

Mijn vriend is een paar uur extra werken en ik heb echt z’n 'mijn ouders zijn weg" gevoel.

22 likes