Wat je even kwijt wil #51

Je kan dit hoor! :muscle: Het is zó voorbij en met pijnstillers echt goed te handelen!

2 likes

I’ve had the time of my life is op de radio op werk en nu heb ik zin om Dirty Dancing te kijken maar blijkbaar is hij van Netflix af? :cry:

4 likes

Heel herkenbaar! Besef je zelf dat je binnen 10 minuten weer buiten staat, het is echt piece of cake. Vraag of ze een stressbal hebben die je mag vasthouden! Dat hielp mij enorm. Succes en wees lief voor jezelf. Inderdaad heel goed te onderdrukken met pijnstillers. Ik had rond 7 uur savonds 2 paracetamol, rond 23:00 een zakje ibu, rond 7 s’ochtends ook 2 paracetamolletjes en dan om 14:00 weer mijn ibu. Zo kwam ik de dag door en heb ik vrijwel geen pijn gehad. Na 3 dagen konden de pijnstillers al worden afgebouwd :blush:

2 likes

Je kan het!!! Er is nog nooit een tandje blijven zitten. Ily girl :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ohh doet me denken aan mijn kaakchirurg, dat was ook echt een knappe man. Maakte die paar keer dat ik moest terugkomen minder erg

Maar sterkte, voor je het weet ben je er vanaf! :muscle:

1 like

Mijn oud-leidinggevende is sinds afgelopen dinsdag mijn leidinggevende niet meer, maar vandaag was ‘ie alweer terug op mijn locatie, haha. En kwam hem tijdens mijn werk ook al tegen. Hij mist ons vast nu al.

Ik moet ongesteld worden en ik ben echt op oorlogspad vandaag :japanese_ogre:
Wel allemaal heel terecht (vind ik) maar mijn bullshit-acceptatie limiet was vandaag al heel vroeg bereikt.

4 likes

Pff ik was zo zenuwachtig voor de tandarts voor een gaatje dat ze gingen vullen maar ‘t viel zo erg mee. Op een gegeven moment zei die: ‘ik ga ‘m nu vullen’. Dus ik zeg huh hoezo ga je niet boren??

‘Al gedaan’ 🥲

14 likes

Mijn impopulaire mening: ik vind alles aan die film stom.

2 likes

Omdat ik zo weinig zin heb om te koken en daardoor vaak makkelijk eten kies (dus takeaway of dure opwarmmaaltijden) en graag andere ongezonde shit eet, geef ik gemiddeld 300 euro per maand uit aan eten voor 1 persoon. Ben wel een beetje geschrokken :upside_down_face:
Dat wordt toch een beetje opletten de komende tijd.

2 likes

Wtf… hoezo krijg je niet meer een adapter erbij als je een nieuwe iphone bestelt? Wat belachelijk!

1 like

Wat, voor gratis?? Los bestellen en extra geld uitgeven zul je!

7 likes

Het is wel echt een guilty pleasure dus ik snap je haha

Je krijgt wel de kabel toch? Snap ergens wel dat ze het doen. Iedereen heeft thuis al honderd stekkers liggen en dat bespaart toch weer op materiaal (goed voor het milieu maar ook voor de portemonnee van Apple haha)

6 likes

Hoe was het en hoe voel je je? Ging ie er zo uit, of moesten ze wel ff hun best doen?

1 like

En, was t echt zo’n lekkerding?

3 likes

Ik ben echt te naïef volgens mij, ik zag net voor het eerst het “crypto topic” en dacht “leuk, een topic over puzzelboekjes!!”

39 likes

Bij mijn laatste iPhone kreeg ik ook geen kabel :cry:

Mijn Macbook Air is ACHT jaar oud (!!) en de oplader is nodig aan vervanging toe.
De oplader die erbij hoort wordt nu niet eens meer gebruikt voor de nieuwe Macbook Air-types, maar als ik een originele Apple-oplader wil kost het nog steeds 80 euro :unamused: :unamused: voor een oplader die niet eens meer bruikbaar is voor de nieuwste laptops :roll_eyes:

1 like

Nou afgewezen voor mn sollicitatie. Dus even wandelen in het bos want ik ben er verdrietig onder. Staat er random in het bos waar niemand is iemand een boom te knuffelen. En echt gek maar ik werd er heel bang van.

16 likes