Wat je even kwijt wil #51

Toen ik nog thuis woonde en met m’n vader aan tafel ging ontbijten, roosterde hij het brood vooraf al. Ik werd daar echt altijd zo chaggie van en heb toen ook gezegd dat ik liever m’n eigen brood rooster zodat ik een warme toast heb.

Nu ben ik bij m’n vader en wilde een broodje maken, zit er in de broodzak een geroosterd sneetje😭 Ik werd zo buitenproportioneel chagrijnig toen ik dat zag. (Heb natuurlijk zelf m’n brood geroosterd en dat sneetje lekker laten liggen).

3 likes

Heerlijk weertje vandaag, raam lekker open hier. :heart: Maar ja ik ga er maar niet te hard aan wennen want wedden dat het de komende dagen weer kut is.

2 likes

Servies slopen met een ijzeren pijp is echt geweldig. Dat gerinkel van vliegende scherven. Geweldig.

8 likes

aw :pleading_face: had ie het voor jou geroosterd?

1 like

Ik wandel eigenlijk altijd alleen, ik wil niet praten en ouwehoeren, ik wil doorlopen en genieten van de natuur en de muziek in m’n oren! Er is niks raars aan, gewoon doen.

2 likes

Ging ff wijn halen en ik was helemaal enthousiast mijn loafers en zonnebril aan het zoeken. Maar toen dacht ik: doe niet zo tatta. Maar ik zet nog geen twee stappen buiten en ik zie allemaal mensen met shirtjes, teenslippers en zelfs iemand met een korte broek. Lol.

3 likes

Nee, denk dat dit over was van het ontbijt:p

1 like

Heb je dit gewoon random thuis gedaan of was dit echt bij zo’n plek die dit soort dingen organiseert?

Ik heb zoveel zin in snacks maar geen zin om wat te halen :cry:

Ja bij een bedrijf. Mijn eigen servies is nog gewoon heel haha.

1 like

Voor nu te laat, maar op de Westland peppers site kan je echt vanalles bestellen! Ook veel gedroogde pepers voor langere houdbaarheid, soms ook tomatillos en Mexicaanse oregano.

Wil binnenkort ook een bestelling doen. Gaat echt mijn leven verrijken.

7 likes

omgg ik ga gelijk kijken

1 like

Ik dacht dat ik een halfuur geleden op de klok 2 uur zag staan maar kijk nu weer en het is kwart voor 5?? Voelt zo raar haha alsof ik een paar uur gewoon even niet bestond ofzoiets

1 like

Oh nee. De ijscoman heeft mijn huis gevonden. Hij stopt tegenwoordig precies voor mijn deur. Dus nu moest ik wel een ijsje kopen. (en zelfs het horentje opgegeten!!)

18 likes

Ah gets wat naar. Gaat het? Ik zou wel willen leren rolschaatsen maar durf niet.

1 like

Me: kaptenand.son zonnebril 90 euro? neh te duur.

Also me: ey ray.ban 93 euro, beter bestel ik er twee

6 likes

Ik ben zo blij dat ik weer het plezier in lezen terug heb :raised_hands: oké het zijn dan geen hoogwaardige boeken maar ik heb nu dus sinds januari al 10 boeken gelezen, meer dan afgelopen 2/3 jaar bij elkaar.

41 likes

Bij mijn moeder in de straat kwam in de zomer ook een ijscoman, vet gezellig vind ik dat als ze gaan rinkelen met die bel. En volgens mij bij mijn vorige huis ook in de straat achter ons (maar ik was altijd te laat).

1 like

Bij ons werk zoeken we dus mensen voor de social media afdeling, maar er komt gewoon geen een geschikt persoon op ons af. Waaar zijn alle communicatie-net-afgestudeerden heen? 🥲

Bij mijn moeder kwam niet iemand met een auto trouwens, wel gewoon op een ijsco fietskar.