alleen al als ik dit lees voel ik het zweet onder mijn tieten
Mijn vriend en ik nemen een hondje en hij is zoooooooo lief. Nu nog wachten tot de tweede week van juni, dan mogen we hem ophalen. Vlak na mijn 30e verjaardag. Kan echt niet wachten.
Ik hoop dat we in het vervolg de zomers met 30+ graden kunnen overslaan, mijn tatta ass is daar niet voor gemaakt
Ik ook, heb net een half uur met de hond gedanst op die Eurovision Party playlist, die is echt lekker.
Ik geloof wel dat het echt zo is, mijn ex is ook precies zo.
Nee in oktober moet ik bevallen en dan wil ik het graag koud hebben
Ja hallo Karl ik wil het graag warm hebben ik kan er ook niks aan doen dat jij ineens een kind moet.
beter van wel want anders was die airco een waardeloze investering.
Ik las eerst Instaklompen. Dat zou wat zijn als Influencers á la Famke Louise en de jetlaggerige queen goudgele houten schoeisel aanprijzen i.s.m. BBB.
De buren aan de ene kant hebben hun huis verkocht en de buurman aan de andere kant heeft een ongelukje gehad waarbij hij een vingertop is kwijtgeraakt. Ik heb kaartjes in de bus gestopt met gefeliciteerd en beterschap en nu ben ik de hele tijd bang dat ik ze heb omgewisseld.
Haha, ja echt superfijn! Nu ooit nog eens een vaatwasser zien te sjarteren en ik ben echt volledig volwassen
Ik stond net voor het postpunt dat ik er achter kwam dat ik mijn mondkapje was vergeten. (Ook voor het eerst in al deze maanden)
Dus ik riep naar binnen of ze ook losse mondkapjes hadden en dat meisje nee kom maar hoor. Er was gelukkig niemand in de winkel anders had ik het niet gedaan. Voelde als een walk of shame.
De vingerloze buurman kwam net bedanken voor het kaartje dus volgens mij is het goed gegaan. Pfiew.
O god haha, gister was het van dat ongelooflijke schijtweer en toen waren een paar werkmannen die aan de gevel aan het werk waren binnen in de hal van de flat aan het schuilen dus ik had ze koffie aangeboden. Heb ik vandaag het lepeltje terug in de brievenbus met een briefje eraan:
Bedankt voor de koffie
0612345678
groetjes Eric
Ja graag gedaan Eric maar ik wil niet met je trouwen
Zin om naar de Albert Heijn te rijden en om allemaal ongezonde dingen te kopen. Maar morgen zal ik er dan weer spijt van hebben. MOEILIJK
Liet mijn man een kaas balletje eten. Die vind ik vies lekker. Hij trok een vies gezicht en riep ‘dit smaakt naar zweetvoeten’.
Jaaa ik wil ook snacks voor vanavond maar aan andere kant had ik gister ook al snacks 🥲
Ik heb echt zin in een appelflap en maltesers🤣