Wat je even kwijt wil #51

Oh zeker wel en zelfs buiten de bekende biblebelt heb je nog giga gereformeerde dorpen. Ook ten oosten van de Veluwe (kant van Tiel). Als je dan naar baby park gaat dan lopen medewerkers in rokken en is de webshop op zondag gesloten :grimacing:

4 likes

In het kader van mijn cavia is doder: ik ben deze vrijdagavond alvast alle liedjes van het songfestival van dit jaar aan het kijken en aan het ranken in een Wordbestandje. :cry:

7 likes

Neeee, deel ff in het songfestivaltopic als je wil :stuck_out_tongue: haha

1 like

Het is morgen fuckin mei en heb nog steeds mn warmtedekentje nodig. Hoe dan.

3 likes

Whaha ja zal ik doen als ik klaar ben, ben bij 9 van 39 dus kan nog even duren :sweat_smile: heb hier wel flink wat bier voor nodig, dus misschien wordt het eigenlijk wel een feestavond hier zo in pyjama op de bank.

2 likes

Mijn Duitse collega zei dat je met een negatieve zelftest Duitsland in mag! Hij moet zich eigenlijk iedere 3 dagen testen maar hij zegt ook van er word niet meer gecontroleerd en ze kijken alleen of die negatief is. Staat ook geen datum oid op dus hij heeft sinds t begin dezelfde test bij zich. Oh en hij rijd met een Nederlands kenteken dus ze zouden hem waarschijnlijk wel aanhouden aan de grens @Oprah

Haha ja ben benieuwd. Ik vind dat er best veel leuke dingen tussen zitten, had van de week geloof ik een lijstje geplaatst in dat topic.
En rank je dan volgens je eigen smaak of zoals je denkt dat de uitslag zal zijn?

1 like

Ik opende mijn betaalrekening even om te kijken hoeveel geld er nog op stond en er stond nu echt precies €1.111,11 op :heart_eyes: echt super toevallig haha
Nu wil ik dit eigenlijk voor altijd zo houden maar de kans is groot dat dit over 1 week eerder €0,11 is :sob:

44 likes

Nee gewoon mijn eigen mening (al ben ik wel zeer beinvloedbaar want Rusland krijgt sowieso lagere punten want tja, Rusland, bah) en dan kan ik het straks vergelijken met de bookmakers en vergelijken met hoe mn ranking is bij de shows zelf en vergelijken met mn vrienden en en :nerd_face:

@Airy-fairy en nu heb je ook precies 11 likes!

4 likes

?

Toen ik dit typte vreesde ik al dat het misschien verkeerd over zou komen, misschien niet helemaal goed verwoord zo. Bedoel meer dat Rusland, politiek gezien, niet mijn favoriete land ter wereld is. En ja ik weet dat dat weinig met de zangkwaliteiten van hun inzending te maken heeft maar merk dat dat soms toch invloed heeft. Zo vind ik Belgie bijna altijd goed omdat ik Belgie een leuk land vind en Vlaams leuk vind klinken. Dus het is niet op heel veel gebaseerd, mijn songfestival-ranking. Dat is wat ik ermee probeerde te zeggen :sweat_smile:

4 likes

Appen met ouders:
Ik bel (expres omdat ik weet dat een appje niet gelezen gaat worden binnen nu en een maand) of mijn vader het telefoonnummer van persoon wil doorappen.
Dat zou hij doen.
5 minuten later gaat mijn telefoon: “Ja, ik zit nu in de app van persoon en ik ga nu het nummer oplezen”.
“Nou, kun je dat nummer gewoon naar me appen?”
“Ja nou, wacht even hoor pfff
” (leest vervolgens berichten uit het app gesprek van persoon van een paar dagen geleden).
“Nou pa waarom moet het nou allemaal zo moeilijk, stuur nou gewoon even dat nummer dan zijn we klaar”.
Pa geirriteerd omdat hij het nummer niet gewoon op kan lezen, ik ben gefrustreerd waarom het niet makkelijker kan, en we hangen op.
:joy:
Vind het ook aandoenlijk en een beetje sad ofzo, je merkt zo die generatiekloof, mijn ouders zijn nooit echt met de tijd meegegaan en leven nog ergens in de jaren 90.

5 likes

Haha waarschijnlijk weet hij niet hoe hij moet doorsturen? Bellen is dan veiliger :relieved::sweat_smile:

2 likes

Ik heb nog steeds geen goede manier gevonden om een granaatappel te slachten. Overal sap. En dan is er een ‘hack’ Die zegt dat de pitjes er zo uit vallen als je het ding eerst goed over het aanrecht rolt.
LIES

3 likes

Gelukkig is objectief gezien de inzending van Rusland ook heel kut dan haha

2 likes

Hij weet wel hoe t moet maar vind bellen idd gewoon makkelijker. Ik vind dat ook gewoon prima hoor maar ik merk dat ze achterblijven en dat ze een beetje ‘eenzamig’ beginnen te worden terwijl hun vrienden etc. wel gewoon doorgaan. Ik probeer dan zo nu en dan om ze een beetje te motiveren om mee te gaan maarja, als ze het zelf niet willen is het hun goed recht.

Snap ik wel

Ik stem nooit op Israël uit principe

(Maar stem dan wel weer zonder problemen op Azerbeidzjan dus Tis niet of ik het morele gelijk heb.)

7 likes

Ah op die manier! Ja dat is wel lastig. Ik merk dat ook wel bij mijn ouders, maar niet dat hun vrienden nu nog zo bij de tijd zijn :sweat_smile:
Zolang er zelf hopelijk maar geen last van hebben! (En jou niet iedere keer om hulp moeten vragen haha)

3 likes

Ja natuurlijk

1 like

Ja, ik heb m’n favo skinny in 4 kleuren en m’n favo flared ook in 4 kleuren. :thumbsup:

4 likes