Wat je even kwijt wil #51

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #4

Ik werd net geroast in de sportwinkel. Blijkbaar is mijn tennisracket zo oud dat de tennisjongen nog nooit van het materiaal van dat racket had gehoord. Toen raadde hij me een nieuw racket aan en die was dan “voor een vrouw wel aan de zware kant” maar omdat ik toch al aan dat prehistorische zware racket waa gewend was het misschien wel iets voor mij 🥲😂

25 likes

Had het er niet mee te maken dat die tennisjongens in sportwinkels tegenwoordig freaking 13 jaar oud zijn. :joy: (Grapje, 18 dus.)

4 likes

Hahaha ja, hij was wel echt jong. Hij kwam ook net binnen en hoefde pas over een kwartier te beginnen dus hij zei al dat ik echt geluk had dat hij zo op tijd op zijn werk was :sweat_smile: Maar goed, morgen ga ik bij hem een nieuw racket kopen dus zijn tactiek heeft gewerkt haha

1 like

Net even naar het centrum geweest en ik kan bevestigen dat ik het absoluut niet chill vond, zwaar overprikkeld en triggert ben. Kan dus gewoon weer opnieuw beginnen met m’n oefeningen :sob:

1 like

Het weer is ook niet veel veranderd. Ik ben klaar met mijn winterjas😩

2 likes

Vannacht voor het eerst gespot dat mijn ex iemand mee naar huis had genomen (zit één rij huizen tussen ons). Echt een misselijk idee dat er iemand anders in mijn bed ligt.

Verder helemaal klaar met die jongen hoor, maar dit steekt toch wel even.

16 likes

Haha heb net mijn bank voor het eerst in 2 jaar eens de muur gehaald. Oeps.

1 like

Ik vind het zo balen dat ook als je trouw je voetencreme smeert, je alsnog terug bij af bent als je het twee keer vergeet!! Maakt allemaal niks uit dus

1 like

16 likes

Ik trof mezelf net roepend tegen m’n vriend aan: gvd ik word echt helemaal gestoord van die kut-allergieën, dit heeft echt veel te veel impact op mijn kwaliteit van leven!!! :angry::rage::angry::rage::angry::rage:

Nu gaat het wel weer.

21 likes

Hahahaha!! Er is ook eentje van een lama :joy:

3 likes

Moet echt ff weer wennen aan de drukte hier in de stad. Keek net uit het raam en bijna de hele parkeerplaats stond vol, weet niet of ik het nou zo leuk vind.

1 like

Haha huh ik ging net uiteraard even de anthem van deze maand luisteren maar op Spotify staat bij de titel ook echt “it’s gonne be may”? Nooit geweten dat dit echt een ding was i.p.v. alleen een meme

afbeelding

4 likes

Eigenlijk ook een domme meme om die pas op 1 mei te posten. Dan is het al may…

2 likes

Beter laat dan weer een jaar wachten en t weer vergeten

5 likes

Ik word zo vaak (een stuk) jonger ingeschat dan mijn werkelijke leeftijd. Eigenlijk zou me dat niets moeten kunnen schelen maar toch voelt het altijd vervelend omdat ik me daardoor ook vaak niet serieus genomen voel of bang ben dat mensen mijn professionaliteit onderschatten. (Dat laatste is dan vooral werk gerelateerd) Ik word in juni 30 jaar maar mensen denken om de haverklap dat ik nog studeer/begin 20 ben. Ik moet ook altijd overal mijn ID-kaart laten zien als ik een flesje wijn koop. Ik ben ruim 6 jaar geleden afgestudeerd en ik werk al 6 jaar maar word nog met zoveel regelmaat aangezien als stagiaire of als net beginnende kracht. Ik wil het graag naast me neerleggen en mijn schouders er bij ophalen maar toch geeft het me vaak een vervelend gevoel. Twijfel er ook over om misschien mijn kapsel te veranderen of eens kledingadvies te vragen aan iemand die daar verstand van heeft. Ik ben vrij klein en draag nooit make-up, misschien heeft dat er ook iets mee te maken, geen idee…

2 likes

Ik, degene die alleen doodsbang 's nachts is, ga voor het eerst alleen op vakantie. Wel naar een plek waar ik al mijn hele leven kom haha.

19 likes

Herkenbaar! Ik werk nu ook al 5 jaar, maar bij een stagemarkt wordt me meestal nog gevraagd of ik stage loop bij het bedrijf. Ik ben ook niet zo groot, maar ik draag wel make-up, dus ik weet niet of dat uitmaakt haha. Zodra ik wat nettere kleren draag heb ik dat trouwens wel veel minder, dus een blouse met een pantalon en loafers of iets dergelijks. Of een mooie geklede jurk. Bij een combi van jeans met een blouseje hoor ik het wel weer wat sneller. Mango, Zara en H&M verkopen vaak wel mooie pantalons voor leuke prijsjes, dan kun je het eens uitproberen.

2 likes

Hey, ben je jarig? Gefeliciteerd! :champagne:

1 like