Wat je even kwijt wil #51

Laatste tijd zit ik in een periode dat familie van vrienden/kennissen etc echt met bosjes neervallen of ernstig ziek worden en ik word er zo moedeloos van :pensive: echt heel naar om de ene naar de ander overstuur mee te maken omdat ie iemand verloren heeft of gaat verliezen.

2 likes

Ik heb net zo hard mijn hoofd gestoot tegen de muur dat ik er echt helemaal niet goed van ben :woozy_face::woozy_face: pffff en ben al helemaal overwerkt na afgelopen weken dus nu heb ik serieus het idee dat ik elk moment neer kan vallen met die pijn gatver

1 like

Ik begrijp het wel. Al het fitnessmatriaal is al maanden uitverkocht op websites van grote verdelers. Heli sport, gorilla sport,… Heel weinig nog op voorraad.
https://gorillasports.nl/kettlebells

1 like

Heb morgen een opname voor iets van m’n werk met een onderwerp waar ik eigenlijk helemaal niet veel vanaf weet. En ik word er dus echt over geïnterviewd en het komt online. Dus eerst wilde ik het niet doen, en toen dacht ik: ja NEE er zijn echt zoveel mediocre white men die elke dag vol zelfvertrouwen dingen doen die ze niet kunnen. I CAN DO THIS :metal:

44 likes

Zo goed was de seks dus, haha

1 like

Ik denk bovendien dat veel van het materiaal na opening van de sportschool nauwelijks gebruikt wordt of ongebruikt in de kast belandt. Vind het een goede vraag en wie niet wil, houdt het lekker.

3 likes

Ik had dit met kerst gemaakt en vond het echt fantastisch. Klinkt als een fijn menu, veel plezier!

1 like

Ik lees het woord onenigheid vaak als onenightstand als ik snel een post scan.

Vaak een tegenvaller :yum:

18 likes

https://www.instagram.com/p/CNH-BXclbYj/?igshid=1gag13fqkpsvc

8 likes

Ik heb laatst een (online) evenement georganiseerd en daarvoor hadden we een hoop promotiemateriaal enzo besteld, spullen die mensen thuisgestuurd krijgen die ze nodig hadden voor de activiteiten. Maar nu is er vandaag ineens weer een doos hier heen gestuurd? Het is precies dezelfde bestelling als eerst dus waarschijnlijk is er iets fout gegaan en is hij ineens nog een keer verwerkt. Maar dat evenement is allang voorbij, het bedrijf zegt op de website geen retourneren aan te nemen en ze nemen ook de telefoon niet op. Dus nu ik zit hier met die doos opgescheept :sweat_smile:

Als iemand nog 250 VR-brillen nodig heeft, slide in m’n dm?

6 likes

Inderdaad, dacht ik ook: goede recyclage voor ongebruikte kettlebells.

2 likes

Ik zat dit weekend op het terras, beetje dronken cocktails drinken, en zag ineens een ober die ik nog niet gezien had, en dacht wauw lekker ding, kan hij deze kant op komen?

Was het mijn vriend :joy:

94 likes

Huh maar je originele bestelling heb je gewoon gehad? Heeft het bedrijf het dubbel verzonden?

Ja die originele bestelling is gewoon aangekomen! Maar dat was ook echt al 3 weken geleden dus ik snap niet waarom hij nu ineens weer aankomt. Heb nog even gedubbelcheckt maar de bestelling is echt maar één keer geplaatst. Zo vreemd dit.

2 likes

Hoe is het gegaan? Hopelijk goed!

1 like

Heel vreemd! Ik zou ze dan toch even contacten want dit is gewoon een foutje vanuit het bedrijf. Ik neem aan dat ze dat wel gewoon retour nemen :sweat_smile:

En anders word het een webshop in VR brillen starten :joy:

Haha ja ik mag hopen van wel. :joy: Ze namen alleen vandaag de telefoon niet op, morgen nog maar eens proberen.

Heb al bedacht dat ik ze anders aan de voedselbank doneer (als die daar op zitten te wachten), wellicht kunnen er daar nog kinderen mee blij worden gemaakt.

3 likes

Dat is een goede inderdaad! En anders misschien een basisschool of zo?

2 likes

Ik heb zo’n gekke kinsteen gekocht waar je zo’n geweldige kaaklijn van zou krijgen. Weet nu al dat ik het twee dagen ga volhouden

3 likes

Ik zag zo een filmpje en doe je die nou in de mond???

1 like