Omg was een milliseconde verwijderd van een megaslok drinken uit een glas met nagellakremover
Ewww stel je voor.
Gatver toen ik nog rookte en zomers achter elkaar op mijn balkon zat te paffen en wijn te drinken, drukte ik ze altijd uit in een groot glas water en toen was ik een keer flink aangeschoten + het was donker en toen dronk ik ipv uit mijn wijnglas uit dat glas met peukwater. Dat was echt het goorste wat ik ooit heb geproefd.
Denk alleen dat een shotje nagellakremover iets minder gezellig verloopt.
Pfff, echt rot! Veel succes! Hopelijk snel je eigen plek.
Ik heb net een kaneelbroodje van Lidl gegeten, waarom heb ik dit niet eerder gedaan??? Wat een hemels ding, heerlak
En nu is âdriving home for christmasâ op de radio, wtf
Zijn jullie ook zo extreem vermoeid door dit weer? Ik kan echt niet dealen met het ene moment zon en dan plotsklaps dagen achter elkaar regen.
Kan me ook amper op werk concentreren zo.
Jaloersssss
Heel dubbel gevoel.
Morgen heeft een cliënt zijn euthanasie staan.
Maar het is ook de vader van een goede vriend.
Bijzonder om aan de ene kant als zorg professional te staan, maar aan de andere kant ook privé iemand te kennen.
Edit: Ik ben niet direct betrokken bij het inwilligen van de euthanasie
De tijd vliegt echt đȘ°
Ja, en het heeft ook zoân invloed op mân gemoedstoestand. Je krijgt energie door lekker buiten dingen te kunnen doen en genieten van de zon etc. dat gaat zo voor geen meter. Net mezelf gedwongen een uur te lopen maar ik liep alleen maar vloekend en gefrustreerd weg te waaien met harde hagelstenen tegen mân kop. Zo. Fucking. Klaar. Mee.
Goed excuus dat je dochter dat fantastisch vindt haha
Hebben ze dan ineens de verbouwplannen omgegooid of moet je in een heel nieuwe kamer/woning (als die eigenaar meerdere panden heeft)? Is er niks getekend dat je op adres x mag blijven wonen?
Je goed bedenken of die mindere woning je zal gaan bevallen. Anders ga je er alsnog over een jaar ofzo uit, maar heb je geen geldsom.
Ahh dat is echt zo gezellig, even onverwachts weekendgevoel. Ik ging gister na werk ook spontaan met mijn vriend een spelletje doen en een biertje drinken. Had echt helemaal een zaterdagmiddaggevoel!
Is het nog een optie om én een geldbedrag te krijgen en wel in die woning te trekken? Dan heb je iig een woning en een vergoeding en kan je vanuit daar eventueel iets anders zoeken?
Wel echt een vervelende situatie joh, kost veel energie lijkt meâŠ
Tip: als iemand je âzo even wil sprekenâ (werk) kan dit dus ook via Teams/Zoom zijn i.p.v. de telefoon. Pff, gelukkig had ik mezelf nĂ©t een beetje gefatsoeneerd.
Vanmorgen met zusje naar de ortho, want mijn vader moest tegelijkertijd gevaccineerd worden en kon niet mee, daarna moest ik zelf naar de tandarts, maar dit alles heeft me een halve dag gekost hahaha.
Ennnn geen gaatjes voor t eerst in 50 jaar
Aahhh ik heb super goed nieuws gekregen, ik mag ergens op gesprek komen waar het heel lastig is om binnen te komen en wat helemaal aansluit bij waar ik uiteindelijk wil terechtkomen. Het duurt nog even voor het gesprek is en er is niet zeker dat er nu direct iets uit volgt, maar ben toch echt super blij met dit nieuws
En ik ga zo lekker pasta eten en heb dat al heel lang niet meer gedaan
Ik word vooral echt bloedchagrijnig van dit weer, maar dan op een vet kinderachtige Calimero manier. âWat is dit nou, waarom gunt niemand mij mooi weer, het leven is al kut genoeg momenteel geef zon!!!â Ook echt vermoeiend eigenlijk, ik zou zoveel meer energie hebben als ik me niet zo druk zou maken om dingen waar ik geen invloed op heb. Maarja ik zou ook meer energie hebben als de zon een beetje zou schijnen en het warmer dan 4 graden zou zijn in mei.
Ik wacht dus nog steeds op die mail waar ik vanmorgen ook op wachtte Ik zit heus niet in spanning ofzo, hoor. Dus laat mij maar wachten.
Heb overigens wel andere dingen gedaan, maar wel extra naar mijn mail gekeken.
Wat goed! Veel succes!