Ja! Als leuk dingetje om thuis te ontspannen. Echt mega leuk bedacht haha
En hoe ging het? Werkte je Teams?
Ik heb onlangs klompen gekocht voor het werken in de tuin (en 100 x in- en uitlopen). Ben een paar keer bijna op mijn smoel gegaan, zo onhandig leken die klompen in het begin. Maar straks ben ik een volwaardig boer.
Echt vreselijk inderdaad. Doet me overigens wel denken aan een vriendin waar de relatie uiteindelijk ook op dit punt is stukgelopen. Maar als Viva moet je dit echt nergens niet op deze manier opschrijven. Het is overigens uit 2018, maar dat is geen excuus.
Ze hebben dit artikel gisteren gedeeld op hun Facebookpagina dus blijkbaar staan ze er nog steeds achter
Echte houten of van die Zweedse muilen?
Houten lijken me zo intens om op te leren lopen
Om te ontspannen maar toch zie je nog dingen van je werk - hahah.
Aaahw ja dat is wel waar denk ik. Petitie starten red de klomp! Maar zonder gekheid, ik vind het knap dat mensen erop kunnen lopen. Het loopt zo plomp en onhandig. Ik heb zelf van die instap klompen die ook veel ziet in het ziekenhuis. Hoe vaak ik daar wel niet bijna mee struikel.
Ik las te snel, dat je zei âhet loopt zo klompâ
Toen dacht ik ja hèhè, no shit sherlock ââ
Ik woon voor het eerst sinds het begin van corona met huisgenoten en ik kon net samen lunchen tijdens het thuiswerken en ik vond het zo fijn
Wat erg zeg!
Ik spreek Belg ook uit als beleg. Belug
Is dit normaal? Kan je kind wel wennen als jij erbij bent? (ik heb geen idee hoor)
Gedeeltelijk leer! Want echt hout lijkt mij echt heel vervelend.
Ja het werkte prima! En het gesprek ging ook heel erg goed ik mag op tweede gesprek komen en ze hebben helemaal een opleidingstraject al uitgedacht voor me, dus ik zie het heel positief in!
lief dat je het vraagt
Hier in de stad moet je verplicht een masker dragen, ook op de fiets. Ik kan dan ongestoord playbacken met de muziek die ik luister. Was ik net vergeten mijn masker op te zetten
Heb je weer de hele dag songfestival lopen luisteren?
Ik wel.
Mijn internet werkt thuis niet dus ik werk vandaag bij mijn ouders, mijn moeder is al 3 keer naar boven gekomen met een kopje thee, heeft broodjes voor lunch gehaald en als ik klaar ben met werken kan ik meteen aanschuiven voor het eten. Ik kan hier wel aan wennen hoor.
Oh wat heerlijk zeg deze koude dagen nog erbij . Was zo bang dat we weer een hele lange hete vieze âverlengdeâ zomer zouden krijgen.
Ik denk dat de zomer in juli inzet en dan tot eind oktober 35 graden