Ik wil vanavond filmavond met mezelf houden, alleen is het kiezen van een film te moeilijk, dat ik het meestal bij voorbaat al opgeef en dan dus alleen maar lig te scrollen
Mijn buren voeren een fucking eierkoek aan de eendjes…
Ik had gisteren tegen m’n moeder gezegd dat ik bij haar zou komen eten, maar ik was vergeten dat ik al samen met een vriendin (die ik al superlang niet heb gezien) zou eten. Gelijk m’n moeder gebeld toen ik erachter kwam en ze klonk best wel teleurgesteld en nu voel ik me vet schuldig
Oh haar morgenmiddag verrassen met iets lekkers?
Hier dacht ik ook meteen aan!
Ik zou het als koper wel een beetje raar vinden om een laptop te kopen bij een betaalautomaat. Voor de koper is het ook veel geld, dan wil je de laptop toch even aan zien enzo. Even rustig zitten. Ik zou het verdacht vinden als dat allemaal buiten moet, alsof ie gestolen is?
Vandaag was fijn, gewandeld bij ongeveer mijn lieveling natuurgebied (zou daar echt willen wonen). Hooglanders, reeën en aantal verschillende valken gezien!
Gewoon mezelf durven zijn, inclusief fladderen.
En nu als afsluiter pizza besteld.
Ik las vandaag een boek en heb het halve boek gehuild omdat alles zo herkenbaar was (en confronterend).
Oeh ik kijk vaak in het film topic! Daarnaast staan er online ook van die lijsten met top film op netflix, daar scroll ik ook vaak doorheen!
Ik wil vanavond ook een film kijken, dus ik laat nog weten welke ik ga kiezen!
Oh dat is wel een goed idee ja!
Ik vind dit zo zielig die otter als huisdier hype.
Whaha een amerikaan vraagt aan mij:
So wait. Holland is the city where you live. And Netherlands is the country?
Man man
Dat doet me denken aan een Amerikaan die bovenop de Sint Pieter in Vaticaanstad vroeg of ik toevallig wist waar we waren. En toen ik helemaal verbaasd en sprakeloos reageerde: you don’t speak English?
Ik ben vanavond alleen thuis en heb net buggles met spuitkaas en een speciaal biertje gekocht. En als toppunt van de avond net poké bowl besteld. Heerlijke dag.
Ik zal nooit de Amerikaan vergeten die toen ik zei uit Haarlem te komen wild enthousiast over New York ging praten 🥲
Mn onderbuurvrouw is niet thuis dit weekend dus ik ga zo weer eens een lekker walk at home lesje doen. Ik deed dat vorig jaar vet veel en vond het heel leuk
Is wel een jeugdboek: blauwe dagen
We wilden morgen gaan maar dan zijn ze allebei dicht