Dat moet wel iemand zijn die je heel erg haat dan
Oooh is dat brabants? Mn moeder zegt dat ook vaak van ik doe of zij doet. Zij heeft met brabanders gewerkt. Ze zegt ook vaak ik zoek het niet om. Ipv ik heb geen zin om.
Vind dat allemaal zo lelijk haha.
Haha, dat āik zoek het nietā zeiden mijn moeder en ik vaak tegen elkaar (geen brabanders, ga wel veel om met brabanders).
Ik word zo chagrijnig van deze grauwe dagen. Net alsof het alweer herfst wordt, want ik draag ook nog steeds mijn winterjas echt zo fijn in mei
Mn favo collega is er niet
Ik ken haar niet haha. Is een vriendin van een jongen waar ik mee gekust heb en waar het nu heel awkward mee is. Voel mij gewoon een enorme stalker dat ik al zijn fotoās bekijk waarin hij getagd is
Mijn katten gaan altijd naar de wc als ik net aan het eten ben. Ze weten het gewoon. Katten zijn eikels.
En ik zit te wachten op belangrijke mail, maar die komt natuurlijk of als ik aan het werk ben of eind van de middag. Maar ik kan me nergens echt op focussen natuurlijk.
Hahaha ohh joh ik zou daar mn account niet voor deactiveren hoor, kan gebeuren toch? Misschien ziet ze het nieteens of ziet ze het en denkt ze: ken ik niet
De jongen waarmee ik gekust heb is mijn verhuurder! Dat maakt het in mijn ogen ongemakkelijk. Maar je hebt gelijk. Ik probeer er niet meer aan te denken haha
Ik heb gisteren een aantal regenbuien over mn hasses gekregen en mn haar lijkt nu gewoon op een bos schaamhaar ofzo lol. Ja nou eigenlijk geen lol maar gvd geef me een zonnestraal en geen krullen.
Het gedicht wat gister werd voorgedragen op de Dam raakte me.
https://www.4en5mei.nl/archieven/inspiratie/amara-van-der-elst-spoken-word-voordracht?fbclid=IwAR0Xnoz2Q2lQv9PkcC3yznJZTAUBqkp8UZdxJaLz5TJrQMklKE-XOuu8xdk
Goed zo!! Reed ie lekker? Super. Freedom
Zo lekker dat Bevrijdingsdag een vrije dag is bij mān werkgever, echt fijn om op een woensdag ineens verlof te hebben
Ik heb die ook gekregen. Ben benieuwd welke Nigeriaanse prins mij nu weer een zak goud heeft opgestuurd.
Ik zit nu bij de kapper en ik hoop zo erg dat het straks droog is als ik naar huis moet lopen.
Ik heb al een dik half uur de hik en het is zo fucking irritant.
Ik kijk kong fu panda want voel me gewoon een beetje naar vandaag. Het helpt wel, deel 2 staat al op en eigenlijk is het een super leuke film!
Ik ga mijn hamster zometeen illegaal ergens begraven.
Die al overleden is trouwens, misschien een goede toevoeging dat hij niet nog leeft.
Jeej mān eigen kast verkocht aan een meisje in mān gebouw (perfect, dan hoeft ie niet uit elkaar) en vanavond een pax ophalen van marktplaats woehoeee
Wat is dit voor wij nemen alle hemaās in Amsterdam over. Nu ben ik bang voor mijn hema
Ik heb ook een automaat nodig
Super dat het goed ging!