Wat erg zeg!
Ik spreek Belg ook uit als beleg. Belug
Gedeeltelijk leer! Want echt hout lijkt mij echt heel vervelend.
Ja het werkte prima! En het gesprek ging ook heel erg goed ik mag op tweede gesprek komen en ze hebben helemaal een opleidingstraject al uitgedacht voor me, dus ik zie het heel positief in!
lief dat je het vraagt
Hier in de stad moet je verplicht een masker dragen, ook op de fiets. Ik kan dan ongestoord playbacken met de muziek die ik luister. Was ik net vergeten mijn masker op te zetten
Heb je weer de hele dag songfestival lopen luisteren?
Ik wel.
Mijn internet werkt thuis niet dus ik werk vandaag bij mijn ouders, mijn moeder is al 3 keer naar boven gekomen met een kopje thee, heeft broodjes voor lunch gehaald en als ik klaar ben met werken kan ik meteen aanschuiven voor het eten. Ik kan hier wel aan wennen hoor.
Oh wat heerlijk zeg deze koude dagen nog erbij . Was zo bang dat we weer een hele lange hete vieze “verlengde” zomer zouden krijgen.
Ik denk dat de zomer in juli inzet en dan tot eind oktober 35 graden
alleen al als ik dit lees voel ik het zweet onder mijn tieten
Mijn vriend en ik nemen een hondje en hij is zoooooooo lief. Nu nog wachten tot de tweede week van juni, dan mogen we hem ophalen. Vlak na mijn 30e verjaardag. Kan echt niet wachten.
Ik hoop dat we in het vervolg de zomers met 30+ graden kunnen overslaan, mijn tatta ass is daar niet voor gemaakt
Ik ook, heb net een half uur met de hond gedanst op die Eurovision Party playlist, die is echt lekker.
Ik geloof wel dat het echt zo is, mijn ex is ook precies zo.
Nee in oktober moet ik bevallen en dan wil ik het graag koud hebben
Ja hallo Karl ik wil het graag warm hebben ik kan er ook niks aan doen dat jij ineens een kind moet.
beter van wel want anders was die airco een waardeloze investering.
Ik las eerst Instaklompen. Dat zou wat zijn als Influencers á la Famke Louise en de jetlaggerige queen goudgele houten schoeisel aanprijzen i.s.m. BBB.
De buren aan de ene kant hebben hun huis verkocht en de buurman aan de andere kant heeft een ongelukje gehad waarbij hij een vingertop is kwijtgeraakt. Ik heb kaartjes in de bus gestopt met gefeliciteerd en beterschap en nu ben ik de hele tijd bang dat ik ze heb omgewisseld.