Denk niet dat daar een groot probleem van gemaakt wordt en idd wat @Nysmn zegt
Gewoon doen.
Ik heb een aantal jaar terug ook een navelpiercing laten zetten.
Kan er altijd weer uit denk ik dan.
Doe het trut
Ik heb dit al meer dan een jaar, 1 keer in de zoveel dagen een soort tikkend geluid in mijn oor. Ik hoop niet dat er een familie kevers in mijn oor zit
Waarom regent het nu? Ik heb een zomerjurkje aan en me ingesmeerd. Dit is niet oké, lig nu onder een dekentje op de bank ipv in de tuin. Hoezo dan
Ik ken zat mensen in ons vak met een piercing in het gezicht dus ik denk dat je je er niet door hoeft laten tegen te houden! En hij kan er inderdaad altijd nog uit.
Ik denk niet dat 't veel uitmaakt hoor, als je er verder niet te aLtO uitziet merken mensen het nauwelijks op heb ik het idee.
Ik heb de mijne al bijna 10 jaar haha wtf ik word oud. (Wanneer is te oud voor een neuspiercing?)
Nooit
Joe het is droog, ga mezelf en de kussens maar weer installeren buiten
Dit is ook echt mijn leven nu ja! Buiten in rokje en topje eeen vijf minuten later binnen met mijn dekentje om. En weer 10 minuten later kan ik weer naar buiten, want dan is de zon er toch weer wel.
De moesson is gearriveerd
Mijn spastische darm gaat niet zo lekker op dit weer. Echt vreselijk zo rot altijd als het opeens heel warm en plakkerig weer is
Mijn kinderen zeiden vanmorgen vanaf de bank tegen me “je chocola ligt op tafel”.
Dat was mijn Moederdag-moment. Wauw. Bedankt hoor. Echt heel erg lief. Ik voel me echt gewaardeerd.
Ik heb met mijn beste vriend in Utrecht op een terrasje gezeten, een ijsje langs de gracht in de zon gegeten en lekker rond gewandeld. En dat in de stralende zon Zo’n fijne middag. En wat is Utrecht toch een leuke stad!
Het roer om blijft een leuk programma om te kijken.
Same, zo blij mee haha. Hij wist amper wat het songfestival inhoudt omdat zijn land (Engeland) zelden een noemenswaardige inzending heeft, dus hij stribbelde eerst een beetje tegen maarrr nadat ik hem een paar hoogtepuntjes heb laten zien (Lordi, Verka Serduchka, die It’s my life dracula operazanger, de russische oma’s) is ie overtuigd.
Mijn vriend gaat waarschijnlijk maar half kijken maar het is een begin haha.
Ja mijne zal ook wel afhaken bij de standaard ‘vrouw in lange jurk zingt ballad’ acts.
Ach het is allang leuk dat we onze vriend dan überhaupt zien haha. Ik ging zelf al uit van een weekendje alleen namelijk.