Wat je even kwijt wil #51

Ah dat is vervelend dat je er zo mee zit! Ik herken het, maar: je moet nooit jezelf daarom willen veranderen.
Sommige mensen hebben nou eenmaal een wat jonger gezicht. Zelf ben ik bijv. niet echt klein (180cm), draag meestal wel make-up (niet een hele laag maar gewoon een natuurlijke look) en qua kleding heb ik ook een vrij volwassen (denk ik dan zelf) stijl. Nette jasjes/colberts of een blouse, pantalons en 9 v.d 10 keer draag ik hakken. Laatst grapte een collega dat ik wel het bestek uit de kantine mee mocht nemen naar huis als uitzet. Lol, woon al zo’n 10 jaar op mezelf.
Hier heb je verder ook echt helemaal niks aan maar weet dat je niet alleen bent haha!

2 likes

En natuurlijk kom je weer iemand tegen als je zonder make-up in je joggingsbroek naar de markt loopt :+1:t2:

4 likes

Een slimme meid is op alles voorbereid. :joy:

3 likes

Ja hier ook herkenbaar! Ik merk wel verschil met mijn kleding. Nu denk ik wel vaker ja boeiend, ik heb nu gewoon zin in die trui en jammer dan als ze mij jonger gaan schatten. Een stijladvies kan wel heel leuk zijn om te doen. Niet eens zozeer om je dan aan te passen naar je leeftijd terwijl je het niet perse leuk vind, maar gewoon om er zelf meer plezier uit te halen. of nou ja, ik vind het wel heel tof om te merken wat kleding voor effect heeft en probeer dat strategisch toe te passen ^^

Het is wat het is en liever word ik jonger geschat worden dan 20 jaar ouder. (al sta ik vaak binnensmonds te vloeken hoor als ik bij alcohol weer mijn id moet laten zien.)

Misschien kan je iets met dit met blog?

4 likes

Hallo dadelijk jinxt ze het :sob:

3 likes

Ik heb hoogstwaarschijnlijk een longembolie en moet dus een paar nachten blijven. Heb het er alleen zo moeilijk mee dat niemand mij kan bezoeken. Ik ben hier gewoon alleen. Mijn ma heeft 3 uur op de parking van het ziekenhuis gewacht op meer nieuws van de arts.
Zo kut dit

41 likes

Oh wat kut zeg! Kun je misschien facetimen met familie of vrienden? Dan zijn ze toch nog een soort van bij je. Heel veel beterschap gewenst! :heart:

2 likes

Hè jeetje zeg. Heel veel beterschap en misschien lekker bellen / FaceTimen met mensen? En ik weet niet of netflix party werkt op een telefoon maar misschien kan dat ook nog. Super rot wel zo alleen. :sunflower::four_leaf_clover:

2 likes

Oh ik snap dit zo goed. Ook al weet je dat iemand niet goed is en je er helemaal klaar mee bent blijft zoiets naar!

2 likes

Ah nee, dat is echt kut! Heel veel sterkte en beterschap :heart:

2 likes

Supertof dat je alleen gaat! Ik vind alleen op vakantie gaan echt fantastisch, veel fijner dan met andere mensen haha.

2 likes

Weekje weggeweest in een huisje in NL en het was helemaal prima. Da’s dan toch nog wel iets leuks aan deze tijd, dat je Nederland nog een beetje ontdekt zo.

8 likes

Ik heb mijn eerste vaccinatie gehad en nu moet ik 30 minuten wachten ipv 15 minuten omdat ik allergische reacties in het verleden heb gehad.

@Daelyss beterschap! :heart:

2 likes

Shit hee, heel veel sterkte! Hopelijk kan je inderdaad FaceTimen ed. met je familie.

1 like

Dank je wel allemaal. Ja het wordt FaceTime en Netflix.

Aaah heel veel sterkte en beterschap :muscle:

1 like

Ah wat shit! Sterkte en heel veel beterschap!

2 likes

Wow shit! Beterschap! :heart:

Heel veel sterkte en beterschap!!

2 likes