Wat je even kwijt wil #51

Ah dan verwar ik je met iemand anders met een soortgelijke avatar. Excuus.

2 likes

Omg dit doet me denken aan dat ene viva verhaal waarvan iemand dr vriend verdacht van sex met zn zus.

8 likes

Wordt de zondag toch nog leuk

19 likes

Ik heb vanmorgen gesport en het regende zowat de hele les en het was mega koud
Maar na een warme douche was ik vooral trots op mezelf en nu heb ik een ander soort koud; bosvruchten/yoghurt ijs met verse frambozen en zelfgemaakte lemon curd. Deze combinatie :drooling_face::drooling_face: ik kom weer helemaal bij

7 likes

Dat bleek toch ook zo te zijn? Dat die man het had bekend of iets?

1 like

Nogmaals: we doen dit niet omdat we het zo’n leuke bezigheid vinden, maar in een poging om het mogelijk te maken om het topic bij te houden.

In wjekw worden zo’n 200 posts per dag geplaatst en dat wordt alleen maar meer. Het zou enorm helpen als iedereen meewerkt.

4 likes

Jaa vgm wel waren wel veel paginas dus weet niet of ik alles heb gelezen haha

1 like

Dat verhaal was juicyyyyy.
Elke pagina was het waard om mee te lezen

1 like

Haha ja ik weet het ook niet meer. Wel dat die vrouw nog zo een het is waar/het is gebeurd bericht had gedumpt en ze nooit meer online was gekomen. En al die viva vrouwen van de rel achter liet :joy:

2 likes

Morgen komt ons vloerkleed, dinsdag de meubels.
Onze huiskamer is bijna af :sunglasses:

4 likes

Maar zijn er mensen die elk berichtje in dit topic willen lezen? :thinking:

8 likes

Ik ben er helemaal van overtuigd dat jullie dit voor ons doen hoor, en niet hobbymatig! Ik ben sowieso erg dankbaar voor de mods en admin die dit forum staande, draaiende, geordend en veilig maken. Laat dat duidelijk zijn :slight_smile: ! Maar dat neemt mijn punt van nuance over het beleid niet weg.

Edit: wat mij betreft hoeft er ook geen discussie te komen over het wel of niet terecht kritiek hebben. Jullie doen er uiteraard mee wat jullie willen.

7 likes

Tijd voor een poll!1!

5 likes

Hahah ik kan me niet voorstellen dat je daar een klacht over zou gaan sturen? Dan moet je toch gewoon vaker op 't forum zitten :woman_shrugging:

27 likes

Gisteren m’n wenkbrauwen laten epileren en verven. Zooo blij mee. Scheelt me ruim vijf minuten make-uppen ‘s ochtends. Altijd drama die dingen.

1 like

Als ik een tijdje niet echt bijgelezen ben en ik bij heel veel topics die ik volg van die hoge getallen zie staan word ik daar wel een beetje onrustig van :sweat_smile: en nee ik ben hier niet trots op

1 like

Je kan die getallen ook gewoon uitzetten toch

Tijd voor een brede maatschappelijke discussie.

8 likes

Waarom weer van die flauwe, kinderachtige opmerkingen?

2 likes

Mijn humor is bij vlagen flauw en kinderachtig, kan het niet ontkennen.

7 likes