Ah yeah wat goed! Nu lekker genieten van je eigen tijd, meer tijd om je werk te doen en je ‘moet’ niks meer!
Doen!!!
Vind dit heel mooi en dit zijn toch gewoon normale kleiren?!
Mijn go to is iced caramel macchiato. Of caramel frappe of normale caramel macchiato.
Love caramel.
Ik was eerder half koper half zwart en zelfs dat vonden sommige mensen wel errrrrrug gewaagd.
Ik heb deze ( JBL Go ) en die werkt op bluetooth maar je kunt hem ook gewoon koppelen met een audiokabeltje, dat moet wel lukken denk ik? En het geluid is echt goed!
Iets met aux? Heb zelf alleen bluetooth maar is vast nog wel iets met een aux toch
Maak je dat zelf? Zo ja, hoe wat waar whut want dat klinkt geweldig!
Ja! Wel voor de eerste keer dus geen idee of het wat is haha, maar ga dit recept gebruiken:
Dit is dus wel de Mexicaanse variant van chorizo, dus qua textuur veel meer als gehakt en niet samengepakt in een worst
Ik ben een item aan het draaien over tantra en mijn klasgenoot wordt nu gemasseerd en WOW looks GOOD
Thanks, klinkt goed zeg! Klinkt nog best ingewikkeld haha, veel ingredienten. Maar ik ben dan ook niet zo’n kookwonder Succes met koken iig, klinkt allemaal heerlijk
Neeeee dit zijn dingen waar ik altijd over nadenk als het stormt of fucking heftig waait/regent. Over alle diertjes buiten. En ik heb altijd gezegd tegen mezelf dat het vast en zeker niet zo was want hoe zouden anders alle vogels die er zijn het hebben overleefd.
Maar omg dit bericht bevestigt alleen maar waar ik altijd bang voor was
Rituals bestelling van €70 geplaatst omdat ik me kut voel, sweeeeet. Maar oké hopelijk maakt dit me weer een beetje blij
Ik heb afgelopen week iemand ontmoet. Waar ik totaaaaal niet voor openstond na een vervelende relatie.
Sinds ik hem heb leren kennen snap ik de: If you know, you know . Ik ben zo’n wandelend cliche aan het worden op dit moment. Maar man man man na een jaar ellende is dit ZO fijn.
Gisteravond hele avond samen en vanavond weer. nu al zin in!
Omg ik moest laatst met een vriendin tulpen bezorgen voor mijn werk, we zouden ook iets krijgen. Ik dacht nog nou als ik 40 euro krijg ben ik echt vet blij (want dat is wat je normaal krijgt voor zoiets) maar ik heb gewoon 100 euro gekregen vandaag. Ben echt in shock. Sowieso een mooie dag vandaag want ik heb vandaag mijn schuld van 7000 euro helemaal afbetaald, ik kan dit nu wel blij vertellen.
Het is weer vrijdag. Ene crisis na de andere
De wind getrotseerd naar de supermarkt, het hoofd ingrediënt vergeten
Is dat een online spel?
Heb je nog vrienden nodig?
Ik sluit Forum Feminarum op laptop.
Pakt telefoon.
.
Open Forum Feminarum.
Ik ga eens even kijken!