Wat je even kwijt wil #51

Tweede zondag achter elkaar dat ik te veel bier heb gedronken en half dansend naar huis ging :partying_face: En net heel braaf de AH binnen gelopen voor boodschappen ipv eten bestellen

20 likes

Hah dat soort situaties vind ik altijd zo spannend hè. Hoe reageert de herriemaker? :joy:

1 like

Nergens

8 likes

Dat gevoel als je verse ananas hebt gegeten zo voelen m’n gehemelte, wangen, tandvlees en tong nu al twee dagen

Blij dat toen ik googlede op dit en corona dat ik niks kreeg :’) link alles daar aan

1 like

Morgen is mijn eerste stagedag. Spannenddddd. Ik word verwacht tussen half 9 en 9, met het ov kom ik om 8.45 aan (of 8.15). Hoop dat het niet een ongeschreven regel is dat je om half 9 komt ofzo want dan ben ik dus te laat.

11 likes

Hahah o jammer, anticlimax. Maar ja ook wel weer fijn

1 like

Dan zou ik 08:15 gaan! En dan nog even koffie halen op het station en een rondje lopen ofzo en dan morgen aan je stagebegeleidster/er vragen of het erg is als je voortaan om kwart voor komt

28 likes

Succes morgen! Ik zou er ook voor kiezen om om 815 aan te komen, dat kwartiertje nog even rustig aan er naar toe wandelen en dan heb je ook geen stress van te voren of je het allemaal wel haalt op tijd

Oh haha jij en @Lentex zeggen nu allebei dit. Misschien toch maar doen inderdaad! En dan even vragen is wel een goede.

2 likes

Veel plezier!!! Wil je in het stagetopic vertellen wat je gaat doen? Ben benieuwd!

1 like

Ik mis op deze momenten de avondklok :joy:

5 likes

Ja mijn schoonzus moet nog flink stuk rijden, dus hoop dat we zo kunnen gaan idd. Zijn schatten, maar op zondagavond wil ik gewoon op de bank liggen en vroeg naar bed.

4 likes

Dat snapt mijn vriend niet :joy::joy:

1 like

Ik lig al in bed :sunglasses:

5 likes

Ik lig in bad, met een lush bruisbal, mijn telefoon & heb lekker the weeknd aanstaan en aan het meezingen heerlijkkk

11 likes

Properganda 🥲
Hebben ze lang over nagedacht

1 like

Bah ik word echt helemaal naar van deze mensen :nauseated_face: Ik hoop dat sommige mensen die op ze gestemd hebben zich diep schamen.

3 likes

Dit herken ik. Niet alleen op zondag, maar alle dagen die ik vrij heb. Vandaag wel ruim een uur gewandeld en ik ga echt proberen om dit erin te houden.

1 like

HAHAHAHAHA in Roermond bij het outlet center waren veel mensen te beroerd om €3,- te betalen voor parkeren (hele dag!) en een metaalbedrijf heeft gewoon de parkeerplaats geblokkeerd zodat er niemand meer uit kon!

Ik moet zeggen, geniale actie! :joy:

122 likes

Hahahahaha die eigenaar zal echt genietend naar zijn camerabeelden kijken :joy:

7 likes