Wat je even kwijt wil #51

Screen Shot 2021-05-21 at 14.14.00
Yay! Hopelijk volgt gauw het praktijkexamen zodat je heerlijk kan rondcrossen maar wel met twee handen aan het stuur a.u.b…

24 likes

Eentje met aux kabel?

1 like

Ja het is wel een heel heftig recept inderdaad, hoop dat het het waard is :sweat_smile: en dankjewel!

@Dombo normaal zeg ik meer mensen meer beter maar corona ):

1 like

Haha dit klinkt heel volwassen maar ik voel me op momenten best wel trots op onze nieuwe generatie. Gen z? :joy:
Als ik zie hoeveel aandacht er wordt gegeven aan belangrijke thema’s en situaties die zich voordoen op de wereld. Zo veel informatie wordt er gedeeld, zo veel demonstraties, zo veel tegengeluiden. Zo veel meer jongeren en kinderen die je in het nieuws hoort die opkomen voor belangrijke thema’s.
En generaties boven ons durven aan te spreken op dingen die gewoon niet kunnen. Hoorde laatst ook op het nieuws iemand vertellen dat de nieuwe generatie zich gewoon bewuster is van belangrijke thema’s en vecht voor rechtvaardigheid op alle gebieden, zich niet zomaar laat afschepen. Kan het helaas ff niet terugvinden want zslf kan ik het moeilijk beschrijven merk ik. maar ik merk zeker verschil en alleen al met onze generatie. In “onze tijd” was er ook wel minder social media maar dan nog. Best een trots gevoel en heb er wel vertrouwen in dat zij straks de wereld verder gaan runnen haha. :cowboy_hat_face:

33 likes

Mijn verloren winkeltasje plus aankopen zijn niet gevonden :cry: ik vermoed dat iemand anders er plezier aan heeft nu…

Ik luister de kink top 100 vd zeroes en heb zo zin in een feestje of een festival of een concert

3 likes

Echt he! Mijn nichtje van 9 (is dat ook gen Z?) is al helemaal woke. Laatst vroeg ze: ‘wat heb jij gestemd? Als ik mocht stemmen had ik op groenlinks gestemd”. En ze eet vega en ze maakt sassy opmerkingen over dingen die niet milieuvriendelijk zijn haha

35 likes

Ben wel echt teleurgesteld in hun emoji’s, anti-gifjes zijn, en kut stickers. Dit is janken, niet lachen::sob:
En op Instagram kan je bij snel reageren op stories ineens niet meer gewoon op :fire: klikken, maar krijg je die kut stickers.
Ik heb dus van de week per ongeluk een ‘I love you’-sticker gestuurd naar een ex-date waar ik inmiddels gewoon bevriend mee ben en die een vriendin heeft. Gvd

16 likes

Hoe chill!!
(Was volgens mij naar aanleiding van een post van mij haha)

3 likes

Mijn weekendplannen (kamperen) gaan niet door ivm de regen, dus toen dacht ik oh dan kan ik de ESF finale kijken met vrienden.
Tot ik me realiseerde dat ik maar 1 vriendin heb in deze stad en zij al met een andere vriendin in een andere stad gaat kijken.
Ik voel me nu zo sip, terwijl ik echt veel vriendinnen heb.
Nja als ik kijk dan zoek ik wel een ESF topic hier (ik vermoed dat dat er wel is maar ik het op negeer heb staan)

1 like

vooral dat keyboard slamming vind ik dom, vet veel moeite ook om dat te typen?

Maarja onze msn-namen waren natuurlijk ook net als die Spongebob meme

1 like

Stickers?? Dat heb ik niet

1 like

Jaa ik denk dat die wokeheid van gen z ook met de leeftijd te maken heeft. Mijn basischool klas was ook helemaal into groenlinks en save the planet. Nou ik denk dat 2/3 van die klas hele andere meningen heeft nu haha.

14 likes

Had van de week de sportschool voor morgen geboekt en daar had ik nu eigenlijk geen zin meer in. dus vanochtend om geboekt naar vanavond. Zit al klaar in mijn sportspul , tas staat klaar, ben er helemaal klaar voor. Jammer dat ik nog een uur moet wachten.

1 like

Ja ik krijg nu dit te zien als ik op die reactiebalk klik. En daar kan je doorheen scrollen, maar ik klikte daarbij per ongeluk eentje aan. Misschien krijg je het nog. Ik had die nieuwe lettertypes weer heel laat

Samenvatting

1 like

Jaloers

1 like

Ruilen? Ik vind dit helemaal kut haha

3 likes

Ik ben nu op weg naar de Rituals omdat ik me kut voel, je bent niet alleen! Maar ik hoop dat je je snel beter voelt, met en zonder bestelling :hugs:

1 like

Ah ik ben weer in zuid Limburg. Heerlak

3 likes

Ik heb het ook niet over de persoon die geknipt wordt. Maar dat de kapper altijd op tijd is en nooit uitloopt.

Net zoals een tandarts die roept ook dat je op tijd moet komen, zeer logisch, maar ik heb nog nooit op de afgesproken tijd in de stoel gelegen omdat een tandarts altijd uitloopt.

2 likes