Ik was vandaag mijn vader aan het helpen in de tuin, al het onkruid wegharken en wat achterbleef werd verbrand met de onkruidbrander. Het enige waar ik aan kon denken was ‘Hoe zou dit vanavond in het mierenjournaal worden vermeld? Totale destructie in Flindersland?’ Zeg me alsjeblieft dat ik niet de enige ben die zo denkt.
“Uw eten wordt om 18.20 bezorgd”
Niet dus.
Edit: na deze post belde ze aan.
Heb nu de 1e ep. af en ja, ik had t kunnen weten haha, internet is een verrijking en een vloek.
Ik kijk het helemaal af en kom er op terug!
Haha nee ik denk dit ook wel eens als ik wandel. Dan denk ik oooh zouden ze nu allemaal gillen ‘pas op! platvoet!’ oid. En ook wel eens hele verhalen verzinnen bij vogels die langs vliegen. Dus nope je bent niet de enige.
Oh een kennis van me heeft haar vriend ten huwelijk gevraagd en vind dat zo leuk
Wat vreemd. Ik moest opeens denken aan een jongen waarmee ik jaren geleden heel kort iets had. Dus ik Google hem want zijn fb had hij al tijden terug verwijderd. En nu ontdek ik dat hij zo’n 2 weken geleden overleden is. Zo gek dat ik nu aan hem denk. Geen idee wat er gebeurd is ook. Kan het ook niet echt vragen aan iemand.
Ik ging net koken, alleen voor mezelf en het was helemaal niet zo lekker geworden. Ik had ook nog een extra portie gemaakt als lunch morgen maar ik heb het maar weg gegooid. Dus nu baal ik dat ik eten heb verspild en dat ik niet zo lekker heb gegeten .
In het vervolg ga ik maar lekker bestellen als ik alleen ben.
Dit is duidelijk Für Elise snap niet dat nog niemand dit heeft geraden
Ik bestel heel vaak eten op mijn werk en ik vind het zoooo irritant dat je collega’s dan ook mee bestellen en dan moet je tikkies sturen. Nu kom ik erachter dat ik nog 20 euro terug krijg van 2 collega’s. Maar ik schaam me dan gewoon om die tikkies te sturen 3 dagen later
In Amsterdam en omgeving is het volgens mij altijd Für Elise haha!
Edit: echt práchtig meesterwerk is dat in 8-bit ijscokar kwaliteit
Kut kut kut vriend is positief getest, allemaal door schoonzusje die maar geen rekening met anderen houdt. Morgen zelf meteen laten testen en dan hoop ik van harte dat ik mijn vader niet heb besmet.
Gewoon doen. Zij moeten zich schamen dat ze nog niet vroegen: ‘joh Karl wat krijg je nog van me voor het eten?’
Mijn nieuwe huis wordt zooo leuk
Het alternatief met rianne van dorst is weer een leuk programmatje hoor haha
Wat vervelend! Ik hoop met je mee
Ja heb het net ook gedaan, ben eens benieuwd hoelang het duurt
Ik kreeg net nog een Tikkie van €2,80 van drie weken geleden. Dus voel je niet bezwaard
Heb mijn huis vanavond omgedoopt tot Italiaans restaurant. Allemaal Italiaanse gerechtjes gemaakt, vanmiddag nog even een Italiaanse rode wijn gekocht. Heerlijk, Netflix aan en vooral niet denken aan de berg afwas die ik zometeen heb.