Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Deel je dromen
Ik heb De manier gevonden om van die rare scam accounts af te komen op instagram.
(Ja die rijke amerikanen die jouw friend willen zijn , zijn scammers.)
Als je zegt āThank you yahoo boy for sending me a message i will send it to the policeā
Dan blokkeren ze jou. Daaag schaaat.
Oke ze schelden je eerst wel uit voor prostitute maar goed.
Ik heb te veel oplichters ontmaskerd gekeken want ik las dit in de stem van Kees van der Spek 
Werkt dit ook voor die irritante seks bots die in mān DM sliden? š„²
Je kan het proberen hahaha
Ik werd wakker vanmorgen, had mān raam open, en hoorde allemaal brandweerautoās. Op zich dacht ik daar niet zo veel van want ik woon naast de snelweg, maar toen rook ik opeens ook vuur?? Nog nooit zo snel naast mān bed gestaan, het bleek alleen toch nog best een stukje van mān huis en was snel geblust gelukkig. Lekker adrenalineshotje in de ochtend wel!
Hahah lekker dom, ik wreef net over mijn gezicht heen en dacht wat is het nat? Het voelde ook echt als zweet. Ik gelijk opstaan en in de spiegel kijken⦠ik was even vergeten dat ik 10 minuten daarvoor even een extra dikke laag dagcreme had opgesmeerd omdat mijn huid wat droger was 

geheugen van een goudvis
Dit klinkt misschien een beetje
chringe
maar ik ben zo gelukkig dat ik er soms een beetje van moet huilen
Ik woon nu sinds mijn scheiding alleen met mijn dochter, ongeveer 3 weken geleden heb ik alles afgerond met de hypotheek en heb ik het huis van mijn ex-partner en mij nu alleen gekocht. Ook gaan de vader van mijn kind en ik heel fijn met elkaar om, niet echt als vrienden te omschrijven maar het voelt als familie. De notaris vond het ook heel mooi om te zien bij het passeren gaf hij aan. Zo fijn. Ik ben blij in mijn eentje, ben niet op zoek naar een relatie (fuck men) en ben zo happy met mijn leven en zo gelukkig! Ik ben zo rijk en gezegd met alles wat ik heb en ben daar zo ontzettend dankbaar voor 
Nee daās echt een robot, heeft Kees ook een aflevering over gemaakt laatst haha.
Ik heb na maanden weer mijn favo parfum gekocht en nu ruik ik 'm amper en krijg ik er traanogen van

Ik heb zin in prince mini stars, zo maar ff halen als laat ontbijt 
Iemand wat motivatie over om eindelijk achter mijn laptop te gaan zitten?
Ik heb een nieuw broodmes en snij er gelijk mee in mn klauw. Goed broodmes wel, erg scherp ook. 10/10 would recommend
Ben konijnen snacks aan het maken
Heel het huis ruikt naar een mix van fruit en brokjes van ze 
Oo en mijn auto weer terug. Nieuwe bumper en achterlicht. Plus ze hebben hem gewassen en uitgezogen.
Ik kreeg ff een error. Ik dacht dat jouw konijnen snacks in hrt lekkere en gezonde snacks topic stonden 
Weet niet of je houdt van mix van gemalen hooi met fruit, maar anders ben je welkom om te proberen
klinkt als een echte delicatesse
Op naar het dorp met de windmolen!
Wat fijn!! Zoiets kan echt zoveel stress opleveren