Dat zei hij ook heel vaak hoor! Dus klopt wel
Ik ben klaar met al mn klusjes behalve boodschappen en wilde daarna de hele dag in de zon chillen maar het is vet bewolkt. Hopelijk is de zon er weer als ik terug ben van boodschappen (maar heb geen zin om te gaan).
Sorry wat, dit is toch ook gewoon zo (moah Gertje)?! My childhood is a lie
Ik heb zoān zin om bassie en adriaan te kijken. En we hebben echt heel veel dvds ervan, maar geen dvd speler
Zegt ie niet allebei?
Ik heb echt een kutweek achter de rug. Vanmorgen bokstraining gehad buiten en voel me nu zoveel beter. Veel stress eruit geslagen. Dit ga ik weer vaker doen.
Heb nu al sproeten
Gvd ik heb weer zulke hooikoorts
Same alleen waar mijn mondkapje niet zit. Dus de helft van mn neus is nu sproet š„²
Gvrdmm ben er zo tering klaar mee nu zit ik weeer tegen koorts aan. LICHAAM STAHP
Toen ik nog thuis woonde en met mān vader aan tafel ging ontbijten, roosterde hij het brood vooraf al. Ik werd daar echt altijd zo chaggie van en heb toen ook gezegd dat ik liever mān eigen brood rooster zodat ik een warme toast heb.
Nu ben ik bij mān vader en wilde een broodje maken, zit er in de broodzak een geroosterd sneetješ Ik werd zo buitenproportioneel chagrijnig toen ik dat zag. (Heb natuurlijk zelf mān brood geroosterd en dat sneetje lekker laten liggen).
Heerlijk weertje vandaag, raam lekker open hier. Maar ja ik ga er maar niet te hard aan wennen want wedden dat het de komende dagen weer kut is.
Servies slopen met een ijzeren pijp is echt geweldig. Dat gerinkel van vliegende scherven. Geweldig.
aw had ie het voor jou geroosterd?
Ik wandel eigenlijk altijd alleen, ik wil niet praten en ouwehoeren, ik wil doorlopen en genieten van de natuur en de muziek in mān oren! Er is niks raars aan, gewoon doen.
Ging ff wijn halen en ik was helemaal enthousiast mijn loafers en zonnebril aan het zoeken. Maar toen dacht ik: doe niet zo tatta. Maar ik zet nog geen twee stappen buiten en ik zie allemaal mensen met shirtjes, teenslippers en zelfs iemand met een korte broek. Lol.
Nee, denk dat dit over was van het ontbijt:p
Heb je dit gewoon random thuis gedaan of was dit echt bij zoān plek die dit soort dingen organiseert?
Ik heb zoveel zin in snacks maar geen zin om wat te halen
Ja bij een bedrijf. Mijn eigen servies is nog gewoon heel haha.