Wat je even kwijt wil #51

Lekker met m’n half rode hoofd ik drie meetings vandaag. Wist wel dat peelings warm konden worden maar wow, dit was gewoon bloed heet. En ik ben nog steeds een halve tomaat. Over twee weken weer, hopelijk begint het dan wat minder te worden.

1 like

Sorry, maar dit riekt naar ouderenmishandeling. Op die leeftijd wil je toch op je rollator kijkend uit het raam je chips kunnen dippen in je advocaat met slagroom zonder dat iemand er wat van zegt? Niemand die meer kan zeggen, niet teveel dat is ongezond?!?! Want ja wie weet ga je dood, was toch al het plan op de korte termijn.

Plus als verzorger van moeilijke en soms gemene oudjes heb je zelf ook een beloning nodig.

37 likes

Ik heb ook echt al +15 jaar geen verse steenvruchten gegeten. Ik wil dit proberen haha.

4 likes

Blehh wat een nacht, heb echt amper geslapen :weary::sleeping: dit wordt een laaaange dag

1 like

@Lula love je standvastige geverplaats de afgelopen dagen
beetje orde in de chaos scheppen

8 likes

Wilnje delen welk nummer? :heart: Eddie Vedder.

Alleen jammer dat het soms toch nog selectief lijkt te zijn.

2 likes

Ik heb echt een miljoen tomaatjes liggen nog en ik wil vanavond de tiktokpasta maken, maar nu durf ik niet omdat ik bang ben dat het echt tegenvalt, zoals alle “lifehacks” van tiktok.

1 like

Op de radio belde een dj naar een luisteraar maar hij kon ‘m niet goed verstaan dus hij zegt: ‘Ik hoor je heel slecht’

Zegt die luisteraar: ‘Nee dat kan niet want ik zit in een auto van een ton met 500 pk’ Ok Henk 🥲 ja uiteraard was dit een vent :roll_eyes:

19 likes

Ik wou eerst zeggen had ik maar zijn zelf vertrouwen. Maar toen bedacht ik me net optijd dat deze man juist erg onzeker is.

Waarom vind je het zo’n probleem dat je post verplaatst is, dat je hier nu al twee posts aan moet besteden? Ik snap het niet

5 likes

“Z’n probleem” valt nu ook wel weer mee. Vind het alleen gek dat als een paar posts er eerder over werk ergernis gaat, dit dan niet word verplaatst inclusief reacties. maar een post waar je inhoudelijk last hebt en je dat even kwijt wilt, wel wordt verplaatst. Dan moet daar ook één lijn over worden getrokken.

4 likes

Want jij denkt dat ik tijd heb om iedere post in dit topic te lezen :rofl: Dat is juist de reden waarom we verplaatsen.

10 likes

Vreemde tegenreactie als het letterlijk twee posts er boven is. Maar goed, so be it.

2 likes

Eddie Vedder + Twin Peaks levert op:

(was hem ook al aan het luisteren :smile: )

8 likes

O ja, had ik natuurlijk zelf ook ff kunnen googlen :woman_facepalming:. Dank je wel iig!

1 like

Ja vet zielig. Ik had ooit een bijbaantje in een verzorgingstehuis en een mevrouw mocht NOOIT een extra koekje ‘want ongezond’. Mevrouw was al dik in de 90 en ik vond het zo sneu. Kon haar af en toe wel een extra koekje toestoppen maar lag aan de collega waarmee ik was en ze riep dan vaak zelf al net te hard ‘dit mag ik toch niet’ :cry:

16 likes

Ik maak die pasta best vaak! Vind hem erg lekker. Voeg wel wat extra dingen toe.

1 like

Ik kende deze ook nog niet, zo mooi!

Ik heb hem nu 2x gemaakt. Eerste keer met feta van Dodoni, tweede keer met feta van ah omdat er toen leveringsproblemen waren. En die eerste keer was wel echt lekkerder, dus zou iig een goede feta kopen

2 likes