Schoonmakers bij een hotel krijgen vaak maar 15-20 minuten om zo’n hele kamer te doen voor een hongerloontje, dan zou een bijbel checken wel het laatste zijn waar ik m’n tijd aan zou besteden
I know, maar het was zo goor en nasty dat dat beeld nog echt in mn netvlies staat gebrand. Je weet ook wel dat het bed waarin je ligt waarschijnlijk al duizenden mensen hebben geneukt maar ik schrok hier echt van lol. Mn vriend zei ook testament, op zn engels als taste-ment oid. Dus ik dacht eerst ff met mn slaapkop dat hij een kookboek had gevonden. Ik kijk trouwens sowieso nooit in de nachtkastjes van een hotelkamer.
Ik zou ze nog even een mailtje sturen, dan kunnen ze hem ritueel verbranden
Haha wij moesten ze wel altijd ff doorbladeren en uitkloppen, hoe vaak daar wel geen condooms uitvielen etc dit was wel jaren geleden tijdens stage maar toch, vergeet het nooit meer
Omg hahaha, nee, een condoom in een bijbel? Hoe verzinnen ze het.
Ik ben in de kringloop na 10 minuten te wachten maar ik mag niet plassen en ik moet heel erg, dus nu maar weer naar huis wat kut
Haha ja wat moet ik daarop zeggen?
Haha ik herken 't wel, want ik word altijd heel nieuwsgierig van jouw posts. Ik denk dat ik heel veel over je weet maar ook weer heel weinig, ofzo
Ja ik post heel impulsief en random denk ik. Dus er zit niet echt iets van een logica in maar dit is wel geheel onbewust.
En nu ben ik thuis en verdrietig want ik durf niet weer naar de kringloop nu ik weet dat de wc’s dichtzijn en mn vriendinnen zijn daar lekker
Ik dacht dat het vandaag zou regenen. Maar ik wou perse naar de kringloop dus ben maar gewoon gaan fietsen en ben gelukkig gewoon droog gebleven.
Ik voel me eenzaam vandaag. Dit is al de tweede keer deze week dat ik vrienden/kennissen vraag om wat te doen en ik of genegeerd wordt of niemand kan.
Tuurlijk kan ik iets alleen gaan doen maar dit maakt me best wel sad om eerlijk te zijn.
Ik wil ook op een terrasje zitten of iets leuks doen.
Ja ga ergens pissen en ga terug. Mijn god niet zo moeilijk doen
Ik ben uiteindelijk teruggegaan maar het is 10 minuten rijden en als ik dan weer zou moeten plassen zou ik wéér 10 min heen en terug moeten dus ja maar ik hoefde niet meer en heb een leuke koffer gekocht
Ik heb van die kruidenpotjes en eentje hangt leeg in de tuin. Nu heb ik basilicum gekocht die ik erin wilde doen.
Dus ik pak het potje, kijk erin en er zit een beetje water in van regen waarschijnlijk en misschien 30 (oké misschien eigenlijk 15) kleine zwarte beestjes.
Heb ik van schik die pot laten liggen en ben maar naar binnen gegaan 🥲
De beestjes waren ook gewoon al verdronken volgens mij, dus nu voel ik me nog dommer.
Ik zit heel de dag al Pokémon te kijken met mn vriend. De eerste twee films gekeken en nu zijn we de series aan het kijken
Zou ik melden! Mijn moeder heeft ook een keer allerlei informatie gehad van een heel andere persoon. Heeft ze toen ook gemeld, maar geloof dat het ziekenhuis niets meer heeft laten weten verder.
Ik was vandaag even ergens een biertje drinken en wat eten. Helemaal top, tot ik even de papieren bordjes wou weggooien maar zag dat het gat van de prullenbak te klein was. Dus ik zo tegen mijn vriend: hoe past dit? Hij pakt zo de bordjes vouwt ze dubbel en doet ze erin
En natuurlijk stond die gast van die zaak ook te kijken en lachen op dat moment. Echt zo een brainfart die de komende 100 dagen op random momenten me laat cringen. Had eigenlijk moeten roepen dat ik wel een hoge Citoscore had hoor. Mijn god.
Ik ben net voor de 3e keer op eenzelfde radiozender gekomen en ik ben er zo blij om omdat de presentatoren altijd zo lief zijn haha
Ik was net even over het concept vreemdgaan aan het nadenken.
En ik verwonder me over het feit dat er mensen zijn die zowel een partner hebben waarmee ze samen kunnen (willen?) leven als iemand waarmee ze stiekem contact onderhouden en/of seks mee willen hebben.
Ik kan al jaren niet eens één persoon vinden waarbij er een wederzijdse klik is die zo leuk is dat ons contact langer dan x aantal maanden duurt. 8/10 keer vind ik het te saai en 2/10 keer matchen we niet, ziet hij het niet zitten of zijn er ‘omstandigheden’, maar dat terzijde. Er zijn dus mensen die dus gewoon 2 x at the same time “iets” vinden.
Natuurlijk snap ik wel dat er bij iedereen een verhaal achter zit en dat dit best simpel gedacht is, maar toch vind ik het bijzonder.
Ook dat er mensen zijn die altijd alleen blijven en mensen die van relatie in relatie hoppen. De mensheid is apart, liefde is vreemd, ik hoef het ook niet te begrijpen maar soms kan ik me er lekker over verwonderen.