Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Werk (algemeen topic)
neem je eigen snacks mee dan!!
Vreselijk. Ik hoop dat die sportscholen voor eeuwig dichtblijven.
Serieus? Dat wil ik ook proberen! Echt 0 last?
Jaaa ik ben weer geselecteerd voor popronde! Weer heerlijk zenuwslopend naar 3fm zitten luisteren hopend op mijn naam. Hopelijk wordt het niet nog zoān karig jaar met optredens
Zou wat zijn als Nieuwsuur een item maakt over het gebrek aan chips op het werk van @Karl_Lagerfeld
Specifieke post verplaatsing.
Jaaa ik hoorde het, gefeliciteerd!!
Leuk! Wie ben je? Benieuwd of je ook in mijn stad komt
Ahh ja zo kut, had ik ook in mijn oude huis. Ze kwamen zelfs in mijn bed toen het op zijn ergst was :ā(
Bij mij heeft de gaten opsporen en die vol proppen met aluminiumfolie wel goed geholpen. Heb je ook vallen gezet?
Kijk dat is de behandeling die ik verdienš¢ wij hebben helemaal niks lekkers ook niet voor de bewoners
Ja ga ik ook doen, in mn kluisje
Tof! Zag dat je op Spotify staat, heb net kleine stukjes geluisterd maar ga nog beter luisteren.
Was meteen beetje aan 't bedenken op welke locatie je in Den Bosch leuk zou passen
Het afgelopen half jaar zijn er zo veel kut dingen gebeurd. Heb denk ik nog nooit zo veel gehuild als in de laatste paar maanden. Dus nu vind ik eigenlijk dat er iets geweldigs moet gebeuren ter compensatie. Maar de LOA werkt nog niet bij mij helaas. (En vind het ook een beetje stom van mezelf dat ik zoveel zelfmedelijden heb)
Haha ah wat cute Zou leuk zijn daar eens te spelen!
Mijn baas van mān bijbaantje zei dat ik morgen om 13:00 mag komen werken ipv 09:00. Wordt dus lekker uitslapen morgen
Ik kan niet slapen. Dus nu eet ik chocola in bed. Heerlijk, ik eet nooit in bed. Dit is de hemel. Nu niet knoeien.
Oh lekker. Ik kan ook niet slapen en heb een boterham met kaas gepakt haha. Hopelijk slaap je inmiddels!
Lekker met mān half rode hoofd ik drie meetings vandaag. Wist wel dat peelings warm konden worden maar wow, dit was gewoon bloed heet. En ik ben nog steeds een halve tomaat. Over twee weken weer, hopelijk begint het dan wat minder te worden.