Wat je even kwijt wil #51

Succes morgen! Ik zou er ook voor kiezen om om 815 aan te komen, dat kwartiertje nog even rustig aan er naar toe wandelen en dan heb je ook geen stress van te voren of je het allemaal wel haalt op tijd

Oh haha jij en @Lentex zeggen nu allebei dit. Misschien toch maar doen inderdaad! En dan even vragen is wel een goede.

2 likes

Veel plezier!!! Wil je in het stagetopic vertellen wat je gaat doen? Ben benieuwd!

1 like

Ik mis op deze momenten de avondklok :joy:

5 likes

Ja mijn schoonzus moet nog flink stuk rijden, dus hoop dat we zo kunnen gaan idd. Zijn schatten, maar op zondagavond wil ik gewoon op de bank liggen en vroeg naar bed.

4 likes

Dat snapt mijn vriend niet :joy::joy:

1 like

Ik lig al in bed :sunglasses:

5 likes

Ik lig in bad, met een lush bruisbal, mijn telefoon & heb lekker the weeknd aanstaan en aan het meezingen heerlijkkk

11 likes

Properganda 🥲
Hebben ze lang over nagedacht

1 like

Bah ik word echt helemaal naar van deze mensen :nauseated_face: Ik hoop dat sommige mensen die op ze gestemd hebben zich diep schamen.

3 likes

Dit herken ik. Niet alleen op zondag, maar alle dagen die ik vrij heb. Vandaag wel ruim een uur gewandeld en ik ga echt proberen om dit erin te houden.

1 like

HAHAHAHAHA in Roermond bij het outlet center waren veel mensen te beroerd om €3,- te betalen voor parkeren (hele dag!) en een metaalbedrijf heeft gewoon de parkeerplaats geblokkeerd zodat er niemand meer uit kon!

Ik moet zeggen, geniale actie! :joy:

122 likes

Hahahahaha die eigenaar zal echt genietend naar zijn camerabeelden kijken :joy:

7 likes

Ja echt genieten deze actie! Het was ook echt bizar druk in de stad. Letterlijk overal stonden auto’s, in de berm, langs de wegen. Een file van een uur om de stad in te komen. Ik wilde boodschappen gaan doen maar zelfs daar stond een rij die zo lang was dat ik pas weer terug ben gegaan toen de gewone winkels dicht waren. Het was echt bizar dit weekend.

5 likes

Hij was niet de beroerdste om ons mee te laten genieten :joy:

67 likes

Hahahaha briljante actie dit ook

En dit was 80% duitsers toch?

10 likes

Denk 99% zelfs. Alleen een idioot gaat voor z’n lol op Duitse feestdagen naar Roermond of Venlo…

8 likes

Ik heb een medische afspraak waarvoor ik 0615 op moet. Ik ging 00u eindelijk naar bed want alles voorbereiden duurde veel te lang.
Lag 0105u nog wakker en naar de wc gegaan. Hele tijd wakker gelegen, toch nog gedut en word kwartier geleden weer wakker. Echt wtf hoe blijf ik overeind vandaag :sob: Zo niet gewend aan vroeg opstaan na een jaar tijd. Haatte het normaal al. Alsof mijn lijf niet lekker in slaapmodus kan gaan als die teringwekker zo vroeg staat.

1 like

Hahaha geweldig dit :joy: