Wat je even kwijt wil #51

:woman_shrugging::see_no_evil:

2 likes

nu heb ik geen twijfels meer.
Yes welkom terug! ik miste je al!

2 likes

Ik zit nu echt met de naam “ devil fire bezem “ ofzo in mijn hoofd maar ben echt slecht met zulke dingen!

Maar kan me voorstellen dat als je goed in avatars onthouden bent, dit indd niet moeilijk moet zijn haha

7 likes

Yesss wat fijn!

1 like

jij bent echt een kwaadaardige vrouw

(is dit too much? @Paranimf)

1 like

Eigenlijk pas nadat anderen het zeiden @Enthusiasm

Ik heb 9 uur werk achter de rug en ga nu weer verder
Mijn pauze zit erop :sob:

Oh jemig, ik dacht eerst Njime door het konijntje, maar neen. Maar welkom terug @anon91169173

1 like

Nee hoor ik was hotter than hell. Maar nu moet ik even oppassen dat ik niet in een zwart gat val. Ik heb 3 maanden afstuderen in 1 maand gepropt en nu weet ik even niet wat ik met mijn vrije tijd aanmoet en toekomstmogelijkheden.

9 likes

Hoera! Leuk dat je terugbent :slight_smile:

1 like

Haha lol ik zou deze serieus kunnen gebruiken voor mijn werk. We hebben net een 360 tour gemaakt :rofl::rofl:

1 like

Wat een klote dag op werk. Positieve vandaag is dat ik het wifi van de buren heb gerepareerd.

2 likes

@anon91169173 wat fijn dat je terugbent! Gefeliciteerd met het afstuderen en je eerste vaccinatie! :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

O god ik hoop ook over drie maanden dit te kunnen zeggen.
Je bericht motiveert me wel enigszins dus ik ga nu offline (tot over vier minuten!!)!

6 likes

Omgggg I missed uuuu

3 likes

Ik woon nog samen met sinds ruim een week m’n ex en we gaan gelukkig prima met elkaar om, maar vandaag heeft hij te horen dat z’n bod is geaccepteerd en dat ik een huurhuisje heb en ik ben zoooo blij. Wtf ook echt gewoon allebei binnen een week iets gevonden, hoe dan. Nu heel veel wijn drinken en lekker dumplings besteld :partying_face::partying_face:

73 likes

Helvegen.
@Vaiana Ik miste jouw Disneyliefde. :flushed:
@Floepsie Veel succes! Ik denk dat het nu ook wel lastiger is om volledig je aandacht erbij te houden nu het lente is, terrassen etc. weer open zijn.

14 likes

:joy: Yes, ik zat in de goede richting! Herkende de avatar en dacht: ‘Hee, die had … toch?’ Maar ja, dus haha. Ben daar heel slecht in.

3 likes

Whahahahaha een Engelse vrouw in een tv-programma heet Candida :rofl:

7 likes

Yes toch goed gedacht :smiling_face_with_three_hearts: ik miste je al :heart:

2 likes