Mijn spastische darm gaat niet zo lekker op dit weer. Echt vreselijk zo rot altijd als het opeens heel warm en plakkerig weer is
Mijn kinderen zeiden vanmorgen vanaf de bank tegen me âje chocola ligt op tafelâ.
Dat was mijn Moederdag-moment. Wauw. Bedankt hoor. Echt heel erg lief. Ik voel me echt gewaardeerd.
Ik heb met mijn beste vriend in Utrecht op een terrasje gezeten, een ijsje langs de gracht in de zon gegeten en lekker rond gewandeld. En dat in de stralende zon Zoân fijne middag. En wat is Utrecht toch een leuke stad!
Het roer om blijft een leuk programma om te kijken.
Same, zo blij mee haha. Hij wist amper wat het songfestival inhoudt omdat zijn land (Engeland) zelden een noemenswaardige inzending heeft, dus hij stribbelde eerst een beetje tegen maarrr nadat ik hem een paar hoogtepuntjes heb laten zien (Lordi, Verka Serduchka, die Itâs my life dracula operazanger, de russische omaâs) is ie overtuigd.
Mijn vriend gaat waarschijnlijk maar half kijken maar het is een begin haha.
Ja mijne zal ook wel afhaken bij de standaard âvrouw in lange jurk zingt balladâ acts.
Ach het is allang leuk dat we onze vriend dan ĂŒberhaupt zien haha. Ik ging zelf al uit van een weekendje alleen namelijk.
Ik ben best wel wat aangekomen sinds Corona, maar nog nooit zo chill geweest met mijn eigen lichaam als nu. Zou minder kĂșnnen weten maar de gedachte dat ik dat niet nodig vind om gelukkig te zijn echt zo fijn. Echt een mooi ding aan ouder worden.
Hahahah mijn vader liet na het eten een keiharde boer, mijn moeder een hele rant over asociaal en kan toch niet. En ze was nog geen seconde uitgesproken of er knalde bij mij een net zo harde boer uit
We hebben er maar van gemaakt dat dit een bedankje / waardering voor het eten was
Je moest het vroeger als baby ook. Dus ze hebben het je zelf geleerd
Hahah die ga ik voor de volgende keer onthouden komt zo vast nog een boer na het dessert
Zit me helemaal vol te eten aan chebakia en macarons, wat een blessing deze zondagavond
Ik mis de bios echt heel erg
Ik ooook! Thuis films kijken is toch anders.
Ik ook!!! Echt eerste wat ik ga doen als alles open is. Zo chill vind ik dat altijd, lekker met je popcorn in het donker zitten
Een afritsbroek natuurlijk Evert!!
Is wel laaaaaaaaang geleden.
De laatste 15-20 jaar is het vooral dramatisch slecht.