M’n toko was weer open! Dus daar ben ik heen geweest, ze hebben weer allemaal net wat andere dingetjes. Had echt nieuwe curryblokjes voor katsu curry nodig dus die heb ik meegenomen, en mochi en miso. Ik dacht: ‘Hee, miso, kun je soep van maken geloof ik, neem ik mee’ en nu kom ik erachter dat je echt veel meer speciale dingen voor misosoep nodig hebt haha oeps. Maar goed, net even een rondje gegoogled en het komt vast nog wel eens van pas
Net even bij de action geweest en 40 minuten in de rij gestaan. Ben maar wat verder weg gegaan want wil niet weten hoe lang de rijen hier in Venlo zijn. Het is ook te druk las ik net dus de parkeergarages werden gesloten.
Ik ging wandelen en dacht: ff pauze houden op een boomstam. Maar nu ik lekker zit heb ik echt geen zin meer om verder te wandelen hahahaha maarja ik moet wel want de auto is nog best een stuk vanaf hier en ik ben in the middle of nowhere.
Heeeeel veel op pauze zetten en terugspoelen en opnieuw kijken.
Op een gegeven moment gaat het echt ergens op lijken! Ook als je niet precies doet wat Bob zegt, komt er altijd wel een acceptabel eindresultaat uit
Ja ik wil niet weten hoe lang de rijen hier in de stad waren. Hoorde ergens dat de rij bij de primark zowat om het hele gebouw liep.
Denk je lekker te gaan shoppen sta je eerst 4 uur in de rij. Kun je daarna weer naar huis want het is sluitingstijd en ook echt alleen maar Duitse auto’s die net richting centrum reden of weer richting snelweg.
Ik snap dat echt niet bij winkels waar je ook gewoon online kunt bestellen. Primark Hm ja oké zou zelf niet in de rij gaan staan, maar de fucking Zara heeft gewoon een webshop? Al heeft de website van Zara wel echt achterlijke foto’s dus snap ik het weer wel als je in de rij gaat staan.
Gesneden Bloemkool voor 50 cent bij Jumbo gescoord en in de vriezer gegooid O, en pannenkoekvla ofzo, heel benieuwd naar.
Dit klinkt vies lekker
Haha, ja, ik ben heel benieuwd. Was 50 cent dus als het goor is, gaat het weg.
Frans Bauer heeft corona
Ik had net een vanillekaars aangestoken. En ik heb last van fruitvliegjes maar daarom deed ik dat ding natuurlijk niet aan. Ik ben helemaal niet voor lovealledieren, sommige zijn gewoon KUT. Maar 2 van die fruitvliegjes gingen direct in de vlam en ik dacht aw man, wel kut. Levend verbranden. Toen kwam er nog een fruitvliegje, en die wilde ook daarna toe, maar vloog, of wat die dingen ook doen. Toch weer weg. Hij zag natuurlijk al 2 van zn maten dood liggen. Ok, heel verhaal haha. Ik haat haat fruitvliegjes maar ik vond dit zielig. En nu liggen ze wel lekker in een lava van vanilla.
Hij doet het ZO makkelijk dat ik me ZO’N idioot voel dat het bij mij gewoon een vlekkerige lelijke boel wordt. Doe het nooit meer.
Mijn ouders krijgen een nieuwe tuin incl tuinmeubelen. Nu mag ik de huidige tuinset verkopen via marktplaats en de opbrengst houden. Hoe maak je een skere student blij? Nou zo dus
Ik zit vaak op zondag binnen. Beetje in huis rommelen, huishouden, bankhangen etc. Dat vind ik prima alleen ik slaap vaak slecht op zondag en naar buiten gaan helpt wel. Alleen het lukt vaak niet om mezelf te motiveren om toch even naar buiten te gaan.
Ook nu, ik zit prima op de bank maar 0 frisse lucht gehad.
Hoe meer hoe beter
De regels van Floor is zo’n leuk programma (ondanks dat ik niet de doelgroep ben), moet echt altijd hardop lachen
Mijn vriend is Chili sin carne aan het koken het ruikt nu al zo lekker . Vind het altijd zo chill als er voor me wordt gekookt. Ohja hij maakt er ook guacamole bij met tortillachips
Etentje bij de schoonouders, duuuuurt lang. Schiet op. En waarschijnlijk is het niet te eten ook nog
Dan ga je toch nog even naar buiten? Ook al is het maar een half uurtje.
Hee ik was dit net ook aan het kijken, echt leuk inderdaad! Ik heb het vorige seizoen zelfs al helemaal teruggekeken haha