Ik heb een leuke outfit idee, maar wat voor nut heeft het om je leuk te kleden als er nergens een leuke jongen te vinden is?
Maar ja, mijn benen zijn al geschoren dus ik moet wel
I know, maar als het aan mij ligt blijf ik de hele dag in pyjama liggen
Weg van jou vond ik ook zoooo erg dat ik het heb afgezet
Ik heb op dit moment 25 tabbladen open. Love scriptie life.
Ik heb zo lekker geslapen, echt compleet in coma. Dit maakt echt mijn weekend!
Weg van jou begint stom maar is even doorbijten want wordt gaandeweg wel leuk!
En ik denk idd twee stromingen ja, haha. Ik vind smoorverliefd ook stom trouwens.
Ik vond weg van jou vooral leuk omdat er Zeeuwse bekenden in mee deden zoals mijn vroegere toneelleraar
Gisteren voor het eerst in maanden urenlang wijn gedronken en geborreld met 2 vriendinnen. Nu voel ik me helemaal een beetje melancholisch en mis ik ze haha
Ik vond Weg van jou wel leuk, maar het verhaal is gewoon volledig gejat van die film met Renee Zellweger waarin ze een fabriek in Maine oid moet gaan redden/sluiten/wat het ook was, incl assistente zonder grenzen en plaatselijke bevolking behandelen als verstandelijk beperkten.
Wat een klotefilm zeg
[details=āSamenvattingā]
Wist niet dat er ook een film met Renee zwelleger was die hier op lijkt. Ik vind het ook een beetje een kopie van erin brokoviche (ofzo), al noemt ze die ook nog als verwijzing. Hartenstrijd, niet super slecht niet super leuk, lijkt op how to losse a Guy in ten days. Wellicht een standaard manier om films te vernederlandsing. Oh en @anon50301661 Heb je kuthoer al gezien? Is een televisie film en echt een aanrader. [/details]
Als de zon nou even goed blijft schijnen dan is het vandaag een mooie dag om heel veel te doen. (Lees: niks)
Nou dan gaan we maar weer een bananenbrood bakken he
De badkamer poetsen is een ondankbare taak.
Net wel lekker in het zonnetje buiten ontbeten. Heerlijk
Vond ze wel een beetje out of sync met hun dansje
Heb zo vaak als ik brak ben echt geen idee wat ik wil eten, dus zojuist heb ik maar een halve liter ijs, mcdonalds en saoto soep besteld