Maar eerlijk, dit is wel heel extreem. Op deze manier kun je het wjekw topic wel opdoeken, omdat elke post wel ergens onder gebracht kan worden. Het wjekw vond ik juist altijd leuk omdat er allerlei onderwerpen aan bod komen. Ik vind het logisch dat grote discussies en gesprekken verplaatst worden, ik ben heel blij met het ânu op tv topicâ en een beetje ordenen kan geen kwaad, maar ik vind al dat verplaatsen toch de sfeer wegnemen. Als iemand post âik onderschat altijd de impact van een bezoek aan de groen gele woonzweedâ of iets over zijn/haar kat, dan vind ik dat leuk om hier te lezen en niet speciaal naar het IKEA of Katten topic te hoeven gaan omdat ik normaal gesproken niet hele specifieke discussies over deze onderwerpen hoef te lezen.
Er is dus denk ik ook een middenweg voor het verplaatsen van posts en bij veel onderwerpen wil je gewoon kort even iets kwijt ipv een discussie in het specifieke topic er over starten.
Edit: ik heb gezien dat jullie het commentaar zat zijn, maar ik wou toch graag een nuance in de discussie hierover brengen.