@Floepsie @Baron @Huismus bedankt voor de tips! Ik heb het uiteindelijk in een pannetje gemaakt en dat ging best prima! Handig, weten we dat ook weer.
Ja 21!! Bitcoins. Koop je een penthouse van een miljoen van
bijna net zo erg als dat huis van Guus meeuwis
Zin om dat huis om te duwen
Kennelijk is die gewone PCR test van de GGD ook niet goed. Je moet echt iets hebben waarvan je een ‘certificaat’ krijgt heb ik gehoord van mensen die bijv. voor werk naar DE moesten.
Bij de lokale trinkgut net over de grens kun je je gratis laten testen en daarna boodschappen doen. Teringdom? Want je moet daar al voor de grens over?!
Ik was in Gelderland op “””vakantie””” en moet zeggen, eigenlijk is het daar nog niet eens zo kut.
volgens mij is het gras daar letterlijk groener
Hebben alle Duitsers niet altijd vrij op 1 mei. En die verspreiden zich dan standaard overal in Nederland.
Nou ik was vorig jaar ook al in Gelderland maar dan ten westen van de Veluwe en daar was het wel heel erg bejaarden en God dit God dat alles dicht op zondag, was wel mooi maar yikes
Nu was ik zo ten oosten van Zutphen en daar is het echt mooi en gewoon tranquilo niet overal God en idd @Floepsie het gras was LETTERLIJK zo ontzettend groen daar.
Dan moet ik zelf ook eens naar de goeie kant van Gelderland
@Jumpsuit @Oprah morgen is volgens mij dag van de arbeid. Kans dat niet enkel Duitsland dicht is maar ook belgie/frankrijk als ik het goed heb onthouden
Een kennis heeft daar een stuk land (of familie dan) en het is daar idd ook zoooo groen overal waar je kijkt. Volgens mij lijkt het ook gewoon feller groen dan hier omdat het overal om je heen is.
Alleen grootste nadeel: insecten, zo tering veel insecten
Huh Gelderland is toch helemaal niet god dit god dat? Maar ik weet niet precies waar die bijbelbelt loopt.
Ik hoop dat de grens snel open kan. Moet tanken
Volgens mij aan Flevoland? Dus een stukje van Gelderland, niet het hele ding.
Ik vond dit.
Zo blij he, een topje wat ik heel leuk vond staan en graag droeg had ik weggedaan maar heb ik via vinted weer gevonden (nieuw met kaartje eraan) en die is vandaag bezorgd
Ik zit mezelf echt te tergen door naar vliegtickets naar verre oorden te kijken voor het najaar. Argh zou het kunnen…
Deel tussen de Veluwe en de meren/Flevoland wel enorm hoor.
Barneveld ligt daar bijvoorbeeld.
Echt amai wat is mijn broertje een manipulerende klootzak.