Wat je even kwijt wil #51

haha nee, over je kaaklijn halen/masseren ofzo. Heet een gua sha

2 likes

Volgens mij is dat vooral bedoeld om spieren mee te masseren, dus misschien kun je hem daar anders ook nog voor gebruiken.

Ben even vergeten wie t was (heel stom vind ik dat, sorry!) volgens mij @anon50301661? Jessie Ware komt met een deluxe versie van ā€œWhat’s your pleasureā€, 8 nieuwe nummers :heart_eyes:

1. Please
  2. Impossible
  3. Eyes Closed
  4. Overtime
  5. Hot N Heavy
  6. Pale Blue Light
  7. 0208 (feat. Kindness)
  8. Adore You (Endless Remix)
4 likes

Oeh alvast oefenen voor late night debatten! Ik zie al voor mij allemaal mensen op een ander forum en twitter: zo die nevermind zit ook altijd met haar telefoon tijdens het debat wat doet ze toch.

En jij ondertussen hier met ons in het tweede kamer topic zoo die thierry zit hier weer te ruften niet normaal. En wilders liep weer om broodjes kaas te zeuren terwijl we surinaamse broodjes hadden.

7 likes

Heb opeens trek in kaassouflé’s en gehaktballen

Ik kreeg vanochtend de opdracht de film spotlight te kijken VOOR vandaag (2 uur…) dus dat hebben we net maar gedaan. Gelukkig een goeie film, maar lekker laat wel

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Deel je dromen

Ik heb De manier gevonden om van die rare scam accounts af te komen op instagram.
(Ja die rijke amerikanen die jouw friend willen zijn , zijn scammers.)
Als je zegt ā€œThank you yahoo boy for sending me a message i will send it to the policeā€
Dan blokkeren ze jou. Daaag schaaat.
Oke ze schelden je eerst wel uit voor prostitute maar goed.

13 likes

Ik heb te veel oplichters ontmaskerd gekeken want ik las dit in de stem van Kees van der Spek :sneezing_face:

12 likes

Werkt dit ook voor die irritante seks bots die in m’n DM sliden? 🄲

2 likes

Je kan het proberen hahaha

1 like

Ik werd wakker vanmorgen, had m’n raam open, en hoorde allemaal brandweerauto’s. Op zich dacht ik daar niet zo veel van want ik woon naast de snelweg, maar toen rook ik opeens ook vuur?? Nog nooit zo snel naast m’n bed gestaan, het bleek alleen toch nog best een stukje van m’n huis en was snel geblust gelukkig. Lekker adrenalineshotje in de ochtend wel!

11 likes

Hahah lekker dom, ik wreef net over mijn gezicht heen en dacht wat is het nat? Het voelde ook echt als zweet. Ik gelijk opstaan en in de spiegel kijken… ik was even vergeten dat ik 10 minuten daarvoor even een extra dikke laag dagcreme had opgesmeerd omdat mijn huid wat droger was :joy::joy::joy: geheugen van een goudvis

18 likes

Dit klinkt misschien een beetje :dizzy: chringe :dizzy: maar ik ben zo gelukkig dat ik er soms een beetje van moet huilen :nerd_face: Ik woon nu sinds mijn scheiding alleen met mijn dochter, ongeveer 3 weken geleden heb ik alles afgerond met de hypotheek en heb ik het huis van mijn ex-partner en mij nu alleen gekocht. Ook gaan de vader van mijn kind en ik heel fijn met elkaar om, niet echt als vrienden te omschrijven maar het voelt als familie. De notaris vond het ook heel mooi om te zien bij het passeren gaf hij aan. Zo fijn. Ik ben blij in mijn eentje, ben niet op zoek naar een relatie (fuck men) en ben zo happy met mijn leven en zo gelukkig! Ik ben zo rijk en gezegd met alles wat ik heb en ben daar zo ontzettend dankbaar voor :heart:

213 likes

Nee da’s echt een robot, heeft Kees ook een aflevering over gemaakt laatst haha.

1 like

Ik heb na maanden weer mijn favo parfum gekocht en nu ruik ik 'm amper en krijg ik er traanogen van :cry: :cry: :cry:

Ik heb zin in prince mini stars, zo maar ff halen als laat ontbijt :new_moon_with_face:

7 likes

Iemand wat motivatie over om eindelijk achter mijn laptop te gaan zitten?

Ik heb een nieuw broodmes en snij er gelijk mee in mn klauw. Goed broodmes wel, erg scherp ook. 10/10 would recommend

6 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Lekkere en gezonde snacks