Aahh haha ja ik moest drie keer kijken, was een beetje het blauwe jurk idee, zag er heel vaag uit zoals ik het zag
Wat fijn dat hij bij jou opgevangen is, zo zielig, wie laat zo’n dotje nou achter
Ik begin het steeds meer als een serieuze optie te zien om voor langere tijd naar het buitenland te gaan. Als ik wel in Nederland makkelijk aan banen kom, maar nergens aan geschikte woonruimte, dan wordt deze mogelijkheid gewoon steeds aantrekkelijker. Geen logisch vervolg na het behalen van een extra bachelor, maar ik vind het ook niet logisch dat er een hogere vraag is naar docenten voor tekortvakken in de randstad, maar dat woonruimte zo schaars is dat je na een jaar nog niks hebt. Ik heb nooit stabiliteit gekend in mij leven des te meer behoefte ik daar nu aan heb.
Misschien wat objectieve dingen afspreken waarbij je thuis blijft?
Dus bijv: bij braken, koorts en diarree blijf ik sowieso thuis. En dan ook met een thermometer je temperatuur opnemen als je twijfelt.
Ik zie in de PostNL app dat ik een envelop krijg waarop mijn naam en adres handgeschreven staan. Ben ZO benieuwd haha. Als 30 jarige zit ik niet echt heel erg in de handgeschreven enveloppencategorie dus ik heb werkelijk waar geen idee van wie het komt en wat het is?!
Ik wil eigenlijk graag Harry Potter kijken maar ik heb een babyshower vanmiddag (buiten ) en help mijn zusje verhuizen dit weekend. Ow ja en laten we vooral die 4 studieopdrachten niet vergeten die ook nog moeten.
Conclusie: geen harry potter voorlopig.
Misschien is het van een tante, zoals dat wij van de week een kaart van een tante kregen met de tekst: “proficiat met jullie nieuw huis, ik twijfelde of ik vorig jaar een kaart had gestuurd”, haha we hebben nu bijna een jaar de sleutel.
HAHA ok dat is wel grappig. Maar ik heb sowieso niet echt attente familie en ik zou niet weten waarom zij met een kaart of brief zouden moeten sturen? Ik herken het handschrift ook niet van een van mn vriendinnen ofzo, maarja ik ken ook niet IEDEREEN z’n handschrift uit het blote hoofd.
Nu ben ik ook nieuwsgierig!
Dit vind ik echt heeeeeel schattig. Dat je tante opeens dacht van ‘Hmmm heb ik Krabsalade eigenlijk wel een kaartje gestuurd?’ en het dan ook gewoon doen in plaats van te denken laaat maaar
Haha ja is het een aanrader? Ik zit nog te twijfelen of ik zo ga hardlopen of niet. Die regen vind ik niet zo erg maar het waait nog steeds zo hard
Haha nog eventjes moed verzamelen
Ik zit bij de kapper en het is hier zo pleuris warm
Goh Ella heeft weer eens een workout gedaan en heeft nu spierpijn all over.
Zou ik al spieren hebben gekweekt? Nee zeker
Dit is zo een perfecte dag om lekker op de bank te blijven hangen, beetje te rommelen, ik vind het nog jammer ook dat het is gestopt met regenen
Ik heb laatst mondkapjes teruggestuurd waarbij stond dat ik ze niet mocht retourneren (zag ik te laat). Daarnaast was ik ook te laat, wel geld terug gekregen.
Ik ben de regen zo zat
Ok de brief was iets stoms van werk normaliter gebruiken ze altijd een postdienst of voorgedrukte enveloppen. Anticlimax
Ben weer lkkr blond alleen heb nog niet gegeten dus ik tril helemaal van de koffie
Sta in de bouwmarkt te wachten voor de verfmengmachine maar het duurt zo tyfus lang voor iemand me komt helpen