Ik bestel heel vaak eten op mijn werk en ik vind het zoooo irritant dat je collega’s dan ook mee bestellen en dan moet je tikkies sturen. Nu kom ik erachter dat ik nog 20 euro terug krijg van 2 collega’s. Maar ik schaam me dan gewoon om die tikkies te sturen 3 dagen later
In Amsterdam en omgeving is het volgens mij altijd Für Elise haha!
Edit: echt práchtig meesterwerk is dat in 8-bit ijscokar kwaliteit
Kut kut kut vriend is positief getest, allemaal door schoonzusje die maar geen rekening met anderen houdt. Morgen zelf meteen laten testen en dan hoop ik van harte dat ik mijn vader niet heb besmet.
Gewoon doen. Zij moeten zich schamen dat ze nog niet vroegen: ‘joh Karl wat krijg je nog van me voor het eten?’
Mijn nieuwe huis wordt zooo leuk
Het alternatief met rianne van dorst is weer een leuk programmatje hoor haha
Wat vervelend! Ik hoop met je mee
Ja heb het net ook gedaan, ben eens benieuwd hoelang het duurt
Ik kreeg net nog een Tikkie van €2,80 van drie weken geleden. Dus voel je niet bezwaard
Heb mijn huis vanavond omgedoopt tot Italiaans restaurant. Allemaal Italiaanse gerechtjes gemaakt, vanmiddag nog even een Italiaanse rode wijn gekocht. Heerlijk, Netflix aan en vooral niet denken aan de berg afwas die ik zometeen heb.
Oh god hahaha ja dat is wel erg.
Lilianne Ploumen ging live op insta, maar ze drukte per ongeluk op de filters en ik ben nu al zo lang aan het huilen van het lachen
bon: twitterrrrr
NEE een gedroogde teen in een shotglas op RTL 4
NEE iemand heeft hem doorgeslikt
Ik moet ook nog steeds 9 euro van een collega krijgen en heb gewoon gevraagd wanneer hij nou eens betaalt
Ik eet al bijna 1.5 jaar geen vlees meer. Maar ik vind het nog elke keer zoo moeilijk in een restaurant met allemaal vleesgerechten of ergens thuis bij iemand met kip,
lamsvlees etc want ik vind het wel echt lekker. Blijf er gewoon zin in hebben, zo irritant. Gaat dat ooit weg?
Oh en ik zie net een geweldige tiktok over hoe om te gaan met coronawappies hahahh: https://vm.tiktok.com/ZMeHKqQKC/
Bij mij gaat het wel steeds meer weg! Heb er eigenlijk nooit meer zin in, vooral gewoon blijven bedenken hoe het op je bord is gekomen helpt bij mij!
Ja dat is wel een goede. Moet dat maar gewoon meer in mijn hoofd houden. Heb soms zulke cravings gewoon naar vlees… 2 keer toegegeven ook in afgelopen 1,5 jaar. Maar I’m trying.
En anders, als je echt een craving hebt is een aantal keer per jaar vlees eten alsnog beter dan elke dag! Zou me daar niet te rot om voelen hoor
Dat is zo. Maar voel me achteraf dan wel weer kut.