Zo blij met deze extra vrije dag vandaag. Het is al een tijdje een gekkenhuis op werk met mega lange dagen en nu gewoon even ongegeneerd chillen. En even langs de bouwmarkt, dat ook. Ik moet mijn glazen voordeur gaan voorzien van plakplastic zodat als de puppy komt niet iedereen meteen ziet dat ik (illegaal) een hond in huis heb .
Ik heb vanavond twee afspraken in dezelfde stad (niet mijn stad) met 1,5 uur er tussen. Alle horeca is natuurlijk dicht en het gaat keihard regenen dus ik weet even niet waar ik in die tussentijd ga zitten? Ik overweeg nu om gewoon de trein ergens heen te pakken en weer terug, ik reis toch gratis en beide plekken waar ik moet zijn zijn in de buurt van het station.
Is de bibliotheek open?
Nee het is na 18:00 dus de terrassen zijn ook niet open, anders was ik daar nog wel gaan zitten onder een parasol of afdakje
Oh shit sorry ik las helemaal over âvanavondâ heen
Niet alleen Amsterdam! Ik snap het ook niet, want volgens mij gaan veel mensen liever naar de Hema dan naar de jumbo, vooral als er twee winkels verder een ah is.
Ik las dan dat het grote voordeel is dat jumbo nu ook Hema producten gaat verkopen, nou ik kom daar toch nooit en die tompouce die ik een keer per jaar haal kan ik wel naar de Hema voor
Ik vind de Hema juist super fijn voor dingen als pantyâs, sokken, schriften, pennen. Een niet chaotische versie van de action met zelfs nog een bakkerij ander eten. Een pak melk kan je overal halen haha.
Wow dat is helemaal kut! Ja echt rot op met je jumbo, hier zitten ook al 4 verschillende supermarkten.
De hema is een stukje verder maar wat je zegt ik wil naar de hema voor hema spullen, voor een kaart of even een baby cadeautje ofzo. Ik kan mij niet voorstellen dat de jumbo straks een hele baby kleding afdeling heeft.
Ik las âkatâ verkocht en dat vond ik al vreemd, maar toen je zei dat ie niet uit elkaar hoefde toch maar even opnieuw gelezen
Bij het artikel dat ik zag stond een briefje (had ik niet gezien in de winkel) met de dichtstbijzijnde Hema zit in de kalvertoren. Haha joe ik heb toch geen zin om daarheen te gaan (sowieso kut met je fiets parkeren ook).
Maar de optie is er gelukkig wel, ze gaan niet allemaal weg, maar toch irritant.
Ik wilde een paar dagen geleden in het zitbadje maar wilde ook even snel het putje van de douche schoonmaken. De stop van het badje zat los en lag los in dat bad (daar begon het al). Dus dat badje staat op zân kant en ik had het roostertje van het putje afgehaald en ik spoel zonder erbij na te denken dat badje ook schoon en natuurlijk dreef die stop als een gek dat putje in En ik nog heel dramatisch met mân handen proberen de stop te blokkeren zonder succes. Maar voor iedereen die ook problemen heeft met de stop; van Bebe-Jou heb je voor 45 cent een stop die eigenlijk voor babybadjes is maar er echt perfect op past!
Mijn vriend komt vanavond en zegt nu "zal ik eten koken en dat meenemen? ". Zo chill
Qua indeling vind ik die wel een fijne Hema maar met je fiets parkeren is het daar inderdaad ellende. En ook qua drukte met winkelende mensen.
Bluhhh wat is het systeem toch fucked up met al die kut huizen investeerders.
Ik kost mijn nieuwe huisbaas kennelijk teveel geld en nu krijg ineens weer niet het appartement wat mij maanden geleden beloofd is maar moet ik genoegen nemen met iets kutters waarmee ik er qua ruimte op achteruit ga, of ik laat me uitkopen voor duizenden euroâs. Maar dan ben ik echt dakloos en in mijn stad vind ik nooit meer wat ik eerst had, dus wat heb ik dan aan geld. Ik had nooit vrijwillig eruit moeten gaan voor die verbouwing, met mijn goede vertrouwen heb ik geen poot om juridisch gezien op te staan. Ik ben er zoooo klaar mee man man man, waarom draait alles om rendement en geld (wat deze man al meer dan genoeg heeft) en niet gewoon om mensen die een fatsoenlijk dak boven hun hoofd verdienen? Gadverre gadverre. Even ranten hoor
Pfff wat rot joh, ik kan me ook zo opwinden over het huize systeem maar tis al helemaal stressvol als je zelf potentieel geen dak boven je hoofd hebt⊠zit je nu in iets tijdelijks dat je huisbaas je er zo uit kan zetten?
Ja ik woon al sinds januari bij mijn moeder, maar dus voor iets wat me beloofd is en wat ik niet krijg. Het zijn echt boeven hoor al die investeerders, ik was te goed van vertrouwen geloof ik.
Het zou aanvankelijk ook maar 1 maand duren đ„Č
Hoeveel tijd heb je voor je beslissing? Afhankelijk van je wensen en de urgentie om weer op jezelf te gaan, zou ik een poging doen uit te zoeken hoe je die uitkoop kan uitmelken. Dit is toch om gek van te worden.
Dit houdt een mens wel scherp. Als ik in de toekomst aanloop tegen vrijwillige verhuizing vanwege verbouwing, moet dus het een en ander op papier zijn vastgelegd en anders moet daar een uitkoopsom tegenover staan die op zân minst in staat stelt om een hypotheek aan te vragen om zelf een appartement te kopen
Ik heb mijn slaapkamergordijnen altijd dicht, moet ze toch eens vaker losdoen. Tering wat een stof.
Ja met de vorige eigenaar heb ik zoân onderhandeling aangegaan en toen kwamen er op 25k, maar dat ging uiteindelijk niet door omdat deze investeerder ineens toch verscheen. Maar ik heb nu al maanden geen eigen plek, wat zoooveel energie kost. Ik kan zo echt niet verder met mijn leven en het idee dat dat nog onbepaalde tijd gaat duren is mij zelfs geen 25k waard. Ik ben echt op. Maar ik ga het vandaag nog even laten bezinken. Ik zou er wel meer dan 25k uit kunnen slepen als ik dat zou willen maarja, dan heb je geld en alsnog geen huis.
Ik kan wel binnen 1,5 maand weer mijn eigen plek hebben maar dan moet ik dus wel inleveren en dat is wellicht niet andersâŠ
Ik heb me net ingeschreven voor een cursus start to run maar mijn conditie is echt minder dan nul. Ben nu al bang voor hoe ik ga afzien. Het start op 18/5 dus zal maar al alle dagen een wandeling maken tot dan.