Wat je even kwijt wil #51

En dan ben je nog sneller 33…

1 like

Nou we hebben de vuurdoop voor mooi weer gehad namelijk vlieg in je neus en doorgeslikt. Ugh.

3 likes

Gelukkig is ie niet in je oogbol gevlogen en vervolgens verdwenen in de dieptes van je oogkas

6 likes

Omg die heb je ook nog. Oke als we die hebben gehad en we een vlieg hebben doorgeslikt dan is het echt zomer.

1 like

Per 1 juli verdien ik bruto €220,- meer :sunglasses:

56 likes

Met een beetje pech draag je misschien een inlegkruisje omdat die Canesten zo’n rotzooi geeft en krijg je daar weer direct een schimmelinfectie van, en zo is de vicieuze ellende cirkel die vrouw zijn heet weer rond :sob: Ik voel je pijn, wat een ellende zeg :pensive::-1:

3 likes

Ooo echt zo lekker!! Gefeliciteerd :smiley:

ik begin overal kriebels te krijgen van de peeling. heb echt zin om te krabben maar mag NIET. potverdorie.

1 like

Een oudere mevrouw vroeg net bij de kruidvat aan me of ik d’r kon helpen zoeken naar iets tegen schimmel en ik vond het te awk om haar naar alle details te vragen dus dirigeerde haar mee naar het vaginale schimmelinfectieschap maar toen begon ze te gebaren dat ze zo’n jeukende plek op d’r borst had, ja weetikveel. Nouja heb mijn best gedaan

20 likes

Ik vind mijn nieuwe werk echt heel leuk en heb ook fantastische collega’s maar onze klant heeft zo’n achterlijke en hoge eisen waardoor iedereen telkens zit te stressen en de sfeer word daar echt door verpest. En we kunnen/mogen er ook niets van zeggen. Dat is al vaak genoeg gedaan en heeft geen zin

Ik vind dit zo kut hé…

Noujaaaa ik zie nu op EenVandaag dat ze een peiling hebben gedaan met behulp van Viva (over hoe jonge vrouwen zich op straat voelen) en dat ze dat wel vaker doen. Maar ze kunnen beter hier peilen!

5 likes

Ik zag Reign’beau met haar vriend en baby en voelde me echt een stalker dat ik wist wie ze was.

14 likes

Viva en jonge vrouwen… interessant.

7 likes

Misschien denken ze daarbij aan < 40?
Anders snap ik het ook niet.

1 like

Hahaha ik begin alvast te huilen, gelukkig behandeld m’n vriend me als een koningin nu :crazy_face: enige bijkomende voordeel :rofl:

1 like

Ik heb zojuist mijn diploma gehaald, ben nu half gevaccineerd maar mijn cavia is nog steeds dood.

115 likes

Mijn vader heeft net voor het eerst in zijn leven een paar teentjes knoflook gesneden. “Wat moet er allemaal af?” “Gewoon doormidden, of?”

7 likes

Jongens hoe weten jullie binnen 6 min wie dat is? :fearful:

11 likes

@desecretaris usernamecheck :eyes:
@ panorama :heart:
@Enthusiasm Ik heb voor de verandering eens dezelfde avatar als voorheen.

14 likes

Ik ben dus heeeeel slechr met avatars :sweat_smile: maaar denk te weten wie je bent, zp niet tja jammer haha.
maaaare gefeliciteerd :heart::heart:

2 likes

:devilish: :fire: :broom: :devilish: :fire: :broom: :devilish: :fire: :broom:

Ik doe niet aan spoilers. :wink:

37 likes