Wat je even kwijt wil #51

Als iemand het in zich heeft die mug te doden ben jij het

1 like

Ik heb zo’n leuke dag gehad en ben zo verliefd :smiling_face_with_three_hearts:. En heb buikpijn van al het eten, dat ook

9 likes

Vorig jaar heb ik tot en met eind november constant last van muggen gehad dus ik bereid me ook voor op 7 maanden jeuk.

Nou, ik begin te denken dat ik ergens een allergische reactie op heb want inmiddels zit ik op bult nr. 7 en allemaal in mijn gezicht. En ik heb nog steeds geen mug gezien.

Groetjes, the Elephant Man

Ik heb net heerlijk staan schreeuwen tegen de studenten die achter ons wonen. Nu ben ik zo opgeladen dat ik niet meer kan slapen

Het gaat een mooie zomer worden

49 likes

Film het de volgende keer pls

Oh jezus haha dat is echt zo’n paniekgevoel, weet ik helaas uit ervaring :hot_face:

:joy: nee want ik zei net uit ergernis ‘onnormaal’ ipv abnormaal dus gĂȘnant

7 likes

Wij hebben heel de avond wie ben ik gespeeld bij de open haard en nu gezellig douchen en daarna het bed in, we zijn net bejaarden

8 likes

Er zit hier buiten een dronken guy echt fokking hard te praten dat “je moet doen wat je leuk vindt en je moet doen wat je wil doen want het is het grootste gedeelte van je leven en je moet gewoon doen wat je leuk vindt want je moet gewoon afwisseling hebben in het leven anders is het saai en niet leuk want elke dag hetzelfde is gewoon echt kut zoveel mensen doen elke dag hetzelfde letterlijk elke dag hetzelfde je moet gewoon doen wat je leuk vindt”
Het lijkt wel of hij op repeat staat

8 likes

Misschien vindt ie dat leuk

12 likes

Ah ik hoop het ook voor je! Ik heb toen in m’n paniek direct mn eigen instagram helemaal anoniem gemaakt (bio eruit, gebruikersnaam veranderd naar iets totaal randoms) en m’n ex ontvriend omdat de link anders alsnog gelegd kon worden. Wat een gedoe, maargoed, met een beetje geluk ben je op tijd geweest en anders, ach, het is de vriendin van je ex dus je hoeft toch niets meer met die mensen.

5 likes

Zo drastisch I love it

26 likes

Waterworld is best een okay film

1 like

Holy. Ik word net wakker uit een soort nachtmerrie. Had constant een droom in een droom. Ik wist ook dat ik droomde en probeerde mezelf wakker te krijgen, maar iedere keer was er net iets mis in m’n kamer (stroom deed het niet, of de inrichting klopte net niet). Stuk of 6 keer gehad en ik kwam er maar niet uit. Voelde ook net naar de hele tijd. Ik heb zelfs in 1 van de dromen m’n telefoon gepakt en een filmpje opgenomen op m’n telefoon van mezelf met ‘help ik zit in een nachtmerrie’, half huilend. Om te checken wanneer ik eruit was ofzo, dat leek me een goed plan. Heel apart dit, ben echt helemaal van slag nu

Pff ik ben kapot, gister gewerkt en nu ook nog de hele nacht gedroomd dat ik aan het werk was met de meest vervelende klanten. Heb echt het gevoel alsof ik niet geslapen heb

1 like

Slim! Ik ga ze proberen zelf te bakken, dus ik ben al recepten aan het zoeken.

1 like

Kan niet wachten op de real life soap: Bij Karl in de achtertuin.

1 like

Ik moet ongesteld worden en ben nu mega geirriteerd dat ik niks leuks kan doen. Wil de hele dag op bed liggen daardoor haha

1 like

Mijn appartement is nu echt bijna helemaal leeg, echt heel gek. Nog ff een paar dagen hier op een luchtbed slapen om alles te fixen zodat we het netjes op te leveren. Voelt als kamperen. Vanavond kampvuur maken denk ik. :fire:

7 likes