Wat je even kwijt wil #51

Voor nu te laat, maar op de Westland peppers site kan je echt vanalles bestellen! Ook veel gedroogde pepers voor langere houdbaarheid, soms ook tomatillos en Mexicaanse oregano.

Wil binnenkort ook een bestelling doen. Gaat echt mijn leven verrijken.

7 likes

omgg ik ga gelijk kijken

1 like

Ik dacht dat ik een halfuur geleden op de klok 2 uur zag staan maar kijk nu weer en het is kwart voor 5?? Voelt zo raar haha alsof ik een paar uur gewoon even niet bestond ofzoiets

1 like

Oh nee. De ijscoman heeft mijn huis gevonden. Hij stopt tegenwoordig precies voor mijn deur. Dus nu moest ik wel een ijsje kopen. (en zelfs het horentje opgegeten!!)

18 likes

Ah gets wat naar. Gaat het? Ik zou wel willen leren rolschaatsen maar durf niet.

1 like

Me: kaptenand.son zonnebril 90 euro? neh te duur.

Also me: ey ray.ban 93 euro, beter bestel ik er twee

6 likes

Ik ben zo blij dat ik weer het plezier in lezen terug heb :raised_hands: oké het zijn dan geen hoogwaardige boeken maar ik heb nu dus sinds januari al 10 boeken gelezen, meer dan afgelopen 2/3 jaar bij elkaar.

41 likes

Bij mijn moeder in de straat kwam in de zomer ook een ijscoman, vet gezellig vind ik dat als ze gaan rinkelen met die bel. En volgens mij bij mijn vorige huis ook in de straat achter ons (maar ik was altijd te laat).

1 like

Bij ons werk zoeken we dus mensen voor de social media afdeling, maar er komt gewoon geen een geschikt persoon op ons af. Waaar zijn alle communicatie-net-afgestudeerden heen? 🥲

Bij mijn moeder kwam niet iemand met een auto trouwens, wel gewoon op een ijsco fietskar.

Ik wil in Hawaii wonen.

3 likes

Pff zo’n chill weekend gehad echt een beetje verdrietig dat ie al bijna voorbij is zo leuk was het :smiling_face_with_three_hearts: vrijdagavond kwam mn vriend, lekker geborreld, sushi gegeten. De volgende dag met vrienden wezen mountainbiken in een super mooie omgeving. Daarna biertjes gedronken in het gras. ‘s avonds de dag afgesloten met een filmpje. Vandaag wezen hardlopen samen, koude biertjes gehaald (niet te fit couple achtig hahaha), pannenkoeken gemaakt en in de tuin biertjes gedronken in de zon :heart::heart::heart: Zo heerlijk

24 likes

Oh ik dacht dat dit een vrij normaal begrip was in Nederland. Vroeger kwam ook standaard op vrijdag de ijscoman door de straat en mochten we met lekker weer een ijsje.

3 likes

Ik zag net iemand op zo’n herenfiets met twee kinderzitjes. Ik vraag me echt af hoe je bij een fiets met zo’n stang in het midden opstapt zonder een van je kinderen voor hun hoofd te schoppen? Lijkt me echt niet handig

(Dit is een stockfoto van Google trouwens dus vandaar de kindjes niet geblurd)

24 likes

Ah gelukkig valt het een beetje mee, op je blauwe billen na.

Ja als ik het doe wel met bescherming dan! Veel te bang haha.

1 like

Voor het zadel je been over de stang doen? Volgens mij doe ik dat ook zo als ik op een herenfiets moet fietsen (wat gelukkig zelden voorkomt).

1 like

Waarom denk je dat die kinderen een helm op hebben :crazy_face:

50 likes

Toen ik klein was reed er altijd een Italiaanse ijscowagen door het dorp, Antonio heette ie en al die kinderen renden altijd achter hem aan. Eén jongetje rende een keer de hele avond mee en toen kreeg hij gratis ijs :joy: Hij was er ook altijd bij de avondvierdaagse en de braderie enzo. Hij vroeg altijd of we ‘zpiekels’ (spikkels/discodip) wilden en hij noemde mijn zusje en ik altijd ‘de soesters’. Tegenwoordig rijdt hier 's zomers alleen een softijscowagen maar dat hoef ik echt niet, geef me Italianooo

15 likes

Spikkels op Italiaans ijs? :flushed:

4 likes

Haha ja joh, als kind had van mij op bijna alles wel spikkels gemogen

5 likes