Wat je even kwijt wil #51

Je hebt ook nog de versie van ouders naar kinderen: ‘Doe jij nu even handjes wassen’
:cry:

4 likes

Klopt! Ik kom uit Brabant, maar woon er nu niet meer. Is inderdaad typisch Brabants. ‘Ik doe wel even lopen’ ofzo is echt normaal om te zeggen

1 like

Even los van het fietsen: wat is dat toch met foto’s van stelletjes dat de vrouw meestal haar hand op de buik van de man legt?
Deze vent is geclaimd want ik help deze buik te vullen met voer?

27 likes

Ja wel leuk om die verschillen te merken haha. Nee die vind ik allebei eigenlijk wel normaal klinken. Ben nu ook in de war, zeg zelf geloof ik altijd ik ga naar bed haha.

@Vic ja hè! Het grappige is dat ik het nu ook wel normaal vind klinken, terwijl toen ik dat voor het eerst hoorde ik het heel raar vond. Brabantse invloeden haha

Foodbaby’s zijn ook baby’s

1 like

@Dommel wat leuk om te lezen! Heel fijn voor je dat het zo goed gaat!

2 likes

Ik kom uit Brabant en ik hoor dat echt nooit. :joy:

6 likes

Gefeliciteerd!! Wat een fijn gevoel moet dat zijn om dan weer uit de ziektewet te zijn! En klinkt als een hele prettige omgeving zo op je werk :blush:

1 like

OMG IK GA MORGEN MN PUPPY OPHALEN EN MEENEMEN!!!

Ben echt zo excited, kan denk ik niet meer slapen.

Anderzijds vind ik het jammer/zielig dat ik m weghaal bij z’n mama en de broertjes/zusjes die er nog wel zijn. Oh en ik ben bang (en zie al diverse scenario’s voor me) dat we onderweg naar huis auto pech krijgen. Maar morgen heb ik gewoon mn eigen puppy!!! Zo leuk

85 likes

Ik wil even wat kwijt

18 likes

Grote kans dat ie gaat spugen in de auto ook

4 likes

Sorry beetje bot :joy::joy: maar dat deed onze pup en daar waren we niet op voorbereid dus miss oude handdoek en natte doekjes meenemen

3 likes

Hahah thanks, had die mogelijkheid ook in overweging genomen. Ik ben echt op een apocalyps voorbereid inmiddels.

Mn halve inboedel gaat zo ongeveer mee, toen ik een half jaar in het buitenland verbleef ging er minder tijd in het inpakken en plannen zitten :rofl:

7 likes

Ik zei laatst “ik heb geen sleutels bij” i.p.v. “ik heb mijn sleutels niet bij me”, nou dat heb ik ook te horen gekregen hoor :sob:

3 likes

Ik kan gewoon alweer niet slapen, voor de vierde avond op rij. Ik ben redelijk ontspannen, heb geen rugpijn ofzo, maar ik val gewoon niet in slaap. Een uur geleden kwam mijn man naar bed (ik probeerde al langer te slapen), ik ging even naar het toilet. Kom terug, slaapt die gast al. Gvd ik wil ook slapen!!!

Afgelopen nachten viel ik uiteindelijk rond 3 of 4 uur pas in slaap pff. En ben zo moe :sob:

1 like

Ik wilde vandaag naar de Hema op de Jodenbreestraat en er was een verbouwing gaande, nu ben ik bang dat het een jumbo wordt :cry:

Edit: omg rondje google en het wordt een facking jumbo @grace ik haat ze nog meer. En naast die grote ah? Whyyyy

Ah wat kut joh. Alle tips over bodyscans en slaapmeditaties ed ken je waarschijnlijk al, maar ik heb zelf pas vrij recent van die soort bedtime stories ontdekt in zo’n app (ik gebruik zelf Insight Timer) en die werken bij mij soms best goed. Dan gaat zo iemand met zo’n hele relaxte, mooie stem een verhaal vertellen, vaak een beetje fantasy-achtig en soms ook wel bekende sprookjes. Krijg nooit veel mee van de inhoud want vaak val ik dan al in slaap :blush: succes iig, rustige nacht gewenst!

1 like

Volgens mij is dit een forumergernis? :crazy_face:

1 like

Haha same stel je vraag gewoon in durf te vragen dan hoeft verplaatsen niet eens scheelt de mods ook 3 jaar van hun leven.
En was ook maar een grapje, anders moet je post ook worden verplaatst haha.
Kan je nu eindelijk dit? :couple:

Ik heb net iets op insta per ongeluk geliket en onmiddellijk mijn account gedeactiveerd en die persoon geblokkeerd. Hopelijk krijgt ze geen melding :sob::sob::sob:

3 likes