Mijn sportfysio is een eigen bedrijf begonnen in coaching van die sport en bij het duurdere pakket (+100 euro per maand) krijg je voorrang op fysioafspraken. Ook zit er advies in als blessurepreventie enzo. Dat vind ik best bizar eigenlijk dat dit is toegestaan. Als ik nu weer klachten heb zou ik me afvragen of hij zich bij zijn “normale” werk wel 100% voor mij inzet als ik niet ook zijn nieuwe diensten afneem.
Ik heb net een mooi excelletje gemaakt over stagesollicitaties met kleurtjes enzo en het is enig, maar het is wel confronterend haha
Die heb ik ook gedragen. Wat is daar ‘mis’ mee?
Ah zo. Ik droeg alleen de ketting, geen shirts met teksten.
Pokemon Detective Pikachu staat op Netflix!!! Ben speciaal bij de Jumbo een bak b&j gaan halen om dit te kijken echt zin in
Omg ik ben echt niet snel starstruck ofzo maar omg ik zag net Donald glover
Omggg edit: amsterdam toch! Hoorde al geruchten dat nieuwe seizoen van Atlanta hier gefilmd wordt
Haha ja gewoon in Amsterdam, ze zijn nu om de hoek van een vriendinnetje van me aan het filmen
Echt te gek
Is lillek
Omg gooi namens mij even je bh naar hem toe.
Ik gooi het wel richting de set zo, wie weet komt het terug in de serie
Smaken verschillen
Ik probeer de strandmon stoel van Ikea in elkaar te zetten en ben er inmiddels van overtuigd dat de bedenker van deze stoel drie flessen wodka achter de kiezen had toen hij of zij de zijkanten bedacht. Wat een nachtmerrie. Spannender dan dit worden mijn zaterdagavonden tegenwoordig ook niet.
Meh ik heb echt een eenzame avond. Soms weet ik echt niet wat ik wil. Ben dag in dag uit met mensen geweest en had zo’n behoefte aan tijd voor mezelf en nu zit ik hier met een likeur-43-jus naar de tv te staren, te verlangen naar een partner.
Zo maar eens op zoek naar een feel good op netflix. Of een romantisch drama, zodat ik in deze vibe kan blijven hangen.
Ik heb vandaag echt zo’n fijne dag gehad met vriendinnen die ik zoooo gemist had. En vanavond nog lekker 15 km gefietst op mijn krakkemikkige fietsje maar wel door een heel mooi groen gebied en nu wil ik dat vaker doen
Krijg best vaak de vraag van familie waarom ik nu geen kinderen wil en wanneer ik eraan ga beginnen (ben 24 wtf?)
Dus heb nu een geboortekaartje ontworpen voor m’n aankomende hamster en ga die rondsturen als big🖕🏼
Wowww!!
Dit is echt geweldig. Dit moet ik ook gaan doen bij m’n schoonmoeder.
Ik heb vandaag 20 239 stappen gezet. waarvan 2,43km hard gelopen en 19x de trap op en neer.