Wat lief dat je ernaar vraagt! Er zitten scheurtjes in zijn longvlies, ze gaan het morgen verder onderzoeken…
Nog 1,5 week!!
Ik ben aan het werk in een lange broek en een tshirtje en dat is helemaal top. Misschien voor de zekerheid een dunne regenjas mee als je de deur uitgaat
Dit had ik bij Rob Goossens
Is een ketting met een belletje zodat je vent je kan horen aankomen als hij met een andere chick is.
Nee grapje ik heb geen idee
Ik had verwacht dit jaar extra belastingen te moeten betalen maar ik bekeek vanochtend mijn voorstel van vereenvoudigde aangifte en ik krijg VEEL geld terug
Ik zou bijvoorbeeld mijn auto kunnen verkopen (hij is net deze maand afbetaald haha) en een grotere Vickymobiel kunnen aanschaffen
Zou als baby hier heel aggressief van worden. Laat me gewoon 9 maanden chillen!
Kan er altijd weer uit toch als je denkt dat het later onhandig is?
Gewoon doen.
Ik heb een aantal jaar terug ook een navelpiercing laten zetten.
Kan er altijd weer uit denk ik dan.
Doe het trut
Ik heb dit al meer dan een jaar, 1 keer in de zoveel dagen een soort tikkend geluid in mijn oor. Ik hoop niet dat er een familie kevers in mijn oor zit
Waarom regent het nu? Ik heb een zomerjurkje aan en me ingesmeerd. Dit is niet oké, lig nu onder een dekentje op de bank ipv in de tuin. Hoezo dan
Ik ken zat mensen in ons vak met een piercing in het gezicht dus ik denk dat je je er niet door hoeft laten tegen te houden! En hij kan er inderdaad altijd nog uit.
Ik denk niet dat 't veel uitmaakt hoor, als je er verder niet te aLtO uitziet merken mensen het nauwelijks op heb ik het idee.
Ik heb de mijne al bijna 10 jaar haha wtf ik word oud. (Wanneer is te oud voor een neuspiercing?)
Nooit
Joe het is droog, ga mezelf en de kussens maar weer installeren buiten
Dit is ook echt mijn leven nu ja! Buiten in rokje en topje eeen vijf minuten later binnen met mijn dekentje om. En weer 10 minuten later kan ik weer naar buiten, want dan is de zon er toch weer wel.
De moesson is gearriveerd