Wat je even kwijt wil #51

Het nieuwe TOP album is wel even wennen.

6 likes

Ja dat is een goeie, dat zinnetje moet ik mezelf even aanwennen.

Ik ben de laatste jaren al veel beter voor mezelf opgekomen maar een afspraak alsnog afzeggen ‘durf’ ik toch niet. Stom hè. @monkeyslut Vond het ook al raar dat ze het voorstelden idd maar waarschijnlijk vanuit de gedachte dat mijn werk flexibel is en ik toch veel thuis werk (is ook zo). Maar dat betekent natuurlijk niet dat ik niets te doen heb.

Haha heel herkenbaar! Ik vond de koffie op mijn werk heel zout ofzo.

1 like

Als je nu een babyvogeltje bent dan waai je toch uit de boom? En ga je dood op straat? Iemand die me kan vertelllen dat t niet zo is. Al geloof ik dat niet denk ik.

2 likes

Mijn moeder wil een boxje om muziek af te spelen. Maar Bluetooth gaat echt te ingewikkeld zijn voor haar. Ik zie al gebeuren dat de verbinding weg valt en zij het niet meer kan fixen en in paniek ons belt. Dus als iemand nog een foolproof muziekbox weet :joy:

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het Amsterdamtopic

Mexicaans :blush: Zelfgemaakte maistortillas, refried beans, jackfruit chilorio, vegan Mexicaanse chorizo, chipotle zoete aardappel, verse guacamole, mais van de barbecue, empanadas met paddenstoelen in mole, Mexicaanse rijst en brigadeiros! En dan nog verse kruiden, vegan creme fraiche en kaas enzo voor de taco’s. De dag erna komen er ook mensen langs dus sta voor m’n gevoel echt voor een heel weeshuis te koken haha

31 likes

Jaaa dit zijn echt mijn allerlievelings, krijg je in Portugal ook vaak. Ik heb ze hier nog nooit gevonden maar wist de naam ook nooit dus thanks daarvoor!!

Edit: hahaha je bent welkom hoor, volgens mij is het veel te veel allemaal

2 likes

Het is vooral ook heel nat en koud voor ze. Ik volgde een nestje ooievaartjes op de webcam en die zijn deze week allemaal overleden :cry: Geloof best dat er vandaag ook wel nestjes uit bomen gaan waaien :frown:

Naar aanleiding van jullie reacties heb ik toch afgebeld :muscle: Voel me helemaal opgelucht!

49 likes

Knap gedaan!!

1 like

Ik zag net een foto en nu kan ik mij echt niet langer inhouden om wederom een deel van mijn haar in een andere kleur te verven. Is dat handig als je aan het solliciteren bent? Nee, maar impulsiviteit roept en ik voel me niet mijzelf zo. En sommige bedrijven of scholen moeten niet zeiken. Beter een blije en bekwame werknemer dan een schoolvoorbeeld van een saggerijn. :joy:

11 likes

Bleh ik proefde een nieuw drankje bij de starbucks ‘Pink Coconut’ zag er echt lekker uit, klonk ook lekker; acaï siroop, kokosmelk en aardbeien en ijs. Maar was echt teleurstellend.

Omg doen!
Zag gisteren ook allemaal filmpjes en moest me echt inhouden.

@Nysmn daarom neem ik alleen de aardbeienfrappé

1 like

Ah yeah wat goed! Nu lekker genieten van je eigen tijd, meer tijd om je werk te doen en je ‘moet’ niks meer!

1 like

Doen!!!
Vind dit heel mooi en dit zijn toch gewoon normale kleiren?!

1 like

Mijn go to is iced caramel macchiato. Of caramel frappe of normale caramel macchiato.
Love caramel.

2 likes

Ik was eerder half koper half zwart en zelfs dat vonden sommige mensen wel errrrrrug gewaagd. :upside_down_face:

Ik heb deze ( JBL Go ) en die werkt op bluetooth maar je kunt hem ook gewoon koppelen met een audiokabeltje, dat moet wel lukken denk ik? En het geluid is echt goed!

2 likes

Iets met aux? Heb zelf alleen bluetooth maar is vast nog wel iets met een aux toch :rofl: