Kunnen de toeristen aub eeuwig uit Amsterdam weg blijven? Heb de hele middag door het centrum gefietst en vond het gewoon leuk!
Ik kijk nu naar âDonât f*ck with catsâ, durfde het eigenlijk niet omdat ik bang was dat het vol met filmpjes zou zitten van mensen die katten vermoorden, maar het blijkt een mega interessante docu te zijn. Ben nog maar op de helft van de 1e aflevering (en kijk heel af en toe even weg als dat filmpje voorbijkomt),
wat een vindingrijkheid van de mensen die dit op willen lossen, de dedication! Heb er echt respect voor.
Het internet blijft een bijzonder fenomeen, en in dit geval ook echt een verrijking.
Mijn zusje een lichte corona-âcriticusâ laat zich morgen testen.
Zo blij mee.
Ben benieuwd naar je mening als je alles hebt gezien. (Ik vond het goeie docu hoor! Daar niet van haha)
Het is weer tijd voor de bijna wekelijkse zondagavond blues, hiep hoi!
@grace deze had je wss al gehoord? Hoe mooi zou een Harry Potter deuntje zijn uit een ijscowagen?! Ik zou die hele kar kopen.
Ik heb allemaal ijscowagens geluisterd via YouTube maar onze maakte echt een ander geluid
https://youtu.be/w23KdPaMcqE deze was het bij mij
Luister anders dit allemaal https://youtu.be/htAMXx3upow
Mijn ma zit op mijn laptop om youtube te kijken. I donât like this. Ze kan mijn zoekgeschiedenis zien als ze wat intikt, mijn youtube bekeken videos, mijn recommended đ„Č
Mijn onderzoek leverde 9/10x dat deuntje op. Dus zou wel een goede dekmantel zijn tussen de andere ijscowagens
Ik was vandaag mijn vader aan het helpen in de tuin, al het onkruid wegharken en wat achterbleef werd verbrand met de onkruidbrander. Het enige waar ik aan kon denken was âHoe zou dit vanavond in het mierenjournaal worden vermeld? Totale destructie in Flindersland?â Zeg me alsjeblieft dat ik niet de enige ben die zo denkt.
âUw eten wordt om 18.20 bezorgdâ
Niet dus.
Edit: na deze post belde ze aan.
Heb nu de 1e ep. af en ja, ik had t kunnen weten haha, internet is een verrijking en een vloek.
Ik kijk het helemaal af en kom er op terug!
Haha nee ik denk dit ook wel eens als ik wandel. Dan denk ik oooh zouden ze nu allemaal gillen âpas op! platvoet!â oid. En ook wel eens hele verhalen verzinnen bij vogels die langs vliegen. Dus nope je bent niet de enige.
Oh een kennis van me heeft haar vriend ten huwelijk gevraagd en vind dat zo leuk
Wat vreemd. Ik moest opeens denken aan een jongen waarmee ik jaren geleden heel kort iets had. Dus ik Google hem want zijn fb had hij al tijden terug verwijderd. En nu ontdek ik dat hij zoân 2 weken geleden overleden is. Zo gek dat ik nu aan hem denk. Geen idee wat er gebeurd is ook. Kan het ook niet echt vragen aan iemand.
Ik ging net koken, alleen voor mezelf en het was helemaal niet zo lekker geworden. Ik had ook nog een extra portie gemaakt als lunch morgen maar ik heb het maar weg gegooid. Dus nu baal ik dat ik eten heb verspild en dat ik niet zo lekker heb gegeten .
In het vervolg ga ik maar lekker bestellen als ik alleen ben.
Dit is duidelijk FĂŒr Elise snap niet dat nog niemand dit heeft geraden