Wat je even kwijt wil #51

Ik slaap ook al 3 dagen echt belabberd? Elke keer wakker, draaien, woelen. Het is geen volle maan toch? Dan zou ik zeggen dat het daar aan ligt namelijk haha

2 likes

Kun je niet contact opnemen met een huurdersorgaan, zoals !Woon ?

1 like

Iedere keer als ik m’n nepwimpers op heb tijdens de meeting, zegt minstens een collega dat ik er zo fris en/of wakker uitzie 🥲 misschien maar forever deze nepwimpers ophouden

5 likes

Vandaag vrij en zat vanochtend met mijn goede gedrag om 8 uur al bij de psycholoog.

Blijkt dat ik morgen pas een afspraak heb staan :cry: gelukkig ben ik gisteren al om half 11 gaan slapen dus voel me niet moe.

5 likes

Gisteren waren twee vrienden op bezoek en opeens voelde ik mij helemaal niet lekker. Geen idee wat er precies gebeurde, maar het leek wel alsof mijn darmen gedraaid waren?!? Op een gegeven moment ben ik maar op de grond gaan liggen en zei ik voor de ‘grap’: ‘ik ga even ontspannen hoor’. Want durfde ook niet echt te zeggen wat er was.

2 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Sollicitatietopic

Maar heb je dat bij dit bericht ook gedaan? Want ik zie wel dat het bewerkt is, maar kan niet zien waarom.

Ik zie niks als ik op je potloodje klik

4 likes

Dit was al vanaf t begin vgm. Ik vulde vaak piemel in

28 likes

Heb belastingdienst-app gedownload voor de aangifte.

Moet €700+ betalen in de voorberekening.

App voorlopig maar weer afgesloten.

18 likes

We hadden kaarten voor Guus Meeuwis in 2020. Dat is nu verzet naar Ahoy wind november óf je mag in 2022. Maar ik wil eigenlijk gewoon mijn geld terug :sweat_smile:

1 like

Volgens mij moet je altijd je geld terug kunnen vragen. Ze hebben natuurlijk liever niet dat je het doet, maar ik geloof dat ze het wel verplicht zijn.

2 likes

Oh ja, ze hebben het geüpdate. Ik kan een formulier invullen en krijg na 7 juli bericht.

1 like

Ik wilde zeggen “hoezo wil je niet naar Guus???” maar ik weet zeker dat 80% van de mensen hier dan reageert met “hoezo wil je wél naar Guus?” :joy: Ik kreeg wel de optie voor geld terug, maar jij gelukkig nu ook!

8 likes

Haha ja ik wil wel maar ik wil niet in Ahoy en 2022 klinkt zo ver weg, dus dan probeer ik het dan wel weer :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik ben niet productief vandaag.

4 likes

Dit is echt een superdroog artikel voor als je ff tijd hebt :joy: Over vastzitten in een tv show en er succes mee hebben tegen je wil, waardoor je nu een anti-icoon bent. Love popular culture

9 likes

Ik geloof alleen niet dat hij niet wist waar hij aan begon. De Produce-series zijn hartstikke populair in China en andere landen. Iedereen weet hoe hard werken het is en elk jaar wint er bij een versie wel iemand die niet zoveel talent heeft, anders dan de standaard idol is of het niet zo serieus neemt.

3 likes

Ik ben best een beetje trots op mezelf.
Het is vandaag een week geleden sinds mn break-up (one issue forummers atm sorry :heart:) en in die week heb ik concrete toekomst/reisplannen gemaakt, me opgegeven voor een teamsport, 2 nieuwe vrienden gemaakt, 1000 woorden aan mn scriptie geschreven en heb ik volgende week meerdere sollicitatiegesprekken gepland staan.
Beetje jezelf heruitvinden :slight_smile:

128 likes

Voel wat je mee maakt! Ik had ook zware paniek. Mag je voelen hè!
Maar, hou vol. Vanavond is alles voorbij.
Toi toi toi!!!

1 like