Wat je even kwijt wil #51

Wat??? Waar woon jij???

1 like

Heb vandaag een afspraak helemaal in Groningen. Na die afspraak begint mijn weekend dus heb ik een soort van stadswandeling in elkaar gezet voor mezelf. Allemaal tips uit het Groningen topic gehaald om lekker eten af te halen de hele dag. Helemaal zin in.

44 likes

Neem je voldoende pijnstillers en koelen? Eerste dagen zijn even rot maar word snel beter!

2 likes

Wow dat klinkt cool. Veel plezier!!

1 like

Echt he, Gatverdamme. Gelukkig is het nu weer droog.

Mijn baarmoeder is vergroot en komt nu tot onder mijn navel^ maar nu ben ik ongesteld en heb ik ook menstruatiekrampen van mijn onderbuik tot aan mijn navel :sob: Alsof ongesteld zijn niet al kut genoeg is als je alleen onderbuik en rugkrampen hebt.

(^Normaal gesproken zit je baarmoeder achter je schaambot, ik moet naar het ziekenhuis om uit te zoeken waarom mijn baarmoeder zo vergroot is)

3 likes

Oh my. Ik deelde het filmpje van Ronnie op m’n insta over hij boos was dat men de 2e Wereldoorlog vergelijkt met nu.

Edit: heb het al afgekapt deze wappie, klaar mee.

3 likes

Brabant

Nou. Je wordt bijvoorbeeld niet opgepakt en naar een concentratiekamp gestuurd als je niet gevaccineerd bent. Maarja is natuurlijk maar een onbeduidend verschilletje.

17 likes

Dankjewel! Hou echt van dit soort spontane plannen van mezelf haha. Net al even een heerlijk broodje bij een bakker gekocht met pistache vulling <3

7 likes

Dit :sob::sob:

Er zijn dinsdag twee pakketten van 2x1x0,5m bij ons bezorgd voor onze buren waar mijn vriend een hekel aan heeft en volgens mij zijn ze op vakantie en mijn vriend wordt met de dag bozer, ben benieuwd wanneer hij ontploft, can’t wait

22 likes

Straks weer naar die vreselijke mondhygienist. Hopelijk minder bloed en pijn dan de eerste keer😩

Ik ben zo toe aan weekend. Vanaf morgen ruim een week alleen maar focussen op klussen in het nieuwe huis. Ben echt even klaar met werk. Heb het enorm druk, maar deze week komt er niet veel uit mijn handen doordat het allemaal een beetje te veel is en ik er even geen zin meer in heb.

1 like

YouTubefilmpjes kijken waar ze in schoonmaken, na een paar minuten wil je zelf ook!

3 likes

Goed zoeken en opruimen, kom je het wellicht ergens tegen :yum:

1 like

@Dubio Waarom zo boos :sob:

1 like

Ja, broodje van eigen deeg? Die zijn zo lekker!

6 likes

Bijna weekend. Ik val bijna in slaap op m’n toetsenbord😭

2 likes

Ik vind dit bericht echt heel grappig icm je ava :joy:

1 like