Wat je even kwijt wil #51

Het is hier best duur plus samenwonen met een vreemde lijkt me heel moeilijk. Het was al niet zo evident met een vriendin, laat staan met iemand vreemd. Ik moet nog even alle opties bekijken

hahaha ik vroeg net of ze iets kon doen, zegt ze: fs. Dus ik dacht gelijk ‘fuck sake???’ hoezo dat??? :woozy_face: maar waarschijnlijk bedoelde ze gewoon for sure (hoop ik)

11 likes

ahhh ja dat snap ik wel! Ik kreeg van de week ook de vraag of ik het nu blauw had geverfd. Dus ik; ja! klopt. Toen vroeg manager dus van; waarom.
ik; dan kan ik mij beter identificeren met de software waar ik mee werk (Die is groot en deels van de tijd blauw)
En hij vond dat een mooi politiek correct antwoord.

Plus, nu ik thuis zit durf ik het ook wel. weet niet hoe mensen zouden reageren met dit haar op kantoor. heel veel veroordelende mensen. daar ben je al snel raar. Dus ja, ik voel je!

7 likes

Wie weet iemand van hier!

Het gekke is dat ik op kantoor (zelfs een behoorlijk formele setting) nooit gezeik heb gehad met onnatuurlijk gekleurd haar (blauw tot mijn middel, paars, tweekleurig etc.) maar ik weet ook wel dat ik op dat gebied uit een redelijk geprivilegieerde omgeving kwam. Hoogopgeleid, goed gebekt en een creatieve functie, dat ik het mij kon permiteren. In het onderwijs, zeker als docent :netherlands: , merkte ik dat scholen bij het solliciteren mij al vaak extravagant vonden. Ook met normaal haar. maar een panterprint blazer, oei jij durft. :joy: Om mijn zenuwen te koesteren ga ik maar even heel braaf zijn en dan ook geheel in het zwart het assessment afleggen denk ik :stuck_out_tongue:

5 likes

Haha ze zei, ‘dat kan ik wel in Word doen fs’
Nou vind ik Word een behoorlijk kut programma dus ik had fuck’s sake ook wel begrepen als ze dat bedoelde

Oh trouwens via de app

3 likes

Ik zit in de wachtkamer bij de gynaecoloog, heb dalijk een colposcopie maar heb er echt zó geen zin in.

2 likes

@360 zeker niet! Maar ben as we speak een vriendin aan het overhalen zodat we hem samen kunnen doen. Beetje elkaar motiveren! Misschien vanavond na de wijn :smile:

1 like

Heb het al eens eerder gehad en toen de hele dag ziek veel baarmoeder krampen gehad, en gewoon die week wachten op de uitslag.

1 like

Haha, in tegenstelling tot de maatschappelijke trend is mijn mamaatje juist uitgesproken provax geworden door corona. Ze was vroeger een beetje antroposofisch en ik heb daarom nooit een BMR-vaccinatie gehad, en daar heeft ze nu grote spijt van en is ze helemaal bezorgd dat ik nu acuut kom te overlijden aan mazelen. En of ik niet even snel alsnog zo’n spuit kan halen.

17 likes

Aaaaaah ik ga morgen mijn wenkbrauwen laten tattoeren en ik word inmiddels steeds zenuwachtiger.
Wat als het lelijk is en ik er vet ontevreden mee ben. Dan loopt ik 3 jaar voor lul haha.

Postzegel kan wel online

1 like

Protip: via de app van postnl kan je een postzegelcode kopen die je schrijft op de plek van de postzegel!

3 likes

Ik heb het ook laten doen en ik ben er zooooooo blij mee :heart_eyes:. Gewoon goed je wensen aangeven

2 likes

Sinds ik basic-fit volg op IG krijg ik allemaal shady volgverzoeken.

1 like

Jaaaa ik denk dat het ook wel goed komt hoor want op haar insta ziet alles er goed uit.
Maar toch blijft het wel een beetje spannend haha.

Moet helaas ook nog een k*t eind met de scooter omdat mijn vriend de auto heeft. Dus net via google maps / street view de hele route gedaan :rofl:.

1 like

Misschien moet ze leren dat ze in een professionele setting haar taalgebruik moet aanpassen?

3 likes

Pff ik werd dus gevraagd om bij een les van mijn vorige school te komen vertellen hoe ik me had voorbereid op het eindgesprek. Is alweer een jaar geleden, dus wist niet alles meer. Sommige studenten stelden dan vragen en ik probeerde daar op te antwoorden maar kwam helemaaaal niet meer uit mijn woorden en ging lopen stotteren en zei ‘sorry ik raak ff helemaal in de war’. Terwijl die docent me juist vroeg omdat ik dat zo gesprek zo goed had gedaan haha. En nu lulde ik soms echt complete onzin. Shit zeg. Hoop niet dat die mensen (en die docent) me net zo’n idioot vinden als ik mezelf nu.

2 likes

Ik heb ontbeten met zo’n cappuccino toetje met alcohol hahaha fijne donderdag xxx

11 likes

Hallo! Ik weet niet of iemand zich mij nog herinnert van EGF, maar zo ja (en zo nee): hallo, dus!

37 likes