Wat je even kwijt wil #51

Ik heb zo een belafspraak met een verzekeringspersoon en dan staat er in de mail: houd de relevante documenten bij de hand. JA WAT ZIJN DAT DAN, als ze dat er nou bij hadden gezet, nu wordt het weer stresserend omdat ze allerlei dingen vragen waar ik de antwoorden niet van paraat heb.

3 likes

Ik heb een vak niet gehaald van mijn master en had me te laat ingeschreven voor de herkansing. Dit betekent eigenlijk dat ik het hele vak over moet doen volgend jaar terwijl ik dan m’n scriptie al moet hebben ingeleverd.

Voor de vorm had ik me vorige week toch maar ingeschreven voor de herkansing. En nu heeft het examenbureau mijn verzoek tot herkansing gewoon goedgekeurd :face_with_hand_over_mouth:

47 likes

Ik zat achter de laptop met 5 tabbladen open en ik had alles voor me, super professioneel leek ik! En ook nog een leuk gesprek. :sunglasses:

12 likes

Is het een veeg teken dat ik nu al uitkijk naar m’n wijntje vanavond?

5 likes

Ja dat sowieso natuurlijk! Maar liever gaan ze nooit naar de slacht wat mij betreft.

1 like

In Amsterdam heb je zoiets, het Beloofde Varkensland! Daar kun je ook leren varkens masseren. Vinden ze blijkbaar heel erg lekker. Misschien iets voor je volgende verjaardagspartijtje!

9 likes

Same, kijk er al naar uit sinds maandag! Nouja, wat je maar door de werkweek heen loodst he.

1 like

Haha baas boven baaas

Hahah kut dit was niet bedoeld als een mijn cavia heeft meer zin in wijn. Maar goed, vanavond! :wine_glass:

2 likes

Zometeen word ik weer gebeld door de Arbodienst. Zie altijd heel erg op tegen die telefoontjes. Eerste keer was dan wel oké, maar de laatste keer kreeg ik wat vragen waar ik echt niet op voorbereid was dus toen stamelde ik volgens mij echt gekke dingen. Maar hallo, wat moet ik zeggen op de vraag; en hoe gaat je omgeving ermee om? Weet ik veel? Is dat überhaupt relevant…

2 likes

Ik dacht dat mijn lenzen slechter geworden, maar ik heb gister een nieuwe in gedaan (andere lenzen) en die deed ik vanmorgen ook weer in, maar die was ineens doormidden. Of die 2 merken lenzen zijn slechter geworden of het ligt toch echt aan mezelf.

Haha nee joh, zo vatte ik het ook niet op. Juist fijn om een medestander te hebben, voel ik me iets minder sneu haha

1 like

Ik heb sinds deze week een stagiaire (van 20), super leuk maar ik zit de hele dag op Urban Dictionary woorden op te zoeken die ze zegt en ik niet begrijp :older_woman::crazy_face: waar zijn de tijden gebleven waar we gewoon alleen lmao gebruikten

36 likes

Of straatwoordenboek.nl :stuck_out_tongue:

Ik mis die goede oude tijd dat studenten vroegen ‘Mevrouw, doet u aan Netflix and chill, u weet wel, gewoon een beetje chillen op de bank’ en dat ze dan stiekem hoopten dat ik niet de echte betekenis wist.

11 likes

Goddd ik moet nu voor mijn laatste jaar studeren nog 1 jaartje gaan verhuizen, zo stom :roll_eyes: M’n huisgenoot en ik hadden afgesproken samen te wonen tot ik afstudeerde (volgend jaar), maar dat herinnert ze zich niet meer nu ze wil gaan samenwonen met haar vriend.

6 likes

Hè wat vervelend, is het geen optie om een nieuwe huisgenoot te zoeken en te blijven?

Dat doen ze wel op veel plaatsen ja om te laten zien ‘hoe geweldig leven die dieren hebben en wat voor geweldige boeren ze zijn’, terwijl die varkens vaak de laatste dagen (of soms weken nauwelijks nog normaal kunnen bewegen, alsof we het ras zo verkloot hebben dat het al wandelende speklappen moeten zijn voordat ze geslacht zijn.

1 like

Ik zie jou al helemaal zitten . " Hahaha ja echt eh… fa…ya…? Man haha :slightly_smiling_face:"

6 likes

Vind het echt leuk om nu te spelen met kleur in mijn haar. Blauw is er alweer zo goed als uit op mijn hoofdhuid en blijft enkel weer goed zitten in de punten. Nu wil ik een verloopje gaan maken tussen paars en blauw. Als het mislukt hoef ik enkel alleen nog de punten paars te maken. :joy:

9 likes

Ik heb hier allemaal leuke kleuren liggen maar ik moet van mijzelf wachten totdat ik afgestudeerd ben. Heel raar maar ben bang dat het een negatieve invloed kan hebben op mijn eindbeoordeling van mijn studie omdat ik normaal al vaak als ‘too much’ werd beschouwd.