Het roer om blijft een leuk programma om te kijken.
Same, zo blij mee haha. Hij wist amper wat het songfestival inhoudt omdat zijn land (Engeland) zelden een noemenswaardige inzending heeft, dus hij stribbelde eerst een beetje tegen maarrr nadat ik hem een paar hoogtepuntjes heb laten zien (Lordi, Verka Serduchka, die It’s my life dracula operazanger, de russische oma’s) is ie overtuigd.
Mijn vriend gaat waarschijnlijk maar half kijken maar het is een begin haha.
Ja mijne zal ook wel afhaken bij de standaard ‘vrouw in lange jurk zingt ballad’ acts.
Ach het is allang leuk dat we onze vriend dan überhaupt zien haha. Ik ging zelf al uit van een weekendje alleen namelijk.
Ik ben best wel wat aangekomen sinds Corona, maar nog nooit zo chill geweest met mijn eigen lichaam als nu. Zou minder kúnnen weten maar de gedachte dat ik dat niet nodig vind om gelukkig te zijn echt zo fijn. Echt een mooi ding aan ouder worden.
Hahahah mijn vader liet na het eten een keiharde boer, mijn moeder een hele rant over asociaal en kan toch niet. En ze was nog geen seconde uitgesproken of er knalde bij mij een net zo harde boer uit
We hebben er maar van gemaakt dat dit een bedankje / waardering voor het eten was
Je moest het vroeger als baby ook. Dus ze hebben het je zelf geleerd
Hahah die ga ik voor de volgende keer onthouden komt zo vast nog een boer na het dessert
Zit me helemaal vol te eten aan chebakia en macarons, wat een blessing deze zondagavond
Ik mis de bios echt heel erg
Ik ooook! Thuis films kijken is toch anders.
Ik ook!!! Echt eerste wat ik ga doen als alles open is. Zo chill vind ik dat altijd, lekker met je popcorn in het donker zitten
Een afritsbroek natuurlijk Evert!!
Is wel laaaaaaaaang geleden.
De laatste 15-20 jaar is het vooral dramatisch slecht.
Ik mis de bios wel heel erg maar niet die knagende mensen naast me. Nondeju, soms heb je van die mensen die in hun popcorn bak of M&M’s zak zitten te graaien alsof ze een maand niks te eten hebben gehad. Of misschien moet ik naar het waar erger je je aan topic
Ik ook
Ik heb vandaag echt iedere seconde zon meegepakt en het was goddelijk.