Ja moet je doen!! Heb ook een super cringy tekstje erop gezet en lengte en gewicht erbij gedaan hahahha echt 35 gram ofzo
Ik lig dubbelđ Geniaal! Laat ons weten hoe iedereen in je omgeving erop heeft gereageerd.
Ja doe ik!! Zal hem hier alvast ff posten hahahahha lengte en gewicht pas ik aan als ik dr heb over 2 weken
Met photoshop gemaakt hahahhaha verveelde me
Laf dit petty idee!
Ze is 's nachts wakker, maar waag het niet om dan aan de deur te staan. Hahahahahaha echt prachtig.
Ja heb geen zin in beschuit met muisjes maken!
Ik dacht ik neem een shotje met whiskey, maar godver wat stijgt dat snel naar munne kop.
voor jou. Ik vind het op dat soort momenten heerlijk om eerst alles eruit te janken bij een film over een super dramatische break up oid, en daarna mezelf daarom uit te lachen en bij te komen met een feelgood. Best of both worlds!
Ja goeie of met zonnebloempitten
Haha, ohhhh het is soms echt onbegrijpelijk. Ik werk bij IKEA en soms krijg ik vragen over een handleiding en dan kijk ik daar naar en dan denk ik ook â???â.
@Shadina ja foodtour viel heel erg tegen haha. We bleven te lang op de bank hangen en daarna zijn we eerst ijs gaan eten in de regen(masimo) toen even langs lush voor bruisballen voor mijn forumbadje, daarna wilde we snacks en bier en toen kwamen we bij de waterkant, maar er kwam niemand om ons het terras op te laten dus toen weggegaan. Toen naar de volgende plek, maar die was dicht omdat het wrs net 6 uur was geweest toen bij een vegan supermarkt wel wat dingetjes gekocht(cupcake en fetaspinazie broodje en veel andere dingen), daarna ergens een biertje gehaald, toen nog langs heel veel plekken maar die waren allemaal dicht en toen nog ergens bitterballen gehaald en meer bier.
Dus tip: maak een planning en begin optijd, want na 6 uur is er superveel dicht.
Hahaha de handleiding was opzich wel duidelijk. Maar ik kreeg het gewoon niet voor elkaar om de zijkanten fatsoenlijk vast te haken ofzo? Comments bij youtube filmpjes vertelden me dat ik niet de enige met deze struggle was . Uiteindelijk ging mijn vriend het proberen om te laten zien dat ik gewoon onhandig ben. Maar de Goden waren me gunstig gezind want hij kreeg het ook niet voor elkaar en toen ik een laatste poging deed lukte het opeens! Dus stoel in elkaar EN ik kon lekker zelfvoldaan doen.
Haha, heerlijk dat het je toch gelukt is
Maar snap je helemaal hoor, ik moet dus soms dan via de telefoon aan iemand uitleggen hoe iets dan moet. Is soms ook echt een hele moeilijke opgave haha.
Oh dat lijkt me idd heel lastig. Tegen de tijd dat mensen bellen zijn ze natuurlijk vaak al vet geĂŻrriteerd omdat het niet lukt. Kun je ook nog met die frustratie dealen.
Aaaah cuute! Eigenlijk zou dit bij elk nieuw huisdier verplicht moeten worden!
Help me! Ik sta op het punt om 1995 Teacher Barbie te kopen. Wat moet ik met een pop van 100 dollar?
De outfit is wel iconic. Waarom ben ik arm
Ik zat net in de auto met mijn vriend op een parkeerplaats dichtbij mijn huis. Opeens klopt er een jongen (in de 20) aan, hij zegt âwacht je op mij?â tegen mijn vriend. Mijn vriend zo eh nee sorry waar wacht je op? Zegt ie âga ik niet zeggenâ .
Even later zagen we m bij iemand in de auto stappen.
Kan je toch best tegen ons zeggen dat je op je dealer wacht joh
Hahaha die speen
Ik lig op de bank met een te volle sushi buik, te veel wijn in mijn mik en nog steeds buikpijn van te hard lachen na een gezellige avond met mijn beste vriendin.
Ik heb zo iets raars. Soms kan ik mij echt zorgen maken om dingen en dan raak ik afgeleid maar het gevoel van bezorgdheid blijft. Alsof het zo letterlijk op mijn borst drukt. Maar ik weet gewoon letterlijk niet meer waar ik ook alweer bezorgd om ben?! Ik moest gewoon mijn best doen om te herinneren waarom ik me ook alweer zorgen maakte, pfff.
Dat heb ik soms ook!