Hij is gewoon beledigd dat je kiest voor leuke mensen in je kennissenkring en niet voor lamlullen zoals hij. Hem ken je alleen per ongeluk. Prima reden ook om hem niet langer meer te kennen
Ik heb volgende week vakantie, zoals half NL en heb echt zin om even naar een aantal winkels te gaan. Baal nu wel echt dat je geen afspraak meer hoeft te maken. Want wil gewoon lekker om mijn gemak winkelen zonder een uur in de rij hoeven te staan met mega veel mensen in mijn aura.
Ik bekeek net de Bershka site en nu voel ik me oud.
Ugh mijn personal trainer waar ik nog 1 les tegoed had maar waar ik al 4,5 maand niet ben geweest blijft me maar stalken en nu heb ik maandag een sessie gepland Gatver haat mezelf en hem, laat me gewoon vreten op de bank
Ik zit op Ameland in de chalet van mijn ouders. Mijn broertje woont ook op het eiland dus dat scheelt wel.
Ik ben nu al benieuwd naar deel 2 van dit verhaal
Hhahaha oh nee echt, het was echt erg. Bij het afrekenen zei ze ook opeens:“Ja nog even wat anders he” en ik dacht even dat ze mn nummer ging vragen/of het zijne ging geven, goddank had ze een andere vraag.
Blijkbaar is mijn buurvrouw met haar kinderen vertrokken bij haar man en zitten ze nu bij haar moeder. Ik heb er niets van gemerkt.
En 1 van mijn oude overburen is blijkbaar aan Corona overleden. Ze was ergens achterin de 50 ofzo. Binnen 2 weken.
Beterschap, hopelijk knap je snel op!
Hahaha gelukkig maar. Jammer dat 0612324444 niet meer bestaat anders had je die moeten geven.
Had net mutti aan de lijn en die moest huilen omdat het niet goed gaat met haar poezenbeest en toen moest ik ook bijna huilen kan er echt niet tegen als m’n ouders moeten huilen
Heel veel sterkte
Heb mijn scan gehad en het is nu wachten op de radioloog maar die moet scans van twee ziekenhuizen analyseren. Heeft serieuze vertraging, ikzelf ben minder kortademig en heb ook minder pijn.
Beterschap, hopelijk voel je je snel beter!
Sterkte en beterschap!
Heel veel beterschap!