Ja dat is wel een goede. Moet dat maar gewoon meer in mijn hoofd houden. Heb soms zulke cravings gewoon naar vlees… 2 keer toegegeven ook in afgelopen 1,5 jaar. Maar I’m trying.
En anders, als je echt een craving hebt is een aantal keer per jaar vlees eten alsnog beter dan elke dag! Zou me daar niet te rot om voelen hoor
Dat is zo. Maar voel me achteraf dan wel weer kut.
Herkenbaar, heb dat met sommige dingen best vaak. Helpt bij mij ook niet dat ik vleesvervangers bijna nooit lekker vind, denk dat het dan al makkelijker zou zijn als je dat oprecht net zo lief eet.
Hahahaha omg, wat erg haha, doet me denken aan die rechter met die kat filter
Mijn kat is al twee maanden vermist en net kreeg ik ineens een telefoontje van een jong meisje dat zei dat ze mijn kat gevonden had. Ze belde uit de speeltuin, zo lief. Al haar vriendjes kwamen ook aan de telefoon om me uit te leggen waar ik heen moest komen dus ik ben er meteen heen gefietst. Toen ik er kwam stonden er een stuk of zeven 10-jarigen op straat die allemaal riepen KOM HIJ ZIT HIER!!! Ik zag meteen dat hij het niet was, en dat vonden ze allemaal zo erg. “Het spijt ons zo mevrouw, we zoeken elke dag naar hem” zo lief.
mijn hart. Wat lief.
Ik hoop dat je kat snel terecht is!
Morgen eindelijk de afspraak bij de huidkliniek voor intake. Hoop echt dat ze wat met me kunnen
Chips & bier een heerlijke manier om deze heerlijke zondag af te sluiten
Dus gisteren overkwam me iets… ik had thee gezet, nam een slokje en spuugde het bijna uit zo goor. Dus ik denken huh hoe kan dat nou zo zout en vies smaken? Toen bedacht ik me oh ja… heb gisteren visbouillon in de waterkoker gedaan voor de risotto
Mn hele jeugd moet ik nu herevalueren joh
Hahaha ja dat. “Waar we zijn? Wacht ik ga even terug naar mijn vrienden maar ik ben met de step dus dat gaat super snel!” en ook “mevrouw weet u nog waar je de kat als laatst gezien hebt?”
@Nysmn precies die emoji zocht ik!
We hebben morgen ontruimingsoefening op het werk, en ik moet gewoon al om 8.00u daar zijn. Grrr zó geen zin in.
Wat moeten jullie ontruimen dan
Hahahaha die ketting. Lijkt echt op de dingen die ik in groep vijf maakte. Ik had rijk kunnen worden als ik ze had verkocht!
Omg ik heb heel de middag in de zon op het balkon zitten zuipen en ik werd net wakker met de ergste kater ooit en echt ver na de avondklok hoop met heel mijn hart dat die kater morgenochtend vroeg nu uitblijft.
Ik ben echt 80
Kisten haha nee ze hebben goed uitgepakt, inc brandweer, en acteurs/lotus slachtoffers.
Maar verzint ze die prijzen niet gewoon bij elkaar?
Omg nou weten we meteen waar het gezegde smaak is niet te koop vandaan komt
Ik moet om negen uur testen en daarna naar werk maar al m’n kinders zitten vandaag nog in quarantaine dus geen idee wat ik daar moet doen. Maar wel chill rustig ochtendje.