Ik heb net het gras gemaaid en heb nu al rugpijn, nu lig ik op de bank maarja…
@Twonights oh zo dom maar ik had dus serieus nog niet gedacht aan nepkenmerken opzoeken haha. Ga ik nu ff doen!
@Spaarlamp oh en dit is ook een goede en wat minder opzichtig dan al die biljetten in het licht houden of zo haha
Mijn vriend heeft een kater, denk dat ik zijn uitvaart vast ga voorbereiden. Wat een aansteller.
En ik heb zieke shopdrang maar haaaaat online winkelen.
Ik zou ze ook in het licht houden hoor. Het is toch niet raar om geld te checken als je het op deze manier krijgt? Het is nogal veel geld en als ik de koper was zou het mij echt niet uitmaken dat jij het geld checkt. Gewoon doen, better safe than sorry.
Me als ik rond 3 uur word opgehaald
Vanaf half 3 klaar zitten terwijl de ander rond 3 opvat als half 4
Eindstand uur wachten
Ik HAAT die klotevelletjes van popcorn
Ik lig brak op bed pfoe hee. Tijd geleden. Gelukkig hoef ik verder niks te doen vandaag behalve even skiffen. Chill, zo’n dagje niks doen
Heerlijk sinds nov/dec weer in Amsterdam Centrum geweest. Veel gelopen en lekker in zonnetje op de wallen aan de gracht gezeten, zo chill met weinig toeristen
Je mag mij wel appen als je iets kwijt wil hoor! Bied graag een luisterend oor
Haha door jouw berichtje ging ik ook eens op Instagram kijken. Kwam ik erachter dat er elke zondag tussen 14 en 16 wordt ‘koffie gedronken’ in een park hier. Weet ik ook weer wanneer ik het park moet vermijden. Of zal ik ze natspuiten met een look-a-like vaccinatiespuit?
Wajoo gister om 21:00 ofzo een kastje besteld. Levertijd twee werkdagen dus ik dacht ok ergens dinsdag en dan kan ik vast wel aanpassen dat ik hem 's avonds wil want anders ben ik er niet en dat ding komt in een geheel dus mega groot. Kom ik net thuis, staat die mega doos op de overloop hahah niet te doen. Echt erg dat of de postbode hem daar heeft moeten neerzetten of mn buren. Maar goed, yay m’n nieuwe kastje is er
Sowieso 't laatste
Ik heb zoooo’n chille dag. Vanmorgen gerend en wenkbrauwen laten doen. Verder ben ik afwisselend klusjes aan het doen en in de zon aan het lezen/puzzelen. En vanavond nasi eten en in bad!
In dubio met mezelf wat ik dit weekend moet eten. Vanavond bestellen of zelf quiche maken of morgen als ik uit quarantaine ben zelf koken of quiche maken.
Vanavond bestellen, morgen zien waar je zin in hebt!
Zo, heb voor maandag een afspraak bij het tuincentrum. Zal trouwens wel 2 keer moeten, want moet best wat plantenpotten hebben en dan vooral de grotere maten. Wil graag terracotta potten, maar die zijn best zwaar altijd. En aarde moet ik ook en ik ben op de fiets, dus dat is een uitdaging.
Jullie krijgen trouwens de groetjes van de kat: 8uu8
Ah shit mijn schoonmoeder appt net dat haar hondje zometeen wordt ingeslapen. Beestje is bijna twintig dus het zat er natuurlijk aan te komen. Mijn vriend is ook echt opgegroeid met die hond dus hij is er nu naartoe om nog afscheid te nemen .
Ik zit echt in een loop. Vorig jaar rond deze tijd was ik ook aardbeien in chocolade aan het dopen… als in december andre en monique weer samen komen word ik gek.
Voor een volgende keer want heb je nu niks meer aan, maar: bij de Bruna kun je van die geld stiften kopen. Heb ik ook gedaan toen ik een boxspring via marktplaats verkocht, wilde toch even zeker weten dat het geld echt was even over het biljet heen stiften en als het doorzichtig blijft is het echt geld, als de stift streep verkleurt is het nep.