Wat je even kwijt wil #51

Ik vond Weg van jou wel leuk, maar het verhaal is gewoon volledig gejat van die film met Renee Zellweger waarin ze een fabriek in Maine oid moet gaan redden/sluiten/wat het ook was, incl assistente zonder grenzen en plaatselijke bevolking behandelen als verstandelijk beperkten.

3 likes

Wat een klotefilm zeg

[details=ā€œSamenvattingā€]
Wist niet dat er ook een film met Renee zwelleger was die hier op lijkt. Ik vind het ook een beetje een kopie van erin brokoviche (ofzo), al noemt ze die ook nog als verwijzing. Hartenstrijd, niet super slecht niet super leuk, lijkt op how to losse a Guy in ten days. Wellicht een standaard manier om films te vernederlandsing. Oh en @anon50301661 Heb je kuthoer al gezien? Is een televisie film en echt een aanrader. [/details]

Als de zon nou even goed blijft schijnen dan is het vandaag een mooie dag om heel veel te doen. (Lees: niks)

Nou dan gaan we maar weer een bananenbrood bakken he

5 likes

De badkamer poetsen is een ondankbare taak.

11 likes

Net wel lekker in het zonnetje buiten ontbeten. Heerlijk

1 like

@anon31495790 :joy:

3 likes

Vond ze wel een beetje out of sync met hun dansje

12 likes

:crossed_fingers:

1 like

Heb zo vaak als ik brak ben echt geen idee wat ik wil eten, dus zojuist heb ik maar een halve liter ijs, mcdonalds en saoto soep besteld :+1:t3:

18 likes

Ik ben van de week een kringloop verkoop account gaan volgens op insta, en heb nu al 13 volgverzoeken van soortgelijke accounts :unamused:

https://youtu.be/Nv7VNu9WNgU

Als ik saoto hoor moet ik meteen hier aan denken.
Ik hou echt van saoto. Mijn moeder maakt de lekkerste. Nu wil ik het ook eten.

3 likes

Omdat ie heel snel weer vies is :sweat_smile:

@Rockabye dr toekomst

2 likes

Ja het gaat zich vooral in bed afspelen ben ik bang :confounded::pleading_face:

1 like

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #4

Mn buren met 2 vervelende jochies krijgen een trampoline :sob: hoop zo aan de andere kant.

1 like

Ik vind het zo stom dat je in nederland zo weinig goede pepers hebt.
Dus ik ga volgend weekend maar biria tacos maken met habanero en chipotle… laat mexico het maar niet horen.

4 likes

Moest even googlen want het is al even geleden dat ik die heb gezien.

Kuthoer

Maar het gaat over een columniste die allemaal anonieme haatberichten krijgt en daar klaar mee is en die mensen gaat opzoeken en wraak gaat nemen. Katja Herbers, zelfde actrice als die van Weg van jou, speelt de hoofdrol en doet dat zo goed. Het is niet een romcom maar wel luchtig vermaak in het thema misdaad/horror/comedy. Je kan hem, zo te zien, nog via npo kijken

Zwaar verliefd is echt een gedrocht wat dat aangaat ja… Wilde ooit het boek nog eens herlezen maar kwam daar ook echt niet doorheen meer.

3 likes