Wat je even kwijt wil #51

Bedankt voor je opmerkzaamheid!

2 likes

Had channing tatum de enkelband guru dan toch gelijk en is dit forum een dictatuur geworden.

17 likes

Is het altijd al geweest!!!

3 likes

Wake up sheeple!!!

5 likes

Kim jong lula en Vladimir Punescio hebben ons volledig in hun macht.

18 likes

Ja maar dan weet ik helemaal niet meer wat ik al gelezen heb en wat niet :sweat_smile:

Het topic gaat dan nog steeds verder waar je bent gebleven met lezen als je hem opent!

3 likes

Dank je! Ben terug, viel echt reuze mee, was gelukkig ook niet zo druk op de weg. Terugweg wel verkeerd gereden, waardoor we niet meer over de snelweg konden, maar het viel echt reuze mee! Maakte me drukker dan nodig was.

7 likes

Ik ben echt woedend, ik stond in de HEMA bij het ondergoed en toen vroeg een man (zonder mondkapje, heel dichtbij) of ik nog vrijgezelle dames kende? Echt fuck off. Hij bleef ook kijken dus ik ben de winkel uitgegaan, ookal wil ik dat helemaal niet? Maar ik voelde me niet meer op m’n gemak.

10 likes

Ew

Oude man zeg maar vaders leeftijd of man richting onze leeftijd?

Ik stel me altijd automatisch zo’n viezige opa voor maar wie weet

3 likes

Ja wel ouder maar geen opa, ik denk 60

1 like

Hier was het daar straks licht aan het rommelen en toen dacht ik dat iemand de containers aan het verplaatsen was ofzo. Nu dikke onweer en regen :heart: love it.

3 likes

Bedankt voor het hier heen sturen haha❤️

1 like

Zo benauwd met hardlopen net, was in de veronderstelling dat er een bui kwam, maar die komt pas straks dus. Jammer.
Wel een ree gezien, dus prima rondje weer gehad.

4 likes

Ik heb echt zoveel gegeten en mensen gekeken op het terras dit weekend :heart:

4 likes

Uch ik heb al 4 dagen pijn aan 1 kant van mijn nek wat doortrekt naar mijn hoofd. Gelukkig werkt ibuprofen wel aardig maar pff zo irritant. Verder wel leuk weekend gehad.

Ik ging rond 1u lopen, ook zoo heet! Dacht dat het zou gaan regenen, dus had lange broek aan. Ik dacht dat kan wel. Klein inschattingsfoutje.
Ik zag tijdens het lopen een net geboren kalfje (het slijmerige zat nog op zijn lijf) en moest aan jou denken :blush: omdat jij vaak post welke dieren je hebt gezien dacht ik dat je dit wrs ook leuk zou vinden om te zien.

7 likes

Ja, dieren/vogels spotten tijdens lopen vind ik zo leuk.
Wat gaaf een pasgeboren kalf! :heart_eyes:
Oef, lange broek, nee, daar doe ik niet meer aan, is veel te warm inderdaad. :hot_face:
Wat leuk zo!

2 likes

Ja maar waarom zou je het persee bij moeten houden? Wie voelt die behoefte nou :flushed:

16 likes

Ik viel zonet achter m’n laptop in slaap en werd wakker omdat ik op m’n arm kwijlde.

Wel beetje dieptepunt van m’n zondag hoor.

7 likes