Wat je even kwijt wil #51

Ja ga ik ook doen, in mn kluisje

1 like

Tof! Zag dat je op Spotify staat, heb net kleine stukjes geluisterd maar ga nog beter luisteren.
Was meteen beetje aan 't bedenken op welke locatie je in Den Bosch leuk zou passen

3 likes

Het afgelopen half jaar zijn er zo veel kut dingen gebeurd. Heb denk ik nog nooit zo veel gehuild als in de laatste paar maanden. Dus nu vind ik eigenlijk dat er iets geweldigs moet gebeuren ter compensatie. Maar de LOA werkt nog niet bij mij helaas. (En vind het ook een beetje stom van mezelf dat ik zoveel zelfmedelijden heb)

10 likes

Haha ah wat cute :blush: Zou leuk zijn daar eens te spelen!

1 like

Mijn baas van m’n bijbaantje zei dat ik morgen om 13:00 mag komen werken ipv 09:00. Wordt dus lekker uitslapen morgen :heart_eyes:

10 likes

Ik kan niet slapen. Dus nu eet ik chocola in bed. Heerlijk, ik eet nooit in bed. Dit is de hemel. Nu niet knoeien.

1 like

Oh lekker. Ik kan ook niet slapen en heb een boterham met kaas gepakt haha. Hopelijk slaap je inmiddels!

1 like

Lekker met m’n half rode hoofd ik drie meetings vandaag. Wist wel dat peelings warm konden worden maar wow, dit was gewoon bloed heet. En ik ben nog steeds een halve tomaat. Over twee weken weer, hopelijk begint het dan wat minder te worden.

1 like

Sorry, maar dit riekt naar ouderenmishandeling. Op die leeftijd wil je toch op je rollator kijkend uit het raam je chips kunnen dippen in je advocaat met slagroom zonder dat iemand er wat van zegt? Niemand die meer kan zeggen, niet teveel dat is ongezond?!?! Want ja wie weet ga je dood, was toch al het plan op de korte termijn.

Plus als verzorger van moeilijke en soms gemene oudjes heb je zelf ook een beloning nodig.

37 likes

Ik heb ook echt al +15 jaar geen verse steenvruchten gegeten. Ik wil dit proberen haha.

4 likes

Blehh wat een nacht, heb echt amper geslapen :weary::sleeping: dit wordt een laaaange dag

1 like

@Lula love je standvastige geverplaats de afgelopen dagen
beetje orde in de chaos scheppen

8 likes

Wilnje delen welk nummer? :heart: Eddie Vedder.

Alleen jammer dat het soms toch nog selectief lijkt te zijn.

2 likes

Ik heb echt een miljoen tomaatjes liggen nog en ik wil vanavond de tiktokpasta maken, maar nu durf ik niet omdat ik bang ben dat het echt tegenvalt, zoals alle “lifehacks” van tiktok.

1 like

Op de radio belde een dj naar een luisteraar maar hij kon ‘m niet goed verstaan dus hij zegt: ‘Ik hoor je heel slecht’

Zegt die luisteraar: ‘Nee dat kan niet want ik zit in een auto van een ton met 500 pk’ Ok Henk 🥲 ja uiteraard was dit een vent :roll_eyes:

19 likes

Ik wou eerst zeggen had ik maar zijn zelf vertrouwen. Maar toen bedacht ik me net optijd dat deze man juist erg onzeker is.

Waarom vind je het zo’n probleem dat je post verplaatst is, dat je hier nu al twee posts aan moet besteden? Ik snap het niet

5 likes

“Z’n probleem” valt nu ook wel weer mee. Vind het alleen gek dat als een paar posts er eerder over werk ergernis gaat, dit dan niet word verplaatst inclusief reacties. maar een post waar je inhoudelijk last hebt en je dat even kwijt wilt, wel wordt verplaatst. Dan moet daar ook één lijn over worden getrokken.

4 likes

Want jij denkt dat ik tijd heb om iedere post in dit topic te lezen :rofl: Dat is juist de reden waarom we verplaatsen.

10 likes