aw had ie het voor jou geroosterd?
Ik wandel eigenlijk altijd alleen, ik wil niet praten en ouwehoeren, ik wil doorlopen en genieten van de natuur en de muziek in m’n oren! Er is niks raars aan, gewoon doen.
Ging ff wijn halen en ik was helemaal enthousiast mijn loafers en zonnebril aan het zoeken. Maar toen dacht ik: doe niet zo tatta. Maar ik zet nog geen twee stappen buiten en ik zie allemaal mensen met shirtjes, teenslippers en zelfs iemand met een korte broek. Lol.
Nee, denk dat dit over was van het ontbijt:p
Heb je dit gewoon random thuis gedaan of was dit echt bij zo’n plek die dit soort dingen organiseert?
Ik heb zoveel zin in snacks maar geen zin om wat te halen
Ja bij een bedrijf. Mijn eigen servies is nog gewoon heel haha.
Voor nu te laat, maar op de Westland peppers site kan je echt vanalles bestellen! Ook veel gedroogde pepers voor langere houdbaarheid, soms ook tomatillos en Mexicaanse oregano.
Wil binnenkort ook een bestelling doen. Gaat echt mijn leven verrijken.
omgg ik ga gelijk kijken
Ik dacht dat ik een halfuur geleden op de klok 2 uur zag staan maar kijk nu weer en het is kwart voor 5?? Voelt zo raar haha alsof ik een paar uur gewoon even niet bestond ofzoiets
Oh nee. De ijscoman heeft mijn huis gevonden. Hij stopt tegenwoordig precies voor mijn deur. Dus nu moest ik wel een ijsje kopen. (en zelfs het horentje opgegeten!!)
Ah gets wat naar. Gaat het? Ik zou wel willen leren rolschaatsen maar durf niet.
Me: kaptenand.son zonnebril 90 euro? neh te duur.
Also me: ey ray.ban 93 euro, beter bestel ik er twee
Ik ben zo blij dat ik weer het plezier in lezen terug heb oké het zijn dan geen hoogwaardige boeken maar ik heb nu dus sinds januari al 10 boeken gelezen, meer dan afgelopen 2/3 jaar bij elkaar.
Bij mijn moeder in de straat kwam in de zomer ook een ijscoman, vet gezellig vind ik dat als ze gaan rinkelen met die bel. En volgens mij bij mijn vorige huis ook in de straat achter ons (maar ik was altijd te laat).
Bij mijn moeder kwam niet iemand met een auto trouwens, wel gewoon op een ijsco fietskar.
Ik wil in Hawaii wonen.
Pff zo’n chill weekend gehad echt een beetje verdrietig dat ie al bijna voorbij is zo leuk was het vrijdagavond kwam mn vriend, lekker geborreld, sushi gegeten. De volgende dag met vrienden wezen mountainbiken in een super mooie omgeving. Daarna biertjes gedronken in het gras. ‘s avonds de dag afgesloten met een filmpje. Vandaag wezen hardlopen samen, koude biertjes gehaald (niet te fit couple achtig hahaha), pannenkoeken gemaakt en in de tuin biertjes gedronken in de zon
Zo heerlijk
Oh ik dacht dat dit een vrij normaal begrip was in Nederland. Vroeger kwam ook standaard op vrijdag de ijscoman door de straat en mochten we met lekker weer een ijsje.
Ik zag net iemand op zo’n herenfiets met twee kinderzitjes. Ik vraag me echt af hoe je bij een fiets met zo’n stang in het midden opstapt zonder een van je kinderen voor hun hoofd te schoppen? Lijkt me echt niet handig
(Dit is een stockfoto van Google trouwens dus vandaar de kindjes niet geblurd)