Wat je even kwijt wil #51

Ik wil in Hawaii wonen.

3 likes

Pff zo’n chill weekend gehad echt een beetje verdrietig dat ie al bijna voorbij is zo leuk was het :smiling_face_with_three_hearts: vrijdagavond kwam mn vriend, lekker geborreld, sushi gegeten. De volgende dag met vrienden wezen mountainbiken in een super mooie omgeving. Daarna biertjes gedronken in het gras. ‘s avonds de dag afgesloten met een filmpje. Vandaag wezen hardlopen samen, koude biertjes gehaald (niet te fit couple achtig hahaha), pannenkoeken gemaakt en in de tuin biertjes gedronken in de zon :heart::heart::heart: Zo heerlijk

24 likes

Oh ik dacht dat dit een vrij normaal begrip was in Nederland. Vroeger kwam ook standaard op vrijdag de ijscoman door de straat en mochten we met lekker weer een ijsje.

3 likes

Ik zag net iemand op zo’n herenfiets met twee kinderzitjes. Ik vraag me echt af hoe je bij een fiets met zo’n stang in het midden opstapt zonder een van je kinderen voor hun hoofd te schoppen? Lijkt me echt niet handig

(Dit is een stockfoto van Google trouwens dus vandaar de kindjes niet geblurd)

24 likes

Ah gelukkig valt het een beetje mee, op je blauwe billen na.

Ja als ik het doe wel met bescherming dan! Veel te bang haha.

1 like

Voor het zadel je been over de stang doen? Volgens mij doe ik dat ook zo als ik op een herenfiets moet fietsen (wat gelukkig zelden voorkomt).

1 like

Waarom denk je dat die kinderen een helm op hebben :crazy_face:

50 likes

Toen ik klein was reed er altijd een Italiaanse ijscowagen door het dorp, Antonio heette ie en al die kinderen renden altijd achter hem aan. Eén jongetje rende een keer de hele avond mee en toen kreeg hij gratis ijs :joy: Hij was er ook altijd bij de avondvierdaagse en de braderie enzo. Hij vroeg altijd of we ‘zpiekels’ (spikkels/discodip) wilden en hij noemde mijn zusje en ik altijd ‘de soesters’. Tegenwoordig rijdt hier 's zomers alleen een softijscowagen maar dat hoef ik echt niet, geef me Italianooo

15 likes

Spikkels op Italiaans ijs? :flushed:

4 likes

Haha ja joh, als kind had van mij op bijna alles wel spikkels gemogen

5 likes

Wow wild, heb dit nog nooit gezien. Love spikkels

3 likes

Is het bij jullie ook Mr. Sandman? Ik ken alleen ijscomannen die dat nummer als muziekje hebben

8 likes

Aaaah in Friesland (misschien ook op andere plekken) zijn er zelfs ijscomannen op het water. Dat was altijd feest als de ijscoman boot langs kwam varen, hoogtepunt in de vakantie hahaha :hugs:

12 likes

Bij ons was het O Sole Mio deuntje maar dan wel in dat hele hoge ijsco geluid. En de softijsman van nu heeft gewoon een saaie rinkelende bel haha

2 likes

Pff te lang de pil doorgeslikt dus nu heeft mijn lichaam zelf besloten dat het tijd is. :cry:

1 like

Hahahahaaa ik likte iemand op tinder en stuurde zn foto naar een vriendin zo van omgg weet je nog hij van uitgaan.
Krijg ik net een bericht van hey ik ken jou van lang geleden met uitgaan weet jij dat nog.

Ja schat dat weet ik nog. Ik mis uitgaan zo :sob:

7 likes

Zit je nou zomaar mensen op tinder te likken? :joy:

27 likes

Door die berichten over ijs heb ik echt zin in zo’n ouderwets ijsje met een slap hoorntje/koek, wat eigenlijk niet smaakte.

ijsje

9 likes

Ja en ik proefde dat ik hem ken.

1 like

Wel een makkelijk herken systeem! Deze smaak is nieuw ik ga voor jou!

1 like