Wij ook! Echt zin inš„°
Normaal als ik ovuleer voel ik een krampje links of rechts. Nu heel regelmatig zoān kramp. Is dat normaal? Wil het ei niet los komen ofzo. Wat een onzin. Is echt pijnlijk ook, van die felle plotselinge steken.
Vandaag is echt zo beladen dag, zeker omdat ik steeds reclame-mails krijg met āgefeliciteerd met je moederdagā echt hou op
Ik reis voor het eerst met de fiets in de trein en man, voel me echt een boomer op een dagje weg. Half uur van te voren op het station, helemaal gestrest van alle andere fietsen op het perron (past dat wel? ) . Maar goed ik en mijn fiets zitten erin.
Voor de mensen die geen ramen hebben en doof zijn, het regent en onweert keihard in de regio IJmond
Ew, nou je weet wat @Soy.peor zou zeggen.
Ik moet vanmiddag naar een speeltuin, 1 of andere grote. Ik word nu al gek. Bah kinderen bij elkaar in een speeltuin klinkt meer als een brute slachtpartij.
Korte broek met een hoodie
Zo op dit moment op mijn balkon een bikini!!
Ben benieuwd wanneer het omslaat, elke weer app/site zegt weer compleet wat anders
Ik doe een jurk en neem een panty mee
Ik heb gedroomd dat de sportscholen open waren en ik helemaal ripped was.
Werd helaas niet zo wakker š„²
Ik woon echt helemaal verkeerd Hier grijze wolkenbende, onweer afgewisseld met regen š„²
Wat lief dat je ernaar vraagt! Er zitten scheurtjes in zijn longvlies, ze gaan het morgen verder onderzoekenā¦
Nog 1,5 week!!
Ik ben aan het werk in een lange broek en een tshirtje en dat is helemaal top. Misschien voor de zekerheid een dunne regenjas mee als je de deur uitgaat
Dit had ik bij Rob Goossens
Is een ketting met een belletje zodat je vent je kan horen aankomen als hij met een andere chick is.
Nee grapje ik heb geen idee
Ik had verwacht dit jaar extra belastingen te moeten betalen maar ik bekeek vanochtend mijn voorstel van vereenvoudigde aangifte en ik krijg VEEL geld terug
Ik zou bijvoorbeeld mijn auto kunnen verkopen (hij is net deze maand afbetaald haha) en een grotere Vickymobiel kunnen aanschaffen
Zou als baby hier heel aggressief van worden. Laat me gewoon 9 maanden chillen!
Kan er altijd weer uit toch als je denkt dat het later onhandig is?