Wat je even kwijt wil #51

Ik eet nu zo’n napoleon salmiak bal en krijg gelijk flashbacks naar vroeger waar mijn moeder ‘KAUWEN!’ riep en ik dan jaahaaaaa. En maar lekker blijven zuigen. In de auto. (dat was helemaal een nachtmerrie van dr, snap ik nu wel mja).

7 likes

Hou ons op de hoogte in een kooktopic oid want ik ben ook echt geïnteresseerd om meer Mexicaans te koken. Dat is met reguliere supermarktproducten nu steeds beter te doen, maar wel nog steeds heel beperkt.

4 likes

Ik ging vandaag met m’n oma haar keukenkastjes uitruimen en kwam daar een verpakking koopmans cake tegen… “voor 21 plakken” l o l hoe dun zijn die plakken?

8 likes

Misschien nog een pak uit… de oorlog?

16 likes

Kek outfitje aan, haren in de krul, lipstick op en klaar om me vanavond helemaal vol te gieten met wijn en bubbels. Vanavond afgesproken bij een oud-collega die ik al maanden niet gezien heb. Echt zo’n zin in, taartjes gekocht voor erbij. Helemaal leuk.

32 likes

Toen mijn oma overleed vonden mijn ouders nog gevulde weckpotten uit de jaren '50 in de kelder. De lokale historische vereniging wilde ze zelfs hebben.

39 likes

Ja zal ik doen! La Morena in de Ap is wel echt al een win maar je mist inderdaad echt nog een heleboel

2 likes

Ik heb al de hele dag een hekel aan mijn huis en wil álles anders. Erger me aan alles en zit ook al de halve dag door Ikea site en marktplaats te scrollen.
Mijn vriend haat me als ik dit soort buiten heb.

Voordat ik hem hiermee durf lastig te vallen… zou een (tweedehands dus al in elkaar gezet) Billy boekenkast met deuren zonder hem uit elkaar te halen in een personenauto passen (0 ruimtelijk inzicht hier…)? :grimacing:

1 like

In de breedte waarschijnlijk wel maar dan steekt ie wel uit de achterbak denk ik! Als je de maten weet kan je met een rolmaatje de binnenkant van de je auto opmeten om te kijken of het past! :smiley:

1 like

Ik weet niet zoveel van auto’s maar ik ben bang van niet! Ik ben een aantal jaar geleden verhuisd uit een oude flat en daar pasten ze niet eens in de lift :sob:

1 like

Ik zag net Maarten van Rossem voorbij komen op tv en dacht:’ hè! Dat ben ik!’ Jemig wat ernstig :sweat_smile:

60 likes

Ja joh, bank plat en hij zal wel een stuk uitsteken maarja, met een touw je achterklep vastmaken en gas erop. Tenzij het in de breedte niet past, dan gaat het niet haha.

2 likes

Tjees ik maak net een foto van mijn kont (zie morgen mn vriend weer na lange tijd dus alvast opwarmen) en ik heb ineens best een goede kont?! Weet niet of het van het vele wandelen komt of meer bankhangen maar ik vind het schitterend.

25 likes

Whaha, LOVE it! Hoe kwam je op deze missie? En als het een duet M-V is turf je dan bij beide? En bij een band? Ben wel benieuwd naar de resultaten!

School 🥲 ik tel bandjes tot 6 gewoon per persoon (dus 3 vrouwen 3 mannen bijv zijn 2x 3 turfjes) en boven de 6 turf ik enkel de ‘hoofd’zanger(es)

1 like

Het onweert hier met best harde flitsen en de donder best snel daarna. Vind dat toch altijd zo heerlijk! Vooral nu ik zo hoog woon.

8 likes

Mijn opa wordt volgende week 90 en nu heeft mijn tante een oproepje geplaatst op de plaatselijke facebookpagina voor een kaartje. En er reageren best wat mensen op.:sob::heart: Zo lief, onze bekende inwoner haha.

34 likes

Ja ik vind dat ook echt heerlijk! Vooral in de zomer als het zo warm is. Ga ik het liefste gewoon op het balkon zitten en flitsen kijken!

2 likes

Bij mij regende het verdoeme al naar binnen bij 2 ramen die op de kiep stonden :cry: woon net te dicht aan de Maas voor dit weer hihaho

Ah wat lief, ik wil ook wel een kaartje sturen! Maar ik kan mij voorstellen dat de kaartjes van die mensen van de fb pagina wel genoeg zijn. :grinning_face_with_smiling_eyes: