Wat je even kwijt wil #51

Maak dan ook meteen een afspraak voor een kunstgebit als je toch bezig bent :rofl:

6 likes

Dat mensen vervelend tegen je zijn zul je helaas overal tegenkomen, maar online maakt het natuurlijk wel makkelijk om bepaalde dingen te zeggen. :wink: gelukkig bepaal je zelf wie je op social media volgt :slight_smile:

Bedenk wel dat deze jongen totaal geen idee heeft wie jij nu bent he, dus leuk dat hij iets vindt, maar hij heeft werkelijk geen idee waar hij het over heeft.

1 like

Een klant bleef echt mega lang hangen en zat helemaal te zeuren over haar nieuwe schoondochter, want ze vond haar hĆ©lemaal niks blablabla echt hallo we don’t care. Ineens kijkt ze me aan:ā€œZeg ben jij vrijgezel?ā€

oh god ze vond me al helemaal geschikt, ik schaamde me kapot. Ze komt nog een keer terug en ben echt bang dat ze dr zoon meeneemt hahahaha

19 likes

Ik kijk naar koophuizen en ooooooh ik word zo gelukkig van het vooruitzicht een eigen nest te hebben :smiling_face_with_three_hearts: Met een tuintje en een garage :smiling_face_with_three_hearts: en een derde slaapkamer voor troep/een baby :smiling_face_with_three_hearts:

Ik ben helemaal klaar voor het kleinburgerlijk leven, ver weg van horeca, ver weg van de stad. Bring it on!!!

42 likes

Waarom schat ik altijd verkeerd in hoe lang ik ergens over doe, echt, ik moest nog ff boodschappen doen en wilde vanuit de supermarkt langs de friettent, dus ik belde de friettent om 18:15 voor m’n bestelling en zei ik haal het over een halfuur op. Eindstand stond ik om 18:25 met boodschappen en al weer buiten, dus ben maar weer naar huis gefietst. Nu zit ik 4 minuten te wachten tot ik weer naar de friettent kan haha, wat een leven

1 like

Hij is gewoon beledigd dat je kiest voor leuke mensen in je kennissenkring en niet voor lamlullen zoals hij. Hem ken je alleen per ongeluk. Prima reden ook om hem niet langer meer te kennen
:fu:

1 like

Ah wat een narigheid @Daelyss , heel veel beterschap!

1 like

Ik heb volgende week vakantie, zoals half NL en heb echt zin om even naar een aantal winkels te gaan. Baal nu wel echt dat je geen afspraak meer hoeft te maken. Want wil gewoon lekker om mijn gemak winkelen zonder een uur in de rij hoeven te staan met mega veel mensen in mijn aura.

2 likes

Ik bekeek net de Bershka site en nu voel ik me oud.

10 likes

Ugh mijn personal trainer waar ik nog 1 les tegoed had maar waar ik al 4,5 maand niet ben geweest blijft me maar stalken en nu heb ik maandag een sessie gepland :sob: Gatver haat mezelf en hem, laat me gewoon vreten op de bank

1 like

Ik zit op Ameland in de chalet van mijn ouders. Mijn broertje woont ook op het eiland dus dat scheelt wel.

3 likes

@Daelyss Nee wat rot! Is er al nieuws? Heel veel
beterschap in elk geval :heart:.

Ik ben nu al benieuwd naar deel 2 van dit verhaal :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Hhahaha oh nee echt, het was echt erg. Bij het afrekenen zei ze ook opeens:ā€œJa nog even wat anders heā€ en ik dacht even dat ze mn nummer ging vragen/of het zijne ging geven, goddank had ze een andere vraag.

1 like

@Daelyss heel veel sterkte! <3

1 like

Blijkbaar is mijn buurvrouw met haar kinderen vertrokken bij haar man en zitten ze nu bij haar moeder. :flushed: Ik heb er niets van gemerkt.

En 1 van mijn oude overburen is blijkbaar aan Corona overleden. Ze was ergens achterin de 50 ofzo. Binnen 2 weken.

1 like

Beterschap @Daelyss !!

1 like

Beterschap, hopelijk knap je snel op!

2 likes

Hahaha gelukkig maar. Jammer dat 0612324444 niet meer bestaat anders had je die moeten geven.

Had net mutti aan de lijn en die moest huilen omdat het niet goed gaat met haar poezenbeest en toen moest ik ook bijna huilen :cry: kan er echt niet tegen als m’n ouders moeten huilen

3 likes